Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Личана Тетяна Володимирівна 0564920308 vdzue@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 16:14 |
Перелік змін.docx | |
25 лютого 2021 16:14 |
ЗТД_28.docx | |
18 лютого 2021 16:26 |
ТД_28.docx | |
18 лютого 2021 16:26 |
Договор проект сервери.docx |
25 лютого 2021 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2021 16:14 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 лютого 2021 16:14 |
ЗТД_28.docx
|
|||
18 лютого 2021 16:26 |
ТД_28.docx
|
|||
18 лютого 2021 16:26 |
Договор проект сервери.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Усталеною практикою розгляду скарг АМКУ встановлено, що технічні вимоги обладнання, що закуповується, має відповідати щонаймене продукції двох різних виробників.
Тож, задля уникнення порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в частині встановлення Замовником дискримінаційних та антиконкурентних вимог, прошу внести до складу Додатку 2 такі зміни:
1. Речення "повинно бути встановлено не менше 6 модулів пам'яті RDIMM об'ємом не менше 64Гб кожен, що підтримують частоту 3200 МГц" викласти в редакції "повинно бути встановлено не менше 6 модулів пам'яті RDIMM об'ємом не менше 64Гб кожен, що підтримують частоту 2933 МГц".
2. Речення "наявність не менше 6 слотів PCIe 3.0 x8 та не менше 2 слотів PCIe 3.0 x16 для встановлення додаткових PCIe адаптерів" викласти в редакції "наявність не менше 5 слотів PCIe 3.0 x8 та не менше 2 слотів PCIe 3.0 x16 для встановлення додаткових PCIe адаптерів".
3 Речення "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 дюйма із підтримкою гарячої заміни;" викласти в редакції "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 або 2,5 дюйма із підтримкою гарячої заміни;"
Дякую.
Також Ви зазначаєте, що "сервер має підтримувати встановлення до 24 модулів пам'яті, що здатні працювати на частоті не менше 2666 МГц;"
Таким чином, наступна вимога "повинно бути встановлено не менше 6 модулів пам'яті RDIMM об'ємом не менше 64Гб кожен, що підтримують частоту 3200 МГц" є безглуздою з технічної точки зору, оскільки тактова частота пам'яті 3200 МГц не підтримується процесором/чіпсетом.
Але вона є дискримінаційною для учасників, які мають бажання запропонувати "дозволені" Вами моделі виробників HPE - ProLiant DL380Gen10 Server та Lenovo ThinkSystem SR650 Server, тому що така пам*ять в них не вироистовується. Посилання на документи:
https://h20195.www2.hpe.com/v2/getdocument.aspx?docname=a00008180enw#
https://lenovopress.com/lp1050-thinksystem-sr650-server-xeon-sp-gen2#memory
Отже, прошу видалити дискримінаційну вимогу підтримки встановленими в сервери модулями пам'яті тактової частоти 3200 МГц.
Вимога розглянута, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Однак, сервери розміром 2 юніти, які підтримують 24 слоти пам*яті від HPE від Lenovo - відповідно HPE ProLiant DL380Gen10 Server та Lenovo ThinkSystem SR650 Server - підтримують диски 2,4ТБ SAS 10K у форм-факторі 2,5 дюйми.
Отже, вимога "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 дюйма із підтримкою гарячої заміни" є дискримінаційною. Тому з метою усунення порушення Закону прошу викласти іі в редакції "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 дюйма або 2,5 дюйми із підтримкою гарячої заміни".
Дякую.
Посилання на технічну документацію НРЕ та Леново
https://h20195.www2.hpe.com/v2/getdocument.aspx?docname=a00008180enw#
https://lenovopress.com/lp1050-thinksystem-sr650-server-xeon-sp-gen2#controllers-for-internal-storage
Тобто запропонований Вами сервер підтримує фізичну установку дисків 2,4ТБ SAS 10K у форматі 2,5 з адаптером на 3,5 дюйма, що не суперечить технічному завданню.
Дякую
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-20-000003 ● 07e4553c65944fb2a7d079185923a239
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
Ужгород
№ 331
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.05.2021№ 331
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-18-006103-a 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 12 ч.4 Р. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) всі рішення тендерного комітету Замовника оформлюються протоколами із зазначенням дати прийняття рішення. У рішеннях відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Отже, Законом установлено імперативну норму щодо підписання протоколу засідання тендерного комітету. При цьому Закон не містить положень щодо способів проведення засідання та накладення підпису. Відповідно до п.2.20.4 Положення про тендерний комітет виконкому міськради, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 10.08.2016 №330, зі змінами секретар комітету забезпечує зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель. Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника, що визначено п.2.20.6 Положення про тендерний комітет виконкому міськради та належить до функцій секретаря тендерного комітету. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Крім того, згідно із ст.10 Закону Замовником самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, в тому числі протокол розгляду тендерних пропозицій. На кожне рішення Замовника накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації. Згідно зі ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Використання електронних довірчих послуг не змінює порядку вчинення правочинів, встановленого законом. Результати надання кваліфікованих електронних довірчих послуг повинні визнаватися в усіх державних установах та іншими користувачами цих послуг. З огляду на вищезазначене, на зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель Західного офісу держаудитслужби повідомляємо, що Замовник в своїх діях не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тому готується позовна заява до суду.
2021-06-08 14:32:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання абзацу дванадцятого частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме: протокол засідання тендерного комітету виконкому Криворізької міської ради від 16.03.2021 не містять підписів усіх членів тендерного комітету, присутніх на засіданні або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні)
Оскарження в суді
Опис: | відповідно до ч.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повідомляє що до суду направлено позовну заяву щодо оскарження висновку. |
Дата публікації: | 16 червня 2021 |
Документи:
16 червня 2021 16:12
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ» |
1 286 804,40
UAH з ПДВ
|
1 286 804,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" |
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ» #31645973 |
Переможець |
1 286 804,40
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 11:31
|
договір №63 від 29.03.2021.pdf | укладений |
29 березня 2021 11:31
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 травня 2021 10:47
|
1 286 804,40 UAH | UA678201720344211016100052749 Виконком Криворізької міськради |
UA673052990000026008036205722 ТОВ " СКАЙВЕЛЛ" |
Оплачений |