Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства. 3685 одиниць на загальну суму 162 000 грн, більш детальний опис завантажено окремим файлом.
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2021-02-18-006229-a 37eac97ae1c7478a9946cd6aba617fab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колісник Владислава

380637672658 kolesnikvlada22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Контактна особа: Колісник Владислава
380637672658
kolesnikvlada22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 10:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 11:02
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3685 штуки
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства. 3685 одиниць на загальну суму 162 000 грн, більш детальний опис завантажено окремим файлом.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 16:36
Додаток 2.xls
18 лютого 2021 16:36
Спрощена (4).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація
Дата подання: 21 лютого 2021 10:06
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:06
При складанні Додатка № 1 специфікація в стовбці "Характеристика та номенклатура Товару" вказувати загальну назву закупівлі по тендеру та загальну суму пропозиції , чи вказувати кожну назву товарів згідно Додатку №2 117 позицій ?
Відповідь: Згідно Додатку №2 вказувати кожну назву товарів 117 позицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-006229-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КАРПЕНКО ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3260821203
Дата подання: 04 березня 2021 20:12
Неправомірність визначення переможця
Шановний замовнику! Прохаю відмінити рішення щодо визначення переможцем ФОП Дубова Оксана Костянтинівна, так як дане рішення являється неправомірним та порушує вимоги статей 5 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- п. 6.5 інструкції передбачено, що учасник надає у складі пропозиції проект документу договірного характеру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Учасник даний проект договору не надав.
- Згідно додатку 1 до інструкції Особа, що визначена згідно даного пункту(яка уповноважена підписувати документи пропозиції), складає згоду суб’єкта персональних даних що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції. Учасником ФОП Дубова Оксана Костянтинівна надана довідка, назва файлу «Довідка на обробку персональних даних», яка не містить посилання на дану закупівлю.
Для не порушення Закону України «Про публічні закупівлі» прохаю відмінити рішення про визнання ФОП Дубова Оксана Костянтинівна переможцем даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 березня 2021 14:04
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006229-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВА ОКСАНА КОСТЯНТИНІВНА, Код ЄДРПОУ:2573710164
Дата подання: 06 березня 2021 12:17
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Вимога про скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1 від 05.03.2021 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 11:30
Шановний учаснику ФОП Дубова Оксана Костянтинівна повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
По Вашому першому питанню повідомляємо, що проект документу договірного характеру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України повинен був завантажений учасником, що Вами не було зроблено. Те, що Ви пишете, що Ви не завантажили документ «через вiдсутнiстьданого проекту доктментудоговiрнсго характеру у Тендернiйдокументацii», то з цього випливає, що Вами могла б бути не завантажена будь-яка довідка, яка вимагалась в оголошенні про проведенняспрощеноїзакупівлі проект якої не був в оголошенні.
По Вашому другому питанню повідомляємо, що згіднододатку 1 до інструкціїучасникскладаєзгодусуб’єктаперсональнихданих,що адресована замовникуторгів та містятьпосилання на данузакупівлюзгідновимог чинного законодавстваУкраїни, та відповіднотаказгоданадається у складітендерноїпропозиції. Вами як учасником надана довідка, що містить згоду на обробку персональних даних, яка не міститьпосилання на данузакупівлю. Ваша довідка містить посилання не на дану закупівлю, а на код класифікатора ДК 021:2015.
Враховуючи вищевикладене, не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повідомляю Вам, що Вашу вимогу залишаю незадоволеною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006229-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАРТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43023728
Дата подання: 10 березня 2021 16:35
Неправомірна дискваліфікація
Вимога про скасування неправомірного рішення про дискваліфікацію учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 14:09
Шановний учаснику ТОВ «СмартТорг» п.6.5 інструкції вимагається, що учасник надає у складі пропозиції лист щодо ознайомлення з даними вимогами документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, а так само проект документу договірного характеру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Вами надано лист, щоВи зобов’язується внести кошти грошової застави, а сам проект документу договірного характеру, як того вимагає інструкція Ви не надали.
Враховуючи вищевикладене, не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повідомляю Вам, що Вашу вимогу залишаю незадоволеною.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006229-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2322117402
Дата подання: 10 березня 2021 14:12
Неправомірність дискваліфікації
Замовник відхилив пропозицію ФОП Романової С.В. на підставі ненадання деяких документів. Але всі необхідні документи були надані, про що обгрунтовно йдеться у додатковому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 14:11
Шановний учаснику ФОП Романова Світлана Володимирівна повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Повідомляємо:
- учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених в пункті 5 статті 41 Закону умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України. У Вашому документі «Згода з умовами договору» звучить «ФОП Романова С.В. підтверджує згоду з умовами договору в редакції Замовника.», а потрібно було надати згоду щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених в пункті 5 статті 41 Закону умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України.
-забезпечення тендерної пропозиції регулюється статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі», а забезпечення виконання договору, як це передбачено в інструкції регулюється статтею 27Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно інструкції учасникнадає у складі пропозиції лист щодо ознайомлення з даними вимогами документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, а так само проект документу договірного характеру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України. В даній інструкції забезпечення тендерної пропозиції не вимагалось.
-учасником в довільній формі надається підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій та, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції. Вами підвантажена довідка, що «ФОП Романова С.В. повідомляє, що поставляє товари, походження яких не підпадає під дію нижченаведених норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII», довідка про товари, а потрібна була довідка, що санкції не застосовуються до учасника.
Враховуючи вище викладене, не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повідомляю Вам, що Вашу вимогу залишаю незадоволеною.

Документи подані скаржником

06 березня 2021 12:17
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

10 березня 2021 14:12
ФОП Романова С.В. вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВА ОКСАНА КОСТЯНТИНІВНА 115 052,00
UAH з ПДВ
115 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 137 700,00
UAH з ПДВ
137 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна 147 550,00
UAH з ПДВ
147 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАРПЕНКО ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА 159 600,00
UAH з ПДВ
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2021 12:14
Електронний підпис
27 лютого 2021 12:12
13.Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2021 12:12
4.Паспорт.pdf
27 лютого 2021 12:12
4.Ідентифікаційний код.pdf
27 лютого 2021 12:12
3.Витяг Єдиний податок.pdf
27 лютого 2021 12:12
3.1.Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2021 12:12
2.Довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 08:38
Електронний підпис
01 березня 2021 08:37
Проект договору.pdf.p7s
01 березня 2021 08:37
Проект договору.pdf
01 березня 2021 08:37
Лист щодо санкцій.pdf(1).p7s
01 березня 2021 08:37
Лист щодо санкцій.pdf
01 березня 2021 08:37
Лист про відповідність.pdf
01 березня 2021 08:37
Копія Витяг ПДВ.pdf(1).p7s
01 березня 2021 08:37
Копія Витяг ПДВ.pdf
01 березня 2021 08:37
Копія Витяг з ЄДР.pdf(1).p7s
01 березня 2021 08:37
Копія Витяг з ЄДР.pdf
01 березня 2021 08:37
Копії Висновки ДСЕЕ ч.4.pdf
01 березня 2021 08:37
Копії Висновки ДСЕЕ ч.3.pdf
01 березня 2021 08:37
Копії Висновки ДСЕЕ ч.2.pdf
01 березня 2021 08:37
Копії Висновки ДСЕЕ ч.1.pdf
01 березня 2021 08:37
Інформація про учасника.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 16:23
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:22
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 19:34
Електронний підпис
25 лютого 2021 19:33
Паспорт+код.pdf
25 лютого 2021 19:33
Пропозиція.pdf
25 лютого 2021 19:33
ЄДР.pdf
25 лютого 2021 19:33
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУБОВА ОКСАНА КОСТЯНТИНІВНА

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ФОП Романова Світлана Володимирівна

ФОП КАРПЕНКО ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВА ОКСАНА КОСТЯНТИНІВНА
#2573710164
Рішення скасоване 115 052,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 14:04
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБОВА ОКСАНА КОСТЯНТИНІВНА
#2573710164
Відхилено 115 052,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 14:07
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
Відхилено 137 700,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 16:25
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна
#2322117402
Відхилено 147 550,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 11:36
ФОП КАРПЕНКО ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА
#3260821203
Переможець 159 600,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 15:39

Документи

04 березня 2021 17:06
Протокол переможця.docx

Документи

05 березня 2021 14:06
Електронний підпис
05 березня 2021 14:05
Протокл 1.pdf

Документи

09 березня 2021 16:21
Електронний підпис
09 березня 2021 16:20
протокол№2.pdf

Документи

10 березня 2021 11:35
Електронний підпис
10 березня 2021 11:34
протокол №3.pdf

Документи

12 березня 2021 15:39
Електронний підпис
12 березня 2021 15:37
протокол пер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАРПЕНКО ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА
#3260821203
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 15:39
Електронний підпис
12 березня 2021 15:37
протокол пер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 08:11
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 12:30
Договір.pdf укладений
30 березня 2021 12:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 159 600,00
UAH