Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне (вугілля марки Д (25-50) вугілля марки АОМ (13-50))
Очікувана вартість
1 671 400,00 UAH
UA-2021-02-18-006872-a 7fa12e07a47143029a58af5a9b7abe8d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданова Ганна

380680494677 teplosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Теплицької сільської ради Арцизького району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 44018132
Місцезнаходження: 68421, Україна , Одеська обл., село Теплиця, вул.Центральна, будинок 135
Контактна особа: Проданова Ганна
380680494677
teplosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2021 16:00
Початок аукціону: 11 червня 2021 12:05
Очікувана вартість: 1 671 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 357,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


вугілля кам'яне (вугілля марки Д (25-50) вугілля марки АОМ (13-50))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 тони
вугілля марки Д (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68421, Україна, Одеська область, село Теплиця Арцизького району, вулиця Центральна, 135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
228 тони
вугілля марки АОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68421, Україна, Одеська область, село Теплиця Арцизького району, вулиця Центральна, 135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару вугілля кам'яне (вугілля марки Д (25-50) вугілля марки АОМ (13-50)) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 травня 2021 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2021 17:55
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами)2 (3).docx
15 травня 2021 10:22
Зміни 2.docx
11 березня 2021 13:55
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами).docx
25 травня 2021 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2021 17:55
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами)2 (3).docx
15 травня 2021 10:22
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами)2.docx
15 травня 2021 10:22
Зміни 2.docx
11 березня 2021 13:55
Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами).docx
18 лютого 2021 18:44
Тендерна_документація_2021_вугілля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-006872-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 19 лютого 2021 10:40
ДИСКРИМІНАЦІЯ!
- документи, які підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у цьому Додатку Документації, зокрема, на підтвердження статусу легального виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) документи (довідки, дозволи, висновки тощо) на експлуатування устаткування щодо дроблення, сортування, переробки тощо, видані уповноваженими органами, які підтверджують законне право, виробничу потужність та можливість виробника виробляти ( збагачувати, переробляти тощо) марочне вугілля з урахуванням санкційного законодавства, а також надати висновок з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок в реєстрі відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" №2059-VIII від 23.05.2017, який є обов’язковим до виконання при виконанні робіт з переробки, сортування, грохочення або збагачення вугілля.

Шановний Замовнику, а на якій підставі ви обмежуєте участь у закупівлі тільки тими учасниками , що пропрнують до постачання вугілля виготовлене в Україні (перероблене),!?
Доводимо до вашого відома, що вугілля марки Д та А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на теріторії України, а ІМПОРТУЄТЬСЯ!
То ж надайте нормативно-правове обргрунтування встановленій вимозі, зокрема на якій підставі виробники нерезиденти повинні мати докменти, що ви вимгаете, адже таки вимоги передбачені тільки Українським законодавством!,
І друге питання які технічні, якісні або кількісті вимоги (вимого до предмета закупівлі) підтвержують на підтвердження статусу легального виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) документи (довідки, дозволи, висновки тощо) на експлуатування устаткування щодо дроблення, сортування, переробки тощо, видані уповноваженими органами, які підтверджують законне право, виробничу потужність та можливість виробника виробляти ( збагачувати, переробляти тощо) марочне вугілля з урахуванням санкційного законодавства, а також надати висновок з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок в реєстрі відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" №2059-VIII від 23.05.2017, який є обов’язковим до виконання при виконанні робіт з переробки, сортування, грохочення або збагачення вугілля. (ЧІТКО ВКАЗАТИ ЯКІ САМЕ ВИМОГИ - ПУНКТ,РОЗДІЛ/ДОДАТОК Тендерної документеації та павови підтви)
Чи ви обиреєте виробника? а не товар?
ВИМАГАЄМО надати чітку та обгрунтовану відповідь та виключити незаконну вимогу, у випадку ненадання відповіді будемо вимушені звернутись до ДАСУ та АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 11:52
Шановний учаснику! Вимогам тендерної передбачено наступне, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем - нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/ переможця - нерезидента і завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Дискримінація відсутня. Аргументація згідно законодавства про публічні закупівлі наступна: стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Аргументація від Замовника - це забезпечення безперебійного освітнього процесу в опалювальний період закладів освіти Теплицької сільської ради Одеської області якісним вугіллям, яке реалізоване легальним шляхом з дотриманням всіх правових, санкційних та дозвільних законодавчих норм.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-18-006872-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:41701548
Дата подання: 01 березня 2021 17:08
щодо дискриминаційних умов
у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 13:06
рішення від 03.03.2021 № 3983 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 13:06
інформація про перенесення від 16.03.2021 № 3695.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 12:07
рішення від 24.03.2021 № 5944.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги виконані
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2021 16:24
Номер скарги: UA-2021-02-18-006872-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:36731895
Дата подання: 21 травня 2021 16:01
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ АРЦИЗЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Код ЄДРПОУ: 44018132) 18 лютого 2021 р. було оголошено відкриті торги на закупівлю: код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне (вугілля марки Д (25-50) вугілля марки АОМ (13-50)). Рішенням Уповноваженої особи Проданової Ганни Степанівни було затверджено Тендерну документацію. 15.05.2021р. було внесено останні зміни до Тендерної документації. ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ», в особі директора Івана Бабурнича, вважає наступну вимогу Замовника дискримінаційною, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Системи» (код ЄДРПОУ 36731895) має намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар, однак, ознайомившись з Тендерною документацією (Далі за текстом — ТД), ми - Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Системи» (далі за текстом - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають нормам Закону України «Про публічні закупівлі», обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме. По-перше, відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази вимагає у Учасників «Наявність складських приміщень на території Одеської області з наданням копій відповідних документів, що підтверджують підставу використання.» Тобто, в Учасника повинно бути власне або орендоване складське приміщення на території Одеської області. Скаржник має у користуванні комплекс будівель та споруд паливного складу №24 площею 430,1 кв.м розташованого за адресою: Україна, Закарпатська область, Виноградівський район, смт.Вілок, вул.Мала Польова буд.2, однак Замовник обмежує його участь в закупівлі встановлюючи вимогу про наявність складського приміщення на території Одеської області. Отже участь в закупівлі зможуть прийняти лише ті суб'єкти господарювання, котрі мають власні або орендовані складські приміщення на території Одеської області Скаржник вважає, що встановлення Замовником вище наведеної вимоги ТД, фактично обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності або у користуванні складського приміщення на території Одеської області ТД не містить інформації, що вугілля потребує складування, тому вугілля буде доставлятись опосередковано з складів Учасника, і не потребує зберігання в складах на території Одеської області. Встановлення вимоги про наявність складського приміщення на конкретно визначеній території, змушує учасників, які не мають складів на території Одеської області, брати на себе додаткові зобов'язання у вигляді укладання відповідних договорів оренди складських приміщень тощо, котрі розташовані на території Одеської області і, як наслідок, такі зобов'язання вплинуть на формування ціни за одиницю товару в подальшому, адже додаткові витрати постачальнику вугілля камяного слід чимось їх компенсувати. Така свого роду "компенсація" витрат нівелює основоположний принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачено в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон), а також спотворює мету Закону, що являє собою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Таким чином, встановлення в ТД вимоги щодо наявності в учасника (власного або орендованого) складського приміщення на території Одеської області є дискримінацією за територіальним принципом. Наведена вище умова ТД порушує права та законні інтереси Скаржника. Статтею 16 Закону відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною чотири ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. В рішеннях постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних зобов’язала Замовників внести зміни в умови документації в частині територіального обмеження (рішення №14085-р/пк-пз від 21.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-000746-b), рішення №17108-р/пк-пз від 11.09.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-005649-a), рішення №13801-р/пк-пз від 16.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002747-b)) По-друге, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам,визначеним у статті 17 Закону» «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, в тому числі: 1) копію або оригінал довідки про те, чи була фізична особа або службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що видана уповноваженим на те органом не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю; 2) довідку про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) видану уповноваженим на те органом.» Зазначена вимога тендерної документації суперечить нормам Закону. Таким чином тендерну документацію замовника викладено з порушенням норм Закону. Відповідно до частини пятої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З 29 жовтня 2019 року система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Тому дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потрапляють в систему за автоматичним запитом. Згідно з «Порядком взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від17.01.2018за № 37/11 довідка про відсутність заборгованості з’являється в електронній системи закупівель у документах постачальника автоматично після формування повідомлення про намір укласти договір. Отже, з 29 жовтня 2019 року, завдяки інтеграції система Prozorro та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України), інформація щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця процедури закупівлі є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто довідка є доступною в електронній системі закупівель. Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення у ТД наведеної вище умови. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Аналіз практики постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель свідчить, що «встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.» (рішення №16796-р/пк-пз від 07.09.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-005146-a), рішення №21459-р/пк-пз від 18.11.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-13-006642-c)) Тому, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. Враховуючи викладене вважаємо, що дії Замовника в частині зазначених вище умов порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до яких тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, зоктема – недискримінація учасників та рівне ставлення до (частина перша статті 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання вугільної продукції. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Додатки: 1. Договір оренди комплексу будівель та споруд паливного складу №24 №03-11/20 від 03.11.2020 2. Тендерна_документація_2021_вугілля (зі змінами)2 (3).docx Директор________________Бабурнич І.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 травня 2021 21:10
рішення від 03.06.2021 № 12535.pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 20:53

Документи подані скаржником

01 березня 2021 16:58
ДСТУ 3472 2015.pdf
01 березня 2021 16:58
скарга UA-2021-02-18-006872-a.pdf
01 березня 2021 16:58
скарга UA-2021-02-18-006872-a.docx

Документи подані замовником

10 березня 2021 18:10
рішення від 24.07.2020 № 14412.pdf

Документи подані скаржником

21 травня 2021 15:58
Договір аренди.pdf
21 травня 2021 15:58
СКАРГА.docx
21 травня 2021 15:58
СКАРГА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-14-000041 ● 657fccba9bf74009a970f8e8f00aad5c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2021 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 Одеса № 252

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 252

Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
22. UA-2021-02-18-006872-a 18.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-21 12:50:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки Д (25-50), вугілля марки АОМ (13-50)) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-006872-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Так, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель рішення органу оскарження № 5944-р/пк-пз прийнято 24.03.2021 року.
Таким чином, вказане рішення органу оскарження мало бути виконано Замовником не пізніше 30 днів з дня його прийняття, а саме: не пізніше 23.04.2021 року.
Проте, відповідні зміни до тендерної документації (далі – ТД) Замовником оприлюднено 19.05.2021,а перелік змін, що носяться до ТД – 15.05.2021, тобто на 56-й та 52-й дні з дня прийняття органом оскарження відповідного рішення.
- Яким чином Замовник може обґрунтувати виконання рішення органу оскарження від 24.03.2021 № 5944-р/пк-пз з порушенням строку, передбаченого вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону?
Разом з тим, пунктом 2 рішення органу оскарження від 24.03.2021
№ 5944-р/пк-пз встановлено вимогу щодо усунення невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до ТД у частині наступної вимоги Додатку 4 до ТД:
«Замовник має право при поставці кожної окремої партії вугілля вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист)», а саме: ТД не містить порядку визначення умов та строків оплати відповідних лабораторних досліджень.
Проте, відповідно до нової редакції ТД та переліку змін до ТД, оприлюднених Замовником 15.05.2021 та 19.05.2021, вказана вимога ТД залишилась незмінною.
- Яким чином Замовник може обґрунтувати невиконання рішення органу оскарження від 24.03.2021 № 5944-р/пк-пз у частині внесення відповідних змін до ТД згідно пункту 2 вказаного рішення?

2. Так, відповідно до частини другої статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Згідно інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовником 11.03.2021 оприлюднено нову редакцію ТД.
Проте, Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що внесені до ТД.
Також, Замовником 15.05.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено перелік змін, що вносяться до ТД, а 19.05.2021 оприлюднено нову редакцію ТД.
- Яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в окремому документі переліку змін, що були внесені до ТД (згідно оприлюдненої 11.03.2021 нової редакції ТД)?
- Надати інформацію про рішення уповноваженої особи щодо внесення змін до ТД, оприлюднених 11.03.2021, 15.05.2021 та 19.05.2021, а саме: протоколи із зазначенням дати прийняття відповідних рішень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-25 18:54:22

Пояснення

З приводу пропуску строків оприлюднення змін пояснюємо наступне, що в зазначений період була відсутня можливість підписати зазначені зміни, у зв’язку з відсутністю Електронного цифрового підпису. Зазначені причини виявилися у період призначення відповідальних осіб на нові посади.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-26 13:40:16

Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2021 Одеса № 267

Про зупинення рішення про
початок моніторингу процедури закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги
UA-2021-02-18-006872-a.b3 в електронній системі закупівель

НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-02-18-006872-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 18 лютого 2021 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 26.05.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протоколом Уповноваженої особи від 15.06.2021 року вимоги виконано, неможливос усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

2021-06-15 09:16:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення строків оприлюднення тендерної документації
  4. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.deadlineForThePublicationDocumentation • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.notComplyDecisionACU • усунуто

.

2021-06-16 09:14:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КАВІКТА" 1 302 030,00
UAH з ПДВ
1 293 673,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 1 671 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 1 589 929,00
UAH з ПДВ
1 589 929,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" 1 670 000,00
UAH з ПДВ
1 670 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 травня 2021 14:00
Електронний підпис
25 травня 2021 13:58
Пропозиція_vz.pdf

Публічні документи

02 червня 2021 14:50
Електронний підпис
02 червня 2021 14:49
технічна частина_.pdf
02 червня 2021 14:49
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2021 14:49
проект договору.pdf
02 червня 2021 14:49
оренда (зберігання).pdf
02 червня 2021 14:49
довідка про мтб.pdf
02 червня 2021 14:49
Гарантійний лист .pdf
02 червня 2021 14:49
Витяги з реєстрів.pdf

Публічні документи

07 червня 2021 16:56
Електронний підпис
07 червня 2021 16:55
4. декларація пож.pdf
26 травня 2021 17:48
Електронний підпис
26 травня 2021 17:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАВІКТА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАВІКТА"
#44004004
Очікує рішення 1 293 673,00
UAH з ПДВ
11 червня 2021 12:38

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 15 червня 2021 09:18
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
15 червня 2021 09:18
протокол.PDF
Виконано
Дата оприлюднення: 15 червня 2021 09:20
Кінець періоду оскарження: 26 червня 2021 00:00
Дата відміни: 26 червня 2021 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
15 червня 2021 09:19
Електронний підпис
15 червня 2021 09:19
протокол.PDF