Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of public roads of public importance of Lviv region (demarcation, restoration or drawing of new vertical and horizontal marking and embossing of temporary horizontal marking) DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Poznanskyi Roman +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 21:00 |
Очікувана вартість: | 88 433 043,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 442 165,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 442165 UAH |
Publication date: | 18 лютого 2021 12:07 |
Enquiries until: | 20 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 квітня 2021 21:00 |
Information
Estimated total value: | 88 433 044 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 442 165 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги (виконані роботи) в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг (виконаних робіт) може проводитись подекадно. Ненадання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з усіма змінами та доповненнями. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги (виконані роботи) протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 17:31 |
Проект договору.docx | |
22 квітня 2021 17:31 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 22.04.21 Тендерна документація.doc | |
22 квітня 2021 17:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 22.04.2021.docx | |
21 квітня 2021 17:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 21.04.2021.docx | |
21 квітня 2021 17:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 21.04.2021.docx | |
29 березня 2021 16:02 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 29.03.2021.docx | |
19 березня 2021 16:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 19.03.2021.docx | |
02 березня 2021 16:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 02.03.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- сканкопією Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий;
- сканкопію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий»
Вважаємо, що вищезазначена вимога про підтвердження суми доходу (виручки) за відповідний звітний період в розмірі не меншому, ніж 90% суми очікуваної вартості цієї закупівлі (79 589 739,20) є дискримінаційною та досяжною виключно вузькому колу потенційних учасників та знижує рівень конкуренції в даній процедурі закупівлі.
Дана позиція обґрунтовується тим, що послуги/роботи для такого предмету закупівлі, а саме: демаркування, відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки та влаштування тимчасової горизонтальної розмітки очікувана вартість закупівлі – 88 433 043,60 грн є достатньо високою як для таких послуг. Тому в даній процедурі закупівлі не можуть прийняти участь учасники з меншим обсягом доходу (виручки) проте остатнім для надання таких послуг/ виконання робіт.
На думку учасника дискримінація підтверджується ще й тією обставиною, що в аналогічній закупівлі №2020-08-10-003117-b того ж замовника, з очікуваною вартістю закупівлі 182 145 738,00 грн яка проводилась в жовтні-листопаді 2020 року (3 місяці до оголошення даної процедури закупівлі) Замовник вимагав підтвердження фінансової спроможності в розмірі 30% суми очікуваної вартості ( 54 643 721,40), що на нашу свідчить про встановлення додатково обмежуючого критерію з метою недопущення до участі у торгах «небажаних» учасників. Вимога щодо розміру доходу учасника жодним чином не пов’язана з технічними характеристиками, що є предметом закупівлі. Так само наявність або відсутність в учасника доходу жодним чином не може впливати на якість послуг.
Шановний Замовнику, на підставі вищевикладеного, просимо Вас усунути (привести у відповідність) дану невідповідність вимоги або ж знизити відсоткове співвідношення підтвердження фінансової спроможності до очікуваної вартості закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 квітня 2021 16:49
Дата подання: 07 червня 2021 15:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-29-000009 ● 6bcd93b880c04e069448a010040335c7
- Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2021 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2021 № 675
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 № 675.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-18-004826-b, 18.02.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-29 15:33:16
Про надання пояснення
Дата: 29.10.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-18-004826-b, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-02 17:20:59
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 29.10.2021
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 29.10.2021 міститься у вкладенні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 17:00:59
Про надання пояснення
Дата: 02.11.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-18-004826-b, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно до винесеного рішення від 24.06.2021 №14304-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Орган оскарження) зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Транс Лайн Груп» та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр».
Проте, інформації щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження в системі закупівель «ProZorro» немає.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію з належним обгрунтуванням, щодо виконання чи невиконання Замовником рішення від 24.06.2021 №14304-р/пк-пз Органу оскарження з долученням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-03 16:23:03
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 02.11.2021
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 02.11.2021 міститься у вкладенні
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-04 16:51:11
Про надання пояснення
Дата: 04.11.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-18-004826-b, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію щодо ділянок доріг державного значення Львівської області, на яких планується здійснення робіт (надання послуг) за предметом закупівлі UA-2021-02-18-004826-b: найменування автомобільних доріг, їх індекс та номер, відрізки меж (пікети, номер пікета, число сотень метрів (з по) тощо), на яких будуть виконуватись відповідні роботи (послуги).
Відповідно до норм пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до норм пункту 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що строк дії тендерної пропозиції – установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція втрачає чинність.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 22.04.2021, зазначено строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення кінцевим строком подання тердерних пропозицій є 30.04.2021.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
2. Надати інформацію та обгрунтоване документальне підтвердження (із долученням відповідних документів) чи звертався Замовник з вимогою до учасників процедури закупівлі про продовження строку дії їх тендерних пропозицій та продовжувалась дія тендерних пропозицій.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-09 14:59:17
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.11.2021
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.11.2021
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 10:06:10
Про надання пояснення
Дата: 11.11.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-18-004826-b, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На запит Західного офісу Держаудитслужби від 04.11.2021 через електронну систему закупівель Замовником надано інформацію, у якій вказано, що предмет закупівлі зумовлений необхідністю та обов'язком Замовника забезпечити демаркування, відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки та влаштування тимчасової горизонтальної розмітки на усіх автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області, які передані Службі автомобільних доріг у Львівській області (Замовнику) в оперативне управління та обліковуються на балансі Замовника, окрім тих ділянок автомобільних доріг, на яких розмітка знаходиться в задовільному стані та, на яких в поточному році виконуються ремонтно-будівельні роботи за окремими договорами.
Однак в інформації не зазначено конкретних ділянок доріг державного значення Львівської області, на яких планується здійснення робіт (надання послуг) за предметом закупівлі UA-2021-02-18-004826-b.
Враховуючи вищенаведене та у зв'язку із ненаданням відповіді на попередній запит, що фактично є перешкоджанням діяльності органу державної виконавчої влади, на який покладено обов'язок здійснення моніторингу, повторно прошу надати інформацію щодо конкретних ділянок доріг державного значення Львівської області, на яких планується здійснення робіт (надання послуг) за предметом закупівлі UA-2021-02-18-004826-b: найменування автомобільних доріг, їх індекс та номер, відрізки меж (пікети, номер пікета, число сотень метрів (з по) тощо), на яких будуть виконуватись відповідні роботи (послуги).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 12:15:54
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 11.11.2021
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 11.11.2021 міститься у вкладенні
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНЕ ЗАПЕРЕЧЕННЯ міститься у вкладенні.
2021-11-29 15:18:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання правомірності розміщення вимог про усунення невідповідностей, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання правомірності розміщення вимог про усунення невідповідностей, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • відсутній механізм
Торги відмінено
2023-04-10 10:56:03
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-18-004826-b від 23 листопада 2021. |
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/380/24119/21 |
Дата відкриття провадження: | 15 грудня 2021 |
Документи:
17 грудня 2021 09:53
|
Електронний підпис |
07 грудня 2021 11:58
|
Електронний підпис |
07 грудня 2021 11:58
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2021 17:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2021 18:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" | — | Відповіді учасника | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 11:14 |
Кінець періоду оскарження: | 24 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 24 грудня 2022 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Виникла необхідність відмінити торги на Закупівлю у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі зазначених вище послуг відповідно до п.1 ч. 1 ст. 32 Закону, так, як передбачений в оголошенні Закупівлі термін надання послуг вже минув |
13 грудня 2022 11:14
|
Електронний підпис |
13 грудня 2022 11:14
|
IMG_0003.pdf |