Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут – Михайлівка, км 31+000 – км 48+000 (Коригування)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Overhaul of the highway of state importance H-32 Pokrovsk - Bakhmut - Mykhailivka, km 31 + 000 - km 48 + 000 (Сorrection)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Overhaul of the highway of state importance H-32 Pokrovsk - Bakhmut - Mykhailivka, km 31 + 000 - km 48 + 000 (Сorrection)
Очікувана вартість
606 059 990,00 UAH
UA-2021-02-18-006309-a ● 00af35cbc62c4118b75321e196eb8075
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 606 059 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3030299.95 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Publication date: | 18 лютого 2021 16:44 |
Enquiries until: | 20 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 квітня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 606 059 990 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% від очікуваної вартості закупівлі – 3 030 299,95 грн. (Три мільйони тридцять тисяч двісті дев’яносто дев’ять грн. 95 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника/Бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь -яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника/Принципала, без згоди та погодження з Замовником/Бенефіціара, після її передавання / надсилання Замовнику/Бенефіціару. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія має бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких формує НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 368201720355119001000008630, МФО 820172, Державна казначейська служба України, м. Київ.
Розгорнути
Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the Bidder's provision of tender offer, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with a qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. . The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certifying Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of the CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of the guarantor's CEP (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758 or International Standby Practices, Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through a advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory imposition of the QES of the advising bank. The amount of security for the tender offer is 0.5% of the expected purchase price - UAH 3,030,299.95. (Three million thirty thousand two hundred ninety-nine hryvnias 95 kopecks). The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the Customer the guarantee amount in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's / Beneficiary's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant / Principal, without the consent of the Customer / Beneficiary, after its transfer / sending to the Customer / Beneficiary. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank -guarantor and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with the provision of confirmation of the powers of such authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The bank guarantee must be provided by one of the systemically important banks, the list of which is formed by the NBU. The list of these banks is publicly available and published on the NBU website. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: UA 368201720355119001000008630, MFO 820172, State Treasury Service of Ukraine, Kyiv.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-32 — Покровськ - Бахмут - Михайлівка
Road-repair works
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 30 вересня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За заявкою Підрядника Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін). Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Підрядником суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов’язання Підрядником. Попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати подання заявки. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт ф. КБ-2в, ф.КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в) протягом 10 (десяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 11:37 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
22 квітня 2021 11:37 |
Перелік змін 22.04.2021.docx | |
17 березня 2021 16:44 |
Перелік змін 17.03.2021.docx | |
10 березня 2021 14:56 |
Перелік змін 10.03.2021.docx | |
18 лютого 2021 16:41 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
18 лютого 2021 16:41 |
Проект договору.docx |
22 квітня 2021 11:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 квітня 2021 11:37 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
22 квітня 2021 11:37 |
Перелік змін 22.04.2021.docx
|
|||||||||
17 березня 2021 16:44 |
Перелік змін 17.03.2021.docx
|
|||||||||
10 березня 2021 14:56 |
Перелік змін 10.03.2021.docx
|
|||||||||
18 лютого 2021 16:41 |
Відомість обсягів робіт.docx
|
|||||||||
18 лютого 2021 16:41 |
Проект договору.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-18-006309-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 17 березня 2021 22:09
Дата подання: 17 березня 2021 22:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2021 18:54
рішення від 19.03.2021 № 5445 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 19 березня 2021 18:53
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4807.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 17:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 № 6887.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 13:51
рішення від 05.04.2021 № 6887.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6887-р/пк-пз від 05.04.2021 Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 22 квітня 2021 11:40
Номер скарги: UA-2021-02-18-006309-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 02 червня 2021 19:05
Дата подання: 02 червня 2021 19:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 червня 2021 11:02
рішення від 04.06.2021 №12546 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 11:02
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 15.06.2021 №11381.pdf
Дата публікації: 16 червня 2021 17:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2021 №14156.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 18:09
рішення від 23.06.2021 №14156.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14156-р/пк-пз від 23.06.2021р. Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції
Дата виконання рішення замовником: 15 липня 2021 10:46
Номер скарги: UA-2021-02-18-006309-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 21 липня 2021 18:32
Дата подання: 21 липня 2021 18:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2021 10:50
рішення від 23.07.2021 № 16893.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 10:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2021 № 17801.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2021 16:59
рішення від 03.08.2021 № 17801.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2021 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №17801-р/пк-пз від 03.08.2021р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 30 серпня 2021 14:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 вересня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 11:01
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 10:55
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
587 500 000,00
UAH з ПДВ
|
581 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
594 805 000,00
UAH з ПДВ
|
583 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
581 300 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 11:06
|
ДУ від 06.11.2024 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | укладений |
06 листопада 2024 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 11:53
|
ДУ від 08.05.2024 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 11:57
|
ДУ від 23.05.2023 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2022 13:38
|
ДУ від 17.08.2022 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2022 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 13:58
|
ДУ від 29.07.2022 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 13:43
|
ДУ від 29.07.2022 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2022 11:42
|
ДУ від 20.04.2022 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 09:55
|
ДУ від 11.02.2022 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:36
|
ДУ від 20.12.2021 до договору №2-99 від 24.09.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 08:36
|
Договір №2-99 від 24.09.2021.pdf | укладений |
24 вересня 2021 08:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |