Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сервери з шафою
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-02-18-006103-a ca3f96415ceb4f43a36fd64a8fc5d788
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Личана Тетяна Володимирівна

0564920308 vdzue@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Личана Тетяна Володимирівна
0564920308
vdzue@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 березня 2021 11:52
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


48821000-9, Мережеві сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
сервери з шафою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заповнення електронного поля "Заява"
Опис: заповнення електронного поля "Заява"
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заповнення електронного поля "Заява"
Опис: заповнення електронного поля "Заява"
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заповнення електронного поля "Заява"
Опис: заповнення електронного поля "Заява"
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заповнення електронного поля "Заява"
Опис: заповнення електронного поля "Заява"
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 лютого 2021 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 16:14
Перелік змін.docx
25 лютого 2021 16:14
ЗТД_28.docx
18 лютого 2021 16:26
ТД_28.docx
18 лютого 2021 16:26
Договор проект сервери.docx
25 лютого 2021 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 16:14
Перелік змін.docx
25 лютого 2021 16:14
ЗТД_28.docx
18 лютого 2021 16:26
ТД_28.docx
18 лютого 2021 16:26
Договор проект сервери.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-006103-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 19 лютого 2021 10:08
Щодо усунення дискримінаційних технічних вимог
Шановний Замовнику, Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містить певні технічні вимоги, в сукупності властиві лише одній моделі серверів одного певного виробника.
Усталеною практикою розгляду скарг АМКУ встановлено, що технічні вимоги обладнання, що закуповується, має відповідати щонаймене продукції двох різних виробників.
Тож, задля уникнення порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в частині встановлення Замовником дискримінаційних та антиконкурентних вимог, прошу внести до складу Додатку 2 такі зміни:

1. Речення "повинно бути встановлено не менше 6 модулів пам'яті RDIMM об'ємом не менше 64Гб кожен, що підтримують частоту 3200 МГц" викласти в редакції "повинно бути встановлено не менше 6 модулів пам'яті RDIMM об'ємом не менше 64Гб кожен, що підтримують частоту 2933 МГц".

2. Речення "наявність не менше 6 слотів PCIe 3.0 x8 та не менше 2 слотів PCIe 3.0 x16 для встановлення додаткових PCIe адаптерів" викласти в редакції "наявність не менше 5 слотів PCIe 3.0 x8 та не менше 2 слотів PCIe 3.0 x16 для встановлення додаткових PCIe адаптерів".

3 Речення "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 дюйма із підтримкою гарячої заміни;" викласти в редакції "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 або 2,5 дюйма із підтримкою гарячої заміни;"

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 15:05
Розглянувши вимогу повідомляємо наступне: в Додатоку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено такі вимоги, які не суперечать чинному законодавству і, таким чином, не порушують законні інтереси та права потенційних учасників. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням власних потреб та специфіки роботи підприємства. Хочемо звернути Вашу увагу саме на той факт, що окремі вимоги або сукупність вимог у тому чи іншому вигляді можуть забезпечити ті чи інші виробники серверного обладнання, тому не вбачаємо звуження кола можливих продуктів, що може запропонувати потенційний учасник. Ви можете запропонувати еквівалентні або кращі за визначеними характеристиками товари. За результатами аукціону буде розглянуто запропонований учасниками товар від усіх виробників, який відповідатиме заявленим технічним вимогам, зокрема Lenovo, DELL, HP та ін.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006103-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 22 лютого 2021 09:43
Щодо усунення дискримінаційних технічних вимог
Шановний Замовнику, Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містить певні технічні вимоги, в сукупності властиві лише моделям серверів одного певного виробника. Усталеною практикою розгляду скарг АМКУ встановлено, що технічні вимоги обладнання, що закуповується, має відповідати щонаймене продукції двох різних виробників. Тож, задля уникнення порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в частині встановлення Замовником дискримінаційних та антиконкурентних вимог, прошу внести до складу Додатку 2 такі зміни: речення "можливість інтеграції та наявність конекторів від виробника обладнання до Microsoft System Center, VMware vCenter, BMC Software, Nagios & Nagios XI, Oracle Enterprise Manager, HP Operations Manager, IBM Tivoli Netcool/OMNIbus, IBM Tivoli Network Manager, CA Network and Systems Management" викласти в редакції "можливість інтеграції та наявність конекторів від виробника обладнання до Microsoft System Center, VMware vCenter". Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 08:56
Вимоги щодо можливості інтеграції та наявності конекторів від виробника обладнання ставлять за мету визначення високого рівня серверного обладнання і підтримку серверами максимальної кількості систем менеджменту, які є популярними на ринку. Такий підхід забезпечить в майбутньому можливість вибору будь-яких рішень. Список систем керування, які повинні підтримуватись серверами, жодним чином не ставить за мету обмеження конкуренції серед учасників чи виробників обладнання: зазначеним у закупівлі вимогам до обладнання відповідає серверним рішенням багатьох всесвітньо відомих виробників – лідерів у виробництві серверів. Відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Замовником визначено технічні характеристики враховуючи власну потребу, при цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006103-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 23 лютого 2021 11:59
Стосовно тактової частота пам'яті
Шановний Замовнику, процесори Intel Xeon Gold 6226R, які Вb описуєте як необхідні для використання, підтримують максимальну тактову частоту для модулів пам'яті 2933 МГц.
Також Ви зазначаєте, що "сервер має підтримувати встановлення до 24 модулів пам'яті, що здатні працювати на частоті не менше 2666 МГц;"
Таким чином, наступна вимога "повинно бути встановлено не менше 6 модулів пам'яті RDIMM об'ємом не менше 64Гб кожен, що підтримують частоту 3200 МГц" є безглуздою з технічної точки зору, оскільки тактова частота пам'яті 3200 МГц не підтримується процесором/чіпсетом.
Але вона є дискримінаційною для учасників, які мають бажання запропонувати "дозволені" Вами моделі виробників HPE - ProLiant DL380Gen10 Server та Lenovo ThinkSystem SR650 Server, тому що така пам*ять в них не вироистовується. Посилання на документи:
https://h20195.www2.hpe.com/v2/getdocument.aspx?docname=a00008180enw#
https://lenovopress.com/lp1050-thinksystem-sr650-server-xeon-sp-gen2#memory
Отже, прошу видалити дискримінаційну вимогу підтримки встановленими в сервери модулями пам'яті тактової частоти 3200 МГц.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2021 15:55
Стосовно вимоги щодо закупівлі серверів з шафою, щодо тактової частоти оперативної пам'яті, повідомляємо.
Вимога розглянута, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006103-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 23 лютого 2021 12:21
Стосовно підтримки дисків
Шановний Замовнику, Технічними вимогами до серверів встановлено, що вони мають пітримувати диски "не менше 10 накопичувачів 2,4ТБ SAS 10K". Водночас Ви зазначаєте, що це мають бути диски "у форматі 3.5 дюйма".
Однак, сервери розміром 2 юніти, які підтримують 24 слоти пам*яті від HPE від Lenovo - відповідно HPE ProLiant DL380Gen10 Server та Lenovo ThinkSystem SR650 Server - підтримують диски 2,4ТБ SAS 10K у форм-факторі 2,5 дюйми.
Отже, вимога "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 дюйма із підтримкою гарячої заміни" є дискримінаційною. Тому з метою усунення порушення Закону прошу викласти іі в редакції "не менш 12 відсіків для встановлення накопичувачів у форматі 3.5 дюйма або 2,5 дюйми із підтримкою гарячої заміни".
Дякую.
Посилання на технічну документацію НРЕ та Леново
https://h20195.www2.hpe.com/v2/getdocument.aspx?docname=a00008180enw#
https://lenovopress.com/lp1050-thinksystem-sr650-server-xeon-sp-gen2#controllers-for-internal-storage
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2021 15:57
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено такі вимоги, які не суперечать чинному законодавству і, таким чином, не порушують законні інтереси та права потенційних учасників. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням власних потреб та специфіки роботи організації. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що HPE ProLiant DL380Gen10 Server, вказаний вами підтримує різні типи шасі, одна з яких Hot Plug LFF SAS HDD: 12+4+3 x 16 TB + 2 x 3.84 TB (with optional mid –tray and rear LFF drive cage, plus 2 SFF SSD rear) стор. 13 наведеного Вами документа https://h20195.www2.hpe.com/v2/getdocument.aspx?docname=a00008180enw#
Тобто запропонований Вами сервер підтримує фізичну установку дисків 2,4ТБ SAS 10K у форматі 2,5 з адаптером на 3,5 дюйма, що не суперечить технічному завданню.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-006103-a.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 23 лютого 2021 12:38
Щодо слотів та адаптеру RAID
Шановнйи Замовнику, оскільки у відповіді на попередню вимогу Ви зазначаєте, що "За результатами аукціону буде розглянуто запропонований учасниками товар від усіх виробників, який відповідатиме заявленим технічним вимогам, зокрема Lenovo, DELL, HP", то прошу вас видалити вимоги, які не дозволяють единому відповідному серверу від Леново - SR650 - взяти участь в тендері, а саме, видалити вимогу "RAID–контролер не повинен займати слот PCIe, призначений для установки карт розширення;" та вимогу "наявність не менше 6 слотів PCIe 3.0 x8 та не менше 2 слотів PCIe 3.0 x16 для встановлення додаткових PCIe адаптерів;" викласти в редакції "наявність не менше 5 слотів PCIe 3.0 x8 та не менше 2 слотів PCIe 3.0 x16 для встановлення додаткових PCIe адаптерів;"
Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 16:07
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено такі вимоги, які не суперечать чинному законодавству і, таким чином, не порушують законні інтереси та права потенційних учасників. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням власних потреб та специфіки роботи організації. Вимоги в технічному завданні "RAID–контролер не повинен займати слот PCIe, призначений для установки карт розширення;" та вимога "наявність не менше 6 слотів PCIe 3.0 x8 та не менше 2 слотів PCIe 3.0 x16 для встановлення додаткових PCIe адаптерів;" викладені в такій редакції так як в подальшому планується встановлення додаткових 8 PCIe карт.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-20-000003 ● 07e4553c65944fb2a7d079185923a239
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021 13:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
Ужгород
№ 331

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.05.2021№ 331

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-18-006103-a 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 12 ч.4 Р. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) всі рішення тендерного комітету Замовника оформлюються протоколами із зазначенням дати прийняття рішення. У рішеннях відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Отже, Законом установлено імперативну норму щодо підписання протоколу засідання тендерного комітету. При цьому Закон не містить положень щодо способів проведення засідання та накладення підпису. Відповідно до п.2.20.4 Положення про тендерний комітет виконкому міськради, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 10.08.2016 №330, зі змінами секретар комітету забезпечує зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель. Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника, що визначено п.2.20.6 Положення про тендерний комітет виконкому міськради та належить до функцій секретаря тендерного комітету. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Крім того, згідно із ст.10 Закону Замовником самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, в тому числі протокол розгляду тендерних пропозицій. На кожне рішення Замовника накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації. Згідно зі ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Використання електронних довірчих послуг не змінює порядку вчинення правочинів, встановленого законом. Результати надання кваліфікованих електронних довірчих послуг повинні визнаватися в усіх державних установах та іншими користувачами цих послуг. З огляду на вищезазначене, на зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель Західного офісу держаудитслужби повідомляємо, що Замовник в своїх діях не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тому готується позовна заява до суду.

2021-06-08 14:32:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання абзацу дванадцятого частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме: протокол засідання тендерного комітету виконкому Криворізької міської ради від 16.03.2021 не містять підписів усіх членів тендерного комітету, присутніх на засіданні або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: відповідно до ч.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повідомляє що до суду направлено позовну заяву щодо оскарження висновку.
Дата публікації: 16 червня 2021

Документи:

16 червня 2021 16:12
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ» 1 286 804,40
UAH з ПДВ
1 286 804,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" 1 298 000,00
UAH з ПДВ
1 298 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 березня 2021 14:55
Електронний підпис
17 березня 2021 14:51
Електронний підпис
17 березня 2021 14:51
Електронний підпис
17 березня 2021 14:31
Електронний підпис
17 березня 2021 14:30
Електронний підпис
17 березня 2021 14:27
Електронний підпис
17 березня 2021 14:22
Dovidka_21055796710450953705.pdf.p7s
17 березня 2021 14:22
Dovidka_21055796710450953705.pdf
05 березня 2021 10:50
Електронний підпис
04 березня 2021 19:48
Електронний підпис
04 березня 2021 17:26
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2021 17:26
Статут_Скайвелл.pdf
04 березня 2021 17:26
Опис дій 12.09.19_Скайвелл.pdf
04 березня 2021 17:26
МТО.pdf
04 березня 2021 17:26
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 11:46
Електронний підпис
05 березня 2021 11:46
Тендерна_пропозиція.pdf.p7s
05 березня 2021 11:46
Довідка_ст17.pdf.p7s
05 березня 2021 11:46
Довідка_працівники.pdf.p7s
05 березня 2021 11:46
Довідка_обладнання.pdf.p7s
05 березня 2021 11:46
Довідка_Досвід.pdf.p7s
05 березня 2021 11:46
Анкета_учасника.pdf.p7s
05 березня 2021 11:45
Електронний підпис
05 березня 2021 11:37
Тендерна_пропозиція.pdf
05 березня 2021 11:37
Реєстраційні документи.pdf
05 березня 2021 11:37
Довідка_ст17.pdf
05 березня 2021 11:37
Довідка_працівники.pdf
05 березня 2021 11:37
Довідка_обладнання.pdf
05 березня 2021 11:37
Довідка_Досвід.pdf
05 березня 2021 11:37
Анкета_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ»
#31645973
Переможець 1 286 804,40
UAH з ПДВ
17 березня 2021 13:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙВЕЛЛ»
#31645973
1 286 804,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:31
договір №63 від 29.03.2021.pdf укладений
29 березня 2021 11:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 травня 2021 10:47
1 286 804,40 UAH UA678201720344211016100052749
Виконком Криворізької міськради
UA673052990000026008036205722
ТОВ " СКАЙВЕЛЛ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 286 804,40
UAH (в тому числі ПДВ 214 467,40 UAH)