Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір А 4 для чорно-білого друку та копіювання (ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку)
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2021-02-18-005208-a d0a9e8a8d21a4ed28819ae695ae511e0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Оксана Миколаївна

380577253148 kravchenko.gs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з соціальних питань Департаменту соціальної політики Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26203284
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, будинок 64
Контактна особа: Кравченко Оксана Миколаївна
380577253148
kravchenko.gs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пачок
Офісний папір А 4 для чорно-білого друку та копіювання (ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Сумська, будинок 64, к. 179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 15:30
5 Проект договору 21.doc
18 лютого 2021 15:29
Оголошення інструкція додатки папір.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій