Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Теплицької сільської ради Арцизького району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44018132 |
Місцезнаходження: | 68421, Україна , Одеська обл., село Теплиця, вул.Центральна, будинок 135 |
Контактна особа: |
Проданова Ганна 380680494677 teplosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2021 12:05 |
Очікувана вартість: | 1 671 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 357,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | вугілля кам'яне (вугілля марки Д (25-50) вугілля марки АОМ (13-50)) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 18:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2021 17:55 |
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами)2 (3).docx | |
15 травня 2021 10:22 |
Зміни 2.docx | |
11 березня 2021 13:55 |
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами).docx |
25 травня 2021 18:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 травня 2021 17:55 |
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами)2 (3).docx
|
|||||||||
15 травня 2021 10:22 |
Зміни 2.docx
|
|||||||||
11 березня 2021 13:55 |
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику, а на якій підставі ви обмежуєте участь у закупівлі тільки тими учасниками , що пропрнують до постачання вугілля виготовлене в Україні (перероблене),!?
Доводимо до вашого відома, що вугілля марки Д та А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на теріторії України, а ІМПОРТУЄТЬСЯ!
То ж надайте нормативно-правове обргрунтування встановленій вимозі, зокрема на якій підставі виробники нерезиденти повинні мати докменти, що ви вимгаете, адже таки вимоги передбачені тільки Українським законодавством!,
І друге питання які технічні, якісні або кількісті вимоги (вимого до предмета закупівлі) підтвержують на підтвердження статусу легального виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) документи (довідки, дозволи, висновки тощо) на експлуатування устаткування щодо дроблення, сортування, переробки тощо, видані уповноваженими органами, які підтверджують законне право, виробничу потужність та можливість виробника виробляти ( збагачувати, переробляти тощо) марочне вугілля з урахуванням санкційного законодавства, а також надати висновок з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок в реєстрі відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" №2059-VIII від 23.05.2017, який є обов’язковим до виконання при виконанні робіт з переробки, сортування, грохочення або збагачення вугілля. (ЧІТКО ВКАЗАТИ ЯКІ САМЕ ВИМОГИ - ПУНКТ,РОЗДІЛ/ДОДАТОК Тендерної документеації та павови підтви)
Чи ви обиреєте виробника? а не товар?
ВИМАГАЄМО надати чітку та обгрунтовану відповідь та виключити незаконну вимогу, у випадку ненадання відповіді будемо вимушені звернутись до ДАСУ та АМКУ.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 березня 2021 17:08
Дата подання: 21 травня 2021 16:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000041 ● 657fccba9bf74009a970f8e8f00aad5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
22. UA-2021-02-18-006872-a 18.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-21 12:50:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки Д (25-50), вугілля марки АОМ (13-50)) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-006872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Так, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель рішення органу оскарження № 5944-р/пк-пз прийнято 24.03.2021 року.
Таким чином, вказане рішення органу оскарження мало бути виконано Замовником не пізніше 30 днів з дня його прийняття, а саме: не пізніше 23.04.2021 року.
Проте, відповідні зміни до тендерної документації (далі – ТД) Замовником оприлюднено 19.05.2021,а перелік змін, що носяться до ТД – 15.05.2021, тобто на 56-й та 52-й дні з дня прийняття органом оскарження відповідного рішення.
- Яким чином Замовник може обґрунтувати виконання рішення органу оскарження від 24.03.2021 № 5944-р/пк-пз з порушенням строку, передбаченого вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону?
Разом з тим, пунктом 2 рішення органу оскарження від 24.03.2021
№ 5944-р/пк-пз встановлено вимогу щодо усунення невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до ТД у частині наступної вимоги Додатку 4 до ТД:
«Замовник має право при поставці кожної окремої партії вугілля вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист)», а саме: ТД не містить порядку визначення умов та строків оплати відповідних лабораторних досліджень.
Проте, відповідно до нової редакції ТД та переліку змін до ТД, оприлюднених Замовником 15.05.2021 та 19.05.2021, вказана вимога ТД залишилась незмінною.
- Яким чином Замовник може обґрунтувати невиконання рішення органу оскарження від 24.03.2021 № 5944-р/пк-пз у частині внесення відповідних змін до ТД згідно пункту 2 вказаного рішення?
2. Так, відповідно до частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Згідно інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовником 11.03.2021 оприлюднено нову редакцію ТД.
Проте, Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що внесені до ТД.
Також, Замовником 15.05.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено перелік змін, що вносяться до ТД, а 19.05.2021 оприлюднено нову редакцію ТД.
- Яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в окремому документі переліку змін, що були внесені до ТД (згідно оприлюдненої 11.03.2021 нової редакції ТД)?
- Надати інформацію про рішення уповноваженої особи щодо внесення змін до ТД, оприлюднених 11.03.2021, 15.05.2021 та 19.05.2021, а саме: протоколи із зазначенням дати прийняття відповідних рішень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-25 18:54:22
Пояснення
З приводу пропуску строків оприлюднення змін пояснюємо наступне, що в зазначений період була відсутня можливість підписати зазначені зміни, у зв’язку з відсутністю Електронного цифрового підпису. Зазначені причини виявилися у період призначення відповідальних осіб на нові посади.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 13:40:16
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2021 Одеса № 267
Про зупинення рішення про
початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги
UA-2021-02-18-006872-a.b3 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-02-18-006872-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 18 лютого 2021 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 26.05.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протоколом Уповноваженої особи від 15.06.2021 року вимоги виконано, неможливос усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
2021-06-15 09:16:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.deadlineForThePublicationDocumentation • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто
.
2021-06-16 09:14:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАВІКТА" |
1 302 030,00
UAH з ПДВ
|
1 293 673,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
1 671 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
1 589 929,00
UAH з ПДВ
|
1 589 929,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАВІКТА" #44004004 |
Очікує рішення |
1 293 673,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 12:38
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 15 червня 2021 09:18 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
15 червня 2021 09:18
|
протокол.PDF |
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 09:20 |
Кінець періоду оскарження: | 26 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 червня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
15 червня 2021 09:19
|
Електронний підпис |
15 червня 2021 09:19
|
протокол.PDF |