Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сувенірний подарунок – Статуетка (модель) Вінницької вежі «Водонапірна башта»
Очікувана вартість
149 900,00 UAH
UA-2021-02-18-005585-a f627bb8573fa4970be2719996606088d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Віталій Михайлович

380432507585
380987288798
danyliukVM@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 42731882
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, к.615
Контактна особа: Данилюк Віталій Михайлович
380432507585,380987288798
danyliukVM@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 14:20
Очікувана вартість: 149 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 749,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди


Статуетка (модель Вінницької вежі «Водонапірна башта», пам’ятки архітектури та містобудування місцевого значення) з пластику та мармуру в коробці з сертифікатом для нагородження та вручення делегаціям з України та з-за кордону.
Розмір статуетки – не менше 15,3 х 5,8 х 7,5 см, розмір мармурової основи – не менше 1,8 х 7 х 8,7 см.
Вага всієї статуетки з підставкою не повинна перевищувати 500 грам.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Сувенірний подарунок – Статуетка (модель) Вінницької вежі «Водонапірна башта»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59, к.615
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару та його оплата здійснюється наступним чином: - В строк протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати укладання договору Продавець зобов’язаний поставити Покупцю контрольну партію Товару в кількості 5 (п’ять) штук. - В разі відповідності контрольної партії Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, Постачальник поставляє Покупцю основну партію Товару в кількості 95 (дев’яносто п’ять) штук - Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів після отримання товару та підписання видаткових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 16:16
Додаток 3_Проект договору.docx
18 лютого 2021 16:15
Додаток 2_Технічні характеристики.docx
18 лютого 2021 16:13
Оголошення.docx
18 лютого 2021 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 16:16
Додаток 3_Проект договору.docx
18 лютого 2021 16:15
Додаток 2_Технічні характеристики.docx
18 лютого 2021 16:13
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "РАД"" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 142 000,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "РАД""

БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "РАД""
#40783132
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "РАД""
#40783132
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 10:06
Повідомлення про розірвання договору №42 від 17.03.21 в односторонньому порядку.pdf укладений
20 липня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 17:00
Договір №42_ТОВ РАД.pdf укладений
17 березня 2021 16:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2021 — 09 липня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В ході виконання Договору Постачальником були порушені наступні умови Договору: 1. За умовами п.5.1.1 Договору в строк протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати укладання договору (тобто до 07.04.2021 р.) Постачальник зобов’язаний був поставити Покупцю контрольну партію Товару в кількості 5 (п’яти) штук. Постачальник не в повній мірі виконав цю вимогу Договору і поставив контрольну партію Товару в кількості 1 (одна) штука в неповній комплектації (без мармурової підставки). 2. Відповідно до п.5.1.2 Договору Постачальник зобов’язаний був поставити Покупцю основну партію Товару в кількості 95 (дев’яносто п’ять) штук в строк до 01.05.2021 року. Постачальник поставив Покупцю лише частину Товару згідно ТТН № 59 0006 8177 4678 в кількості 48 штук 05 травня 2021 року. 3. Під час отримання Товару 05.05.2021 р. було виявлено, що весь поставлений Товар має неналежну якість і не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Більше того, Товар не відповідає контрольному екземпляру Товару, який був раніше поставлений Постачальником. При візуальному огляді виявлені наступні недоліки Товару: 1) прапор на статуетках не закріплений належним чином, тендітний та ламкий, деформується від будь-якого контакту з середовищем; 2) статуетки мають нерівномірну та неоднакову кольорову гаму; 3) на статуетках присутні помітні дефекти у вигляді дірок та змазаних деталей; 4) фіксатори статуетки у коробці мають непрезентабельний вигляд та виконані з дешевих матеріалів; 5) наліпки для статуеток погнуті. На підставі пункту 6.2.5 Договору та статті 268 Господарського кодексу України Покупець відмовився від отримання Товару неналежної якості та в повному складі (48 штук) повернув його Постачальнику. Разом з повернутим Товаром було направлено Претензію від 06.05.2021 № 38-00-005-31310 до Постачальника про здійснення безоплатного усунення недоліків Товару або заміни поставленого Товару товаром належної якості, який відповідав би технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі в строк до 24.05.2021 року. 4. 26 травня 2021 року Постачальник поставив Покупцю Товар згідно ТТН № 59 0006 9012 2110 в кількості 100 штук. Під час отримання Товару було виявлено, що поставлений Товар має неналежну якість і не відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі. При візуальному огляді виявлені наступні недоліки Товару: 1) прапор на статуетках не закріплений належним чином, тендітний та ламкий, деформується від будь-якого контакту з середовищем; 2) статуетки мають нерівномірну та неоднакову кольорову гаму; 3) на статуетках присутні помітні дефекти у вигляді змазаних деталей. Більше того, на чотирьох одиницях Товару було виявлено пошкодження прапорців на статуетках, про що представником перевізника ТОВ «Нова Пошта» було складено Акт приймання-передачі від 26.05.2021р. Згідно пунктів 5.5, 6.2.5 Договору та статті 268 Господарського кодексу України Покупець відмовився від отримання Товару неналежної якості та в повному складі (100 штук) повернув його Постачальнику. Якщо умовами договору про закупівлю передбачена можливість одностороннього розірвання договору про закупівлю шляхом направлення відповідного повідомлення (листа) іншій стороні, договір вважається розірвано. 27 травня 2021 року на юридичну адресу ТОВ «Торговий дім «Роял Арт Декор», м. Львів, вул. Персенківка, 2, 79026, був направлений цінний лист (трек-номер листа 2105020785199) з описом вкладення за вих.№38-00-005-37240 з повідомленням про дострокове розірвання Договору №42 від 17.03.2021 року з 18 червня 2021 року в односторонньому порядку на підставі пункту 6.2.1 Договору та статті 188 Господарського кодексу України. Однак, згідно інформації, яка міститься на конверті листа: 28.06.2021 року відправлення було повернуто за зворотною адресою за закінченням встановленого терміну зберігання. Згідно встановленої судової практики, саме 28.06.2021 року можна вважати датою, коли ТОВ «Торговий дім «Роял Арт Декор» було належним чином повідомлено про розірвання договору в односторонньому порядку. 09 липня 2021 року за допомогою телефонограми директора ТОВ «Торговий дім «Роял Арт Декор» було повідомлено про розірвання договору в односторонньому порядку.