Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатка D40 авт.,Печатки D40,Штампи 60/40,Штамп дерев. 70/30,Штамп ав.47/18, Подушки, Подушки
Очікувана вартість
11 120,00 UAH
UA-2021-02-18-005383-a 5877c001398c4e33aa1cd6420f38f436
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гашенюк Надія Василівна

380683779468 nadiagasenuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42510481
Місцезнаходження: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, Богородчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 35
Контактна особа: Гашенюк Надія Василівна
380683779468
nadiagasenuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Печатка D40 авт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 шт.
Печатки d40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт.
Штампи 60/40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Штамп дерев. 70/30,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Штамп ав.47/18,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт.
Подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

18 лютого 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Акорд"
#13650490
Переможець 11 120,00
UAH
18 лютого 2021 15:45

Документи

18 лютого 2021 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:50
Договір 16 02.PDF укладений
18 лютого 2021 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 120,00
UAH