Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональні комп’ютери
Очікувана вартість
1 610 000,00 UAH
UA-2021-02-18-006644-b ● 2d3bb47123024c699b059307a70ff838
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг |
Код ЄДРПОУ: | 39369133 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Смоленська, 19 |
Контактна особа: |
Хуторянська Наталія Вікторівна +380442044877 Khutorianska@nerc.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 1 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (більш детально в тендерній документації);Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 7 (семи) робочих днів з дати передачі Товару. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 13:40 |
Оголошення.docx | |
18 лютого 2021 13:40 |
Тендерна документація ПК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розміри системного блоку (габарити, вага та об’єм корпусу)
Дата подання: 19 лютого 2021 12:37
Дата відповіді: 23 лютого 2021 15:34
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що в Тендерній документації (ТД) вказаний розмір системного блоку - Small From Factor (габарити 295 x 295 x 100мм), вага, кг: не більше ніж 5.3 та об’єм корпусу, л: не більше ніж 8. Вказання детальних розмірів системного блоку, ваги та об’єму корпусу є дискримінуючим фактором, оскільки розміри системних блоків, вага та об’єм корпусу не впливають на їх продуктивність. Вказаний не просто форм-фактор системного блоку SFF (Small From Factor), а ще й детальні фізичні розміри, вага та об’єм корпусу. Чим замовник обгрунтовує зазначення та прив'язку саме до фізичних розмірів системного блоку, його ваги та об’єму корпусу, а не до форм-фактору системного блоку, що у сукупності з іншими характеристиками вказує лише на модель Dell OptiPlex 3080, без можливості запропонувати еквівалент, тобто системний блок, форм-фактору - Small From Factor, з характеристиками, які задовольняють всім вимогам тендерної документації, але не потрапляють у розміри - 295 x 295 x 100мм, вказану у ТД вагу та об’єм , які штучно обмежують конкурентноспроможність постачальникiв?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (надалі - НКРЕКП), висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне: Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (надалі – Додаток 3) та не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі. У Розділі ІІ Додатку 3 встановлені вимоги до корпусу системного блоку персонального комп’ютера, а саме:- габарити корпусу, мм: не більше ніж 295 x 295 x 100;- об’єм корпусу, л: не більше ніж 8;- вага, кг: не більше ніж 5.3. Наприклад, такі вимоги задовольняють наступні корпуси форм-фактору SFF:
https://hard.rozetka.com.ua/ua/chieftec_bu_12b/p84559428/characteristics/
https://hard.rozetka.com.ua/ua/vinga_cs404b/p278577093/characteristics/
https://hard.rozetka.com.ua/ua/272575401/p272575401/characteristics/
Зазначені вимоги (не більше ніж) до розміру корпусу системного блоку обумовлені нашими внутрішніми потребами. Вибір невеликого корпусу системного блоку дозволяє економити робочий простір.
Виходячи з вищезазначеного, вказані вимоги до предмету закупівлі не встановлюють дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі та стосуються виключно технічної специфікації Товару (згідно п. 3 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
https://hard.rozetka.com.ua/ua/chieftec_bu_12b/p84559428/characteristics/
https://hard.rozetka.com.ua/ua/vinga_cs404b/p278577093/characteristics/
https://hard.rozetka.com.ua/ua/272575401/p272575401/characteristics/
Зазначені вимоги (не більше ніж) до розміру корпусу системного блоку обумовлені нашими внутрішніми потребами. Вибір невеликого корпусу системного блоку дозволяє економити робочий простір.
Виходячи з вищезазначеного, вказані вимоги до предмету закупівлі не встановлюють дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі та стосуються виключно технічної специфікації Товару (згідно п. 3 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006644-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 20 лютого 2021 11:56
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ на підставі партнерського договору. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ та за ним закріпляється проект.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-004187-a
Розгорнути
Згорнути
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ на підставі партнерського договору. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ та за ним закріпляється проект.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-004187-a
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 09:39
Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне: Замовник має уникати недобросовісних Постачальників та неякісного Товару. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому. Вимога щодо надання Учасниками документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання або його офіційного представництва на території України є необхідною для підтвердження того, що Учасник тендерної процедури являється офіційним партнером того чи іншого виробника обладнання, яке пропонує сам Учасник. Крім того, авторизаційний лист виступає гарантією того, що запропоноване Учасником обладнання офіційно завезено на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, а також має офіційну гарантію та підтримку на території України, є новим та не використовуваним раніше. Замовником передбачена можливість надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа як від виробника персональних комп’ютерів, так і від його офіційного представництва на території України і це жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006644-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 лютого 2021 12:29
Умови
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: "Весь запропонований Учасником Товар та його компоненти повинні бути від одного виробника." Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 09:42
Шановний Учасник! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (надалі - НКРЕКП), висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне: Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (надалі – Додаток 3) та не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою забезпечення ефективності використання бюджетних коштів шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозицій, яка поєднує необхідне співвідношення якості та ціни, Замовник у складі тендерної документації визначив певний перелік вимог (критеріїв). Учасник тендерної процедури повинен підтвердити свою відповідність, а також відповідність запропонованого Товару таким вимогам. Зокрема, одна з таких вимог до Товару, що дозволяє Замовнику обрати Товар гарантованої якості за конкурентною ціною, полягає у тому, щоб запропонований Учасником Товар та його основні компоненти були представлені одним виробником (згідно п. 5. Розділу І. Додатку 3). Замовник вважає, що встановлення вказаної вище вимоги до предмета закупівлі жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників, оскільки на ринку в Україні присутня велика кількість конкурентів-виробників та/або їх офіційних представників, які пропонують комплектний Товар, що є предметом закупівлі. Замовник вважає, що перевагою Товару з базовою комплектацією від одного виробника є гарантована та однакова якість складових Товару, їх повна сумісність, узгодженість комплектності на стадії проектування та виробництва, а також гарантійного та післягарантійного обслуговування Товару у сертифікованому сервісному центрі. Розділом ІІ. Додатку 3 встановлено вимогу щодо гарантії на Товар, яка повинна бути не меншою 36 місяців від виробника та бути єдиною на весь Товар та його компоненти. Крім цього, гарантія повинна включати можливість утримання носіїв інформації у випадках здійснення гарантійного ремонту Товару у сервісному центрі, а також контролю терміну гарантії по серійному номеру на сайті виробника. Також, Замовник вимагає від Учасників тендерної процедури надання інформації щодо офіційних сервісних центрів на території України, що у свою чергу дає змогу Замовнику без перешкод та у короткі строки відремонтувати техніку. Отже, Замовник вважає, що зазначені вимоги до предмета закупівлі не порушують законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційними, та не створюють перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, який має наміри та можливість поставляти гарантовано якісне обладнання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" |
1 604 400,00
UAH з ПДВ
|
1 588 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" |
1 609 146,00
UAH з ПДВ
|
1 593 046,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" #39189678 |
Переможець |
1 588 200,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 10:51
|
Договір 31 2021.pdf | укладений |
26 березня 2021 10:47
|