Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Метал листовий цинкований, код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави
Очікувана вартість
712 000,00 UAH
UA-2021-02-18-006221-a ● 6e03f28e84524d8788000bf51b13fd90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36443329 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11 |
Контактна особа: |
Воробйова Вікторія Олександрівна +380626470302 victoriavorobuova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 15:33 |
Очікувана вартість: | 712 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Категорія Замовника - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Джерело фінансування: місцевий бюджет. Мова (мови), якою (якими) повинна готуватися пропозиція учасника: усі документи, що готуються, викладаються українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: У відповідності до Додатку 4 до тендерної документації. Очікувану вартість визначено з врахуванням всіх податків та зборі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 м.кв
Метал листовий цинкований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 1 К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Постачальнику на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. У разі затримки фінансування Покупця, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем коштів для закупівлі на свій рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 20:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 16:36 |
Тендерна документація.docx | |
18 лютого 2021 16:36 |
Оголошення.docx | |
18 лютого 2021 16:36 |
Додаток 5 Проект Договору.doc | |
18 лютого 2021 16:36 |
Додаток 4. Технічні вимоги.doc | |
18 лютого 2021 16:36 |
Додаток 3. ст. 17.docx | |
18 лютого 2021 16:36 |
Додаток 2. Кваліфікаційні критерії.docx | |
18 лютого 2021 16:36 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006221-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 23 лютого 2021 15:11
Щодо внесення змін
Щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 10:41
Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Розглянувши вимогу щодо предмету закупівлі: Метал листовий цинкований, код ДК 021:2015 код 14620000-3 – Сплави, , тендерний комітет департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
По першому та другому питаннях.
Пункти 4.3. та 4.4. Розділу І Тендерної документації мають містити конкретну інформацію стосовно кількості товару та місця його поставки, строку поставки товарів.
Замовником зазначено відповідну інформацію.
Окремо зауважимо, що придбання товару здійснюється з метою поповнення регіонального матеріального резерву Донецької області для завчасної підготовки до проведення відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що склались на території Донецької області, які планується розпочати у квітні 2021 року. Саме тому замовником визначено конкретну дату поставки товару – до 01 травня 2021 року .
Зазначені вами умови поставки «…СРТ (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» редакція 2010р.)» не є прийнятними для Замовника та не відповідають змісту пункту 4.3. розділу І.
По третьому питанню.
Запропоновані вами зміни до Додатку 5 Тендерної документації «Проект Договору» не підлягають задоволенню, оскільки Замовником, з метою забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів, не може бути здійснено попередню оплату Постачальнику у формі 100% передплати. Замовник як бюджетна установа при здійсненні розрахунків керується постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 лютого 2020 року №102/5-20 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є облдержадміністрація».
Тендерна документація замовника складена відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням наказу Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
В зв’язку з вищевикладеним тендерний комітет департаменту прийняв рішення відхилити вимогу.
Розглянувши вимогу щодо предмету закупівлі: Метал листовий цинкований, код ДК 021:2015 код 14620000-3 – Сплави, , тендерний комітет департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
По першому та другому питаннях.
Пункти 4.3. та 4.4. Розділу І Тендерної документації мають містити конкретну інформацію стосовно кількості товару та місця його поставки, строку поставки товарів.
Замовником зазначено відповідну інформацію.
Окремо зауважимо, що придбання товару здійснюється з метою поповнення регіонального матеріального резерву Донецької області для завчасної підготовки до проведення відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що склались на території Донецької області, які планується розпочати у квітні 2021 року. Саме тому замовником визначено конкретну дату поставки товару – до 01 травня 2021 року .
Зазначені вами умови поставки «…СРТ (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» редакція 2010р.)» не є прийнятними для Замовника та не відповідають змісту пункту 4.3. розділу І.
По третьому питанню.
Запропоновані вами зміни до Додатку 5 Тендерної документації «Проект Договору» не підлягають задоволенню, оскільки Замовником, з метою забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів, не може бути здійснено попередню оплату Постачальнику у формі 100% передплати. Замовник як бюджетна установа при здійсненні розрахунків керується постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 лютого 2020 року №102/5-20 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є облдержадміністрація».
Тендерна документація замовника складена відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням наказу Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
В зв’язку з вищевикладеним тендерний комітет департаменту прийняв рішення відхилити вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
662 400,00
UAH з ПДВ
|
655 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" |
688 000,00
UAH з ПДВ
|
658 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
694 320,00
UAH з ПДВ
|
694 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕЗНІКОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
655 200,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 09:48
|
Договір 31-РМР.pdf | укладений |
26 березня 2021 09:40
|