Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501648 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29 |
Контактна особа: |
Михайлова Вікторія Олександрівна 380445470181 ujkg_desnrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 71 895 756,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 478,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
внутрішньоквартальних проїздів Деснянського району м. Києва (45230000-8 ДК 021:2015 Роботи з будування трубопроводів, ліній зв'язку та електропередавання, автострад, доріг, аеродромів і залізниць; роботи з влаштування дорожних поверхонь)» (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-02-18-006610-a) Замовник -
Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.
На період уточнень та звернення за роз’ясненнями в телефонному режимі було Наше звернення за роз’ясненнями щодо дискримінаційного пункту : Додатку 1 - Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям під час участі у відкритих торгах із закупівлі робіт «Наявність фінансової спроможності», а саме – в даному підпункті зазначено Замовником, що копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*; ,- *Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. В секретаріаті тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства, за телефоном: (044) 547-01-81, Нам була надана відповідь, що зазначена замовником умова є правомірною, та була погоджена в АМК України, та зазначене в тендерній документації, аби Замовник був впевнений що зайде «потужна організація-??», яка спроможна надати зазначені в даному пункті папери та виконати зазначені в додатках №1 та №2 об’єми робіт в повній мірі !!?? Відповіді на своє запитання Ми так і не почули. Питання стосувалось того, що згідно чинного Законодавства України Ми, як суб’єкт малого підприємства надаємо баланс та звіт про фінансові результати та разом з тим не надаємо звіт про рух грошових коштів, як мале підприємство. Вважаємо, що підставою для « усного відхилення Наших пропозицій» як суб’єкта малого підприємства є надуманою. Виходячи з наступного, пояснюємо: Учасниками у складі тендерної пропозиції не надається звіт про рух грошових коштів, оскільки нормами Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» та Податковим кодексом України не передбачено подання звіту про рух грошових коштів для суб’єктів малого підприємництва. У відповідності до «додатку 1 розділу тендерної документації - Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям під час участі у відкритих торгах із закупівлі робіт», – про наявність фінансової спроможності, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, Ми, як учасник пропонували (усно) у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. За таких обставин ми, як Учасник, не повинні подавати ще якесь пояснення у складі тендерної пропозиції. Таким чином, якщо Замовник усно встановив, що Учасник не підходить під вищезазначені критерії по фінансовій звітності, то ми, як Учасник, користуючись правом про надання роз’яснень, звертаємось до Вас, як до Замовника щодо письмового та ґрунтовного роз’яснення згідно чинного законодавства України, з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме – подання або звіту про рух грошових коштів, або пояснення про неподання такого документу.
Крім цього, протоколом Рішення № 1245 -р/пк-пз від 25.01.2021 року, ідентифікатор: UA-2020-08-21-005599-a, вже є рішення про протиправне відхилення Учасника з даного питання! А саме:
- У ході розгляду скарги, колегія зазначила, що відповідно до частини 3 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
- Колегією в рішенні також зауважено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі Пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на викладене, орган оскарження постановив, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Дана вимога складена за дотриманням вимог ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», орган оскарження приймає рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям під час участі у відкритих торгах із закупівлі робіт», яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення закупівлі. Вважаємо, що дана вимога - «додатку 1 розділу тендерної документації - Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям під час участі у відкритих торгах із закупівлі робіт», –Тендерної документації є дискримінаційним порушенням. Способом захисту порушених прав Нами може бути лише зобов’язання Замовника скасувати свою вимогу, шляхом зміни умов тендерної документації. Приймаючи до уваги викладене вище, ПРОСИМО
1. Замовнику скасувати пункт про наявність фінансової спроможності, або ж змінити з урахуванням конкурентної спроможності, та норм чинного Законодавства для інших учасників даної закупівлі.
2. В разі необґрунтованої (неповної) відповіді, не відповідаючи нормам Закону України, Ми, як Учасник даної закупівлі будемо змушені звернутись в Антимонопольний Комітет України для захисту Наших прав.
Наголошуємо для Замовника, що вище зазначене «проблемне» питання не перший прецедент в практиці АМК України, вже розглядалось, тому впевнені, що вирішення даного питання буде на Нашу користь !
З повагою : УЧАСНИК.
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази й технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з частиною третьою статті 16 Закону про публічні закупівлі документи, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Згідно з частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України, усі суб’єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці), зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством.
Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства.
Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Фінансова звітність не є комерційною таємницею, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансову звітність можна складати за інші періоди. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.
Форму фінансової звітності встановлено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», яке затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73.
Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складають на кінець останнього дня звітного періоду.
Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом із тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений перелік обов’язкової інформації, яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, зокрема, окрім найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань необхідно обов’язково зазначити його категорію, а також назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Водночас, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, яким встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Крім того, відповідно до вимог статті 22 Закону визначений перелік відомостей, які повинні бути зазначені у тендерній документації, зокрема, згідно пункту 14 частини 2 визначена вимога про те, що тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Оголошення про проведення процедури відкритих торгів по закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів Деснянського району м. Києва)» не містить інформацію про категорію замовника процедури закупівлі у відповідності до статті 2 Закону, предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, а також тендерна документація по даній закупівлі, всупереч вищевказаним вимогам Закону, не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника - Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації привести оголошення про проведення процедури закупівлі та умови тендерної документації привести у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення до неї відповідних змін.
1. Ураховуючи пункт 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі (товари, роботи чи послуги), визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення". Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так, словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказають перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y). Отже, в даній закупівлі код предмету закупівлі - 45230000-8 ДК 021:2015 «Роботи з будування трубопроводів, ліній зв'язку та електропередавання, автострад, доріг, аеродромів і залізниць; роботи з влаштування дорожних поверхонь» визначено вірно.
2. відповідно до частини третьої статті 21 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення про отримання пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
3. У тендерній документації в Розділ 1. Загальні положення п. 2 Інформація про замовника торгів міститься повна інформація про замовника згідно з чинним законодавством, а саме
Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Учасник) 02225. м. Київ, проспект Володимира Маяковського, 29 Уповноважена особа здійснювати зв'язок з учасниками: Михаймова Вікторія Олександрівна - секретар тендерного комітету Управління житлово комунального господарства тел. (044) 547-01-81, електронна адреса: ujkg_desnrda@kmda.gov.ua
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000069 ● e61f0b38c71d4247bf9b898b87bfb9b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-02-18-006610-a 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 15:19:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів Деснянського району м. Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-006610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-30 14:24:01
Надаємо відповідь на запит від 28-04-2021 на закупівлю за номером ID: UA-2021-02-18-006610-a
Надаємо відповідь на запит від 28-04-2021 на закупівлю за номером ID: UA-2021-02-18-006610-a:
По першому питанню -згідно протоколу тендерного комітету №02 від 17.02.2021 року розроблено та затверджено тендерну документацію з урахуванням вимог чинного законодавства. Також, проведено експертизу кошторисної частини проектної документації (дефектний акт), які підтверджені позитивними експертними звітами по всім об’єктам.
По другому питанню – сторінки веб-сайтів https://gov.e-tender.ua/planDetails/0347cb8a44694dcc95181ae36dcf0d70 (план за номером ID: UA-P-2021-01-27-017354-b) дана інформація розміщена згідно протоколу тендерного комітету №01 від 25.01.2021 року, https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/B656CC9C0E5D9ABAC225867E00549121 , https://desn.kyivcity.gov.ua/files/2021/3/4/91.pdf.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-18 09:50:03
Надання інформації
Стосовно моніторингу закупівлі ID: UA-M-2021-04-20-000069 - період моніторингу: З 20-04-2021 по 14-05-2021; Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 18-05-2021. Ми надали заперечення, що було опубліковане 21.05.2021 року та розміщене в електронній системі закупівель. На сьогоднішній день вами не надано жодної відповіді, просимо Вас надати висновок з даного приводу.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно моніторингу закупівлі ID: UA-M-2021-04-20-000069 - період моніторингу: З 20-04-2021 по 14-05-2021; Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 18-05-2021. Повідомляємо наступне (протокол 14 від 20.05.2020): 1). Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, замовником встановлено вимоги, щодо визначення повноваження Учасника, а саме: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: протоколом (випискою з протоколу) засновників (або учасників) або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» на підтвердження повноваження підписанта в своїй тендерній пропозиції надає: - довідку № 05032021/01 від 05.03.2021 Відомості про керівника (особу), якій надано право щодо підпису документів пропозиції закупівлі та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі. В якій зазначено, що відповідно до розділу 12 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» право щодо підпису документів пропозиції закупівлі та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі, а також актів виконаних робіт надано директору. - наказ №2 від 21 вересня 2017 року про призначення на посаду Директора ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» Козярівського Андрія Володимировича. Наказ здійснений на основі протоколу Загальних Зборів Учасників №2 від 20 вересня 2017 року. - протокол №2 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» від 20 вересня 2017р. про призначення на посаду Директора Козярівського Андрія Вікторовича від 21.09.2017 року з обсягом повноважень відповідно до статуту Товариства. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.10.2020 в якому Козярівський Андрій Вікторович значиться як – керівник юридичної особи, який може вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо. Замовник самостійно перевірив інформацію про уповноважену особу у відкритих джерелах, в яких було зазначено, що єдиною уповноваженою особою ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» є директор і кінцевий бенефіціарний власник Козярівський Андрій Вікторович в розмірі прямого бенефіціарного володіння, частки – 100%. Також відповідно до закону України Про публічні закупівлі Розділ VIII ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ Стаття 41. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. В тому числі ПРОТОКОЛ №1 загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» від 04 січня 2021 року. Про надання Учаснику Товариства згоди на вчинення значних правочинів директором Товариства – Козярівським Андрієм Вікторовичем, що можуть вчинятися не більше як одного року з дати прийняття такого рішення Загальними зборами Учасників. Звертаємо увагу на те, що в оголошені про закупівлю для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: протоколом (випискою з протоколу) засновників (або учасників) або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору, замовником не вимагалось протоколу про значні правочини. 2). На підтвердження інформації технічного стану (терміну експлуатації) обладнання машин, механізмів Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» в своїй тендерній пропозиції надає видаткові накладні на придбані інструменти в яких зазначена дата придбання, тим самим Учасник виконав вимогу замовника про надання інформацію стосовно терміну експлуатації інструментів та технічного стану, а саме: 1. Перфоратор в кількості 4шт, видаткова накладна №410 від 12 вересня 2018р. (2 роки, і 9 місяців) 2. Штраборіз в кількості 1шт, видаткова накладна №24 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 3. Електрична ланцюгова пила в кількості 1шт, видаткова накладна №24 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 4. Лобзик в кількості 1шт, видаткова накладна №24 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 5. Дриль ударна в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 6. Кутова шліфмашина в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 7. Торцева плита з пряжкою в кількості 2шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 8. Фрезер в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 9. Ручна дискова пила в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 10. Пила торцева в кількості 15шт, видаткова накладна №25 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 11. Шліфмашина для стін в кількості 3шт, видаткова накладна №25 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці) 12. Газовий пальник (у комплекті) в кількості 8шт, видаткова накладна №403 від 23 квітня 2018р. (3 роки і 1 місяць) 13. Газовий балое в кількості 3 шт, видаткова накладна №403 від 23 квітня 2018р. (3 роки і 1 мвсяць) На підтвердження наявності автомобілів та спецтехніки Учасником був наданий договір про надання послуг будівельної техніки №2 від 15 січня 2021р. між ТОВ «Юнідорбуд» та ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» в якому прописані умови та обов’язки сторін: п.4.1.2 Надавати послуги будівельної техніки у технічно-справному стані та забезпечене належним обслуговуючим персоналом. Та надані техпаспорти на техніку яку планується залучати в яких зазначений рік випуску техніки, а саме: 1. Автомобіль бортовий ГАЗ - 1шт, 2007 року випуску (14 років) 2. Автомобіль бортовий JAC HFC 1020 K - 1шт, 2007 року випуску (14 років) 3. Коток Дорожній HAMM HD 110 - 1шт, 2007 року випуску (14 років) 4. Коток Дорожній HAMM HD 90 K - 1шт, 2007 року випуску (14 років) 5. Автогудронатор Mercedes-Benz 1517 - 1шт, 1997 року випуску (24 роки) 6. Автогрейдер XCMG GR 215 - 1шт, 1997 року випуску (24 роки) 7. Поливомийна машина МАЗ 5337 - 1шт, 2007 року випуску (14 років) 8. Міні-навантажувач/фреза дорожня Bobcat S650 – 1шт, 2013 року випуску (8 років) Тим самим Учасник підтвердив наявність техніки, технічний стан (термін експлуатації). Таким чином пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» повністю відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам закону. Зважаючи на вищевикладене у замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції учасника торгів та відсутні підстави для розірвання договору з переможцем торгів у зв‘язку з відсутністю порушення вимог тендерної документації та закону про публічні закупівлі.
2021-05-21 16:46:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
67 108 662,00
UAH з ПДВ
|
67 108 662,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
68 341 477,20
UAH з ПДВ
|
68 341 477,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
70 087 125,60
UAH з ПДВ
|
70 087 125,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" |
70 977 701,00
UAH з ПДВ
|
70 977 701,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
67 108 662,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 08:21
|
017354-b дод.угода..pdf | укладений |
17 грудня 2021 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:13
|
017354-b дод.угода 3К.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 15:41
|
асфальт додатк. угода 2К.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2021 15:46
|
додаткова угода_1К.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 14:59
|
Финансова гарантія.PDF | зміни до договору |
07 квітня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 13:39
|
Фінансова гарантія.pdf | укладений |
31 березня 2021 13:37
|
Договор 017354-b 3 част..pdf | укладений |
31 березня 2021 13:37
|
Договор 017354-b 2 част..pdf | укладений |
31 березня 2021 13:37
|
Договор 017354-b 1 част..pdf | укладений |
31 березня 2021 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виписка з рахунку про надходження коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 017354-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни календарного графіку та обсягів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 017354-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 017354-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 017354-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |