Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування пацієнтів
Очікувана вартість
2 640 000,00 UAH
UA-2021-02-18-006423-b ● e91d0e8f1431486a89da55d5f5a8d44e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 36121268 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter.rv.ua |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Міцкевича, 30 |
Контактна особа: |
Іван Пустовіт +380960433519 ivan.pustovi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 11:46 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 2 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної
громади
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна
пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською
мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою,
ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
громади
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна
пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською
мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою,
ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 одиниця
Послуги з організації харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Міцкевича, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі. Обласний бюджет. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 13:29 |
Кейтеринг_Додаток_3.doc | |
18 лютого 2021 13:29 |
Кейтеринг_Додаток_1.rtf | |
18 лютого 2021 13:29 |
Кейтеринг_ТД.doc | |
18 лютого 2021 13:29 |
Кейтеринг_Додаток_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 лютого 2021 15:44
Дата відповіді: 26 лютого 2021 19:28
Щодо аналогічного договору
Відповідь:
П. 5 Розділу 3 Тендерної документації від учасників вимагається аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, з урахуванням рішення №797-р/пк-пз від 23.09.2016 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів).
Тобто аналогічним договором згідно коду класифікатора і враховуючи заявлений предмет будуть договори, що підпадають під код ДК 021:2015 - 55520000-1.
П. 5 Розділу 3 Тендерної документації від учасників вимагається аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, з урахуванням рішення №797-р/пк-пз від 23.09.2016 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів).
Тобто аналогічним договором згідно коду класифікатора і враховуючи заявлений предмет будуть договори, що підпадають під код ДК 021:2015 - 55520000-1.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 лютого 2021 15:46
Дата відповіді: 26 лютого 2021 19:28
Шановний Замовник!
Вами у якості підтвердження наявності кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних договорів (п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", надалі - Закон) вимагається надання аналогічного за предметом закупівлі договору, за яким виконано зобов’язання, із долученням листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору.
Звертаю Вашу увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №797-р/пк-пз від 23.09.2016 року, у якому дискримінаційною було визнано вимогу Замовника, що встановлювала обов`язок учасників подати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ідентичного предметові закупівлі (при визначенні аналогічного предмету закупівлі слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який містить не тільки ідентичні або тотожні характеристики, а й подібні чи схожі, що підпадають під відповідний предмет закупівлі).
Також хочу відзначити, що поняття "аналогічний" у Академічному тлумачному словнику розуміється як "який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий".
Прошу Вас розглянути можливість надання учасниками закупівель аналогічних договорів за предметом закупівлі, які були б схожі за своєю правовою природою (а не повністю ідентичні) до коду ДК021: 55520000-1 Кейтерингові послуги, для прикладу, із кодом ДК021: 55510000-8 - Послуги їдалень, оскільки у минулих роках більшість закупівель кейтерингових послуг здійснювалась як закупівля послуг їдалень (фактично являючись за своєю правовою природою одними і тими ж послугами із забезпечення харчування), а також зважаючи на те, що їх загальний код ДК 55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги (відмінність лише за четвертим знаком).
Наголошую, що таке формулювання значно б розширило коло можливих учасників тендеру, збільшило конкуренцію та, відповідно, могло б посприяти реалізації таких принципів публічних закупівель, закріплених у ст. 5 Закону, як максимальна економія та ефективність. Або ж прошу Вас надати можливість учасникам надавати у якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів діючий договір, за яким наразі виконується зобов`язання, із обов`язковим долученням позитивного листа-відгуку щодо належної якості надання послуг.
Дякую за увагу та сподіваюсь на позитивне рішення!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
П. 5 Розділу 3 Тендерної документації від учасників вимагається аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, з урахуванням рішення №797-р/пк-пз від 23.09.2016 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів).
Тобто аналогічним договором згідно коду класифікатора і враховуючи заявлений предмет будуть договори, що підпадають під код ДК 021:2015 - 55520000-1.
П. 5 Розділу 3 Тендерної документації від учасників вимагається аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, з урахуванням рішення №797-р/пк-пз від 23.09.2016 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів).
Тобто аналогічним договором згідно коду класифікатора і враховуючи заявлений предмет будуть договори, що підпадають під код ДК 021:2015 - 55520000-1.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006423-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Нестеренко Тетяна Андріївна, Код ЄДРПОУ:1982104008
Дата подання: 23 лютого 2021 15:38
Запитання до замовника щодо аналогічного договору
Щодо аналогічних договорів
Скасована
Дата: 23 лютого 2021 15:42
Причина: Технічна помилка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
2 491 500,00
UAH з ПДВ
|
2 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
2 578 826,20
UAH з ПДВ
|
2 488 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Переможець |
2 475 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 10:58
|
Додаткова угода №3 Рамедас.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:51
|
додуг 2 11-2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:47
|
додуг 2 11-2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:46
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 12:59
|
тендер рамадас.pdf | укладений |
02 квітня 2021 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |