Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 24450000-3 Агрономічна продукція (24455000-8 Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
85 010,00 UAH
UA-2021-02-18-004699-a ● 2ddc823ef8ca4456974dd4121488cdb3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛИПОВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982577 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, Липовецький район ,вул.Пирогова,будинок 9 |
Контактна особа: |
Давискиба Юлія Вікторівна 380435821167 lip_crl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 15:12 |
Очікувана вартість: | 85 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Дезінфекційні засоби код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 24450000-3 Агрономічна продукція (24455000-8 Дезінфекційні засоби).З ПДВ; Місце знаходження :Замовника- 22500,Вінницька область ,м.Липовець , вул.Пирогова9; Код ЄДРПОУ 01982577; Категорія : відповідно до п.3ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі "в новій редакції від 19.04.2020 року -юридична особа є розпорядником , одержувачем бюджетних коштів; Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 Одиниця
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, генеральних прибирань ДЕЗМАРК 300 ,
фасовка (банка 1кг 300 табл.)
фасовка (банка 1кг 300 табл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул. Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 Одиниця
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь приміщень, меблів, медичного обладнання і апаратури, виробів медичного призначення ОКСІН ХЛОР, фасовка 1000 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул. Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 Одиниця
Дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь СЕПТОФАН КВІК, фасовка пляшка 500 мл з розпилювачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул. Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 10-ми банківських днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 14:59 |
Додаток 2 до документації договір проєкт.doc | |
18 лютого 2021 14:59 |
Додаток 1 до документації деззасоби.doc | |
18 лютого 2021 14:58 |
ОГОЛОШЕННЯ ДЕЗЗАСОБИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004699-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 24 лютого 2021 11:01
Вимога щодо внесення змін в Документацію (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику!
В Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a), згідно 1.1. Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі, де зазначено, що Еквівалент (аналог) товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації. А от щодо аналогів в Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) зазначено, що не пропонувати. Тож, Документація (Оголошення) місять вимоги які протирічать одна одній.
.Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу на можливе порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Додатку 1 до
документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a), згідно 1.1. Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі, де зазначено, що Еквівалент (аналог) товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації. А от щодо аналогів в Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) зазначено, що не пропонувати. Тож, Документація (Оголошення) місять вимоги які протирічать одна одній.
.Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу на можливе порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Додатку 1 до
документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації (Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2021 09:27
Шановний Учаснику!
На вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Комунальне некомерційне підприємство "Липовецька міська лікарня" Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області оголосила закупівлю (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a) за Спрощеною процедурою. Згідно Закону України Про публічні закупівлі (Далі – Закон), лише Замовник має ВИКЛЮЧНЕ право визначати предмет закупівлі Розділ І ст.1 п.1 п.п.22 – «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»; та САМОСТІЙНО визначати Технічні специфікації Розділ І ст.1 п.1 п.п.33 – «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару…», враховуючи досвід використання дезінфекційних засобів та специфіку установи – медичний заклад. Враховуючи проведення Спрощеної процедури закупівлі та керуючись Законом ст.14 п.4 «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників…» - НАГОЛОШУЄМО, що Замовник сам вирішую які аналоги та/або еквіваленти приймаються. В даній закупівлі Аналоги/Еквіваленти не передбачені. Твердження Учасника про те, що «детальні технічні вимогі вказують на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів» - це є лише ваше припущення, та ні як не стосується норм Закону і не містять вимог, які протирічать одна одній. І, Шановний Учаснику, ваші визначення «еквівалентності» та «аналогічності» ну зовсім не стосуються закупівлі, та своїми діями та тезами лише спричиняють тиск на Замовника, що заборонено Законом.
Що стосується забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, ви, як Учасник, маєте повне право вийти на торги та запропонувати продукцію.
Виходячи з вищенаведеного не бачимо правових підстав для внесення змін в Додаток 1 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі.
На вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Комунальне некомерційне підприємство "Липовецька міська лікарня" Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області оголосила закупівлю (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-18-004699-a) за Спрощеною процедурою. Згідно Закону України Про публічні закупівлі (Далі – Закон), лише Замовник має ВИКЛЮЧНЕ право визначати предмет закупівлі Розділ І ст.1 п.1 п.п.22 – «Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»; та САМОСТІЙНО визначати Технічні специфікації Розділ І ст.1 п.1 п.п.33 – «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару…», враховуючи досвід використання дезінфекційних засобів та специфіку установи – медичний заклад. Враховуючи проведення Спрощеної процедури закупівлі та керуючись Законом ст.14 п.4 «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників…» - НАГОЛОШУЄМО, що Замовник сам вирішую які аналоги та/або еквіваленти приймаються. В даній закупівлі Аналоги/Еквіваленти не передбачені. Твердження Учасника про те, що «детальні технічні вимогі вказують на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів» - це є лише ваше припущення, та ні як не стосується норм Закону і не містять вимог, які протирічать одна одній. І, Шановний Учаснику, ваші визначення «еквівалентності» та «аналогічності» ну зовсім не стосуються закупівлі, та своїми діями та тезами лише спричиняють тиск на Замовника, що заборонено Законом.
Що стосується забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, ви, як Учасник, маєте повне право вийти на торги та запропонувати продукцію.
Виходячи з вищенаведеного не бачимо правових підстав для внесення змін в Додаток 1 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
66 110,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 12:06
|
ШАПОВАЛ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ #3108809494 |
Переможець |
85 010,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2021 15:22
|
ДУ № 1 до договору №33 від 25.03.2021.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 12:23
|
договір 33 від 25.03.2021.pdf | укладений |
25 березня 2021 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в частині джерел фінансування а саме : здійснити перерозподіл між джерелами фінансування: в межах кошторису власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства ) зменшити на 59400,00 грн без ПДВ ,а власний бюджет (кошти НСЗУ ) збільшити на 59400,00 грн без ПДВ та викласти в наступній редакції: п. 1.3 .Ціна цього договору становить власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства ) 25610,00 грн ,а власний бюджет (кошти НСЗУ ) 59400,00 грн без ПДВ . 2. Решта умов Договору залишити без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |