Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту вхідної групи з улаштування пандусу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою. м. Нікополь, вул.Лапинська,49
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2021-02-18-004443-b ● d4dd467455cf41b3b3e56ae3aee3cb32
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01985251 |
Місцезнаходження: | 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1 |
Контактна особа: |
Юлія Савинська +380563738479 savinskayajulia83@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 192 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
м. Нікополь, вул.Лапинська,49
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту вхідної групи з улаштування пандусу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою. м. Нікополь, вул.Лапинська,49
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Лапинська,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 березня 2021
—
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги за цим Договором здійснюються Замовником протягом 10 календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Підрядника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 09:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 09:35 |
Додаток 3 Проект договору Р.doc | |
19 лютого 2021 09:35 |
оголошення ремонт.docx | |
18 лютого 2021 11:49 |
Додаток 2 форма цінової пропозиції.docx | |
18 лютого 2021 11:49 |
Додаток 1 дефектний акт.rtf |
19 лютого 2021 09:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2021 09:35 |
Додаток 3 Проект договору Р.doc
|
|||
19 лютого 2021 09:35 |
оголошення ремонт.docx
|
|||
18 лютого 2021 11:49 |
Додаток 2 форма цінової пропозиції.docx
|
|||
18 лютого 2021 11:49 |
Додаток 1 дефектний акт.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні крітерії
Дата подання: 19 лютого 2021 14:54
Дата відповіді: 22 лютого 2021 12:05
Чому вимагаєте підтвердження відповідності кваліфікаційних крітеріїв в спрощеній процедурі?
Є роз'яснення Прозорро
Чи потрібно вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в спрощеній закупівлі
Тут знову відповідь “Ні”.Адже якщо подивитись на частину 1 статті 16 Закону, то там зазначено: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону.
При цьому не забувайте, що при проведенні спрощеної закупівлі Замовник обов’язково має надати проект договору про закупівлю, який буде укладений за результатами спрощеної закупівлі.
Ми б радили в спрощеній закупівлі не вимагати велику кількість документів у Постачальників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проект договору викладений у додатку 3 у Документах закупівлі.
Чому в закупівлі не вказано щодо розробки проекту? Чим пояснюється вимога?
Дата подання: 19 лютого 2021 15:06
Дата відповіді: 22 лютого 2021 12:05
За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Відповідь: Креслення необхідно виконати при обстеженні об'єкта для більш чіткого розуміння технічного завдання між Замовником та Виконавцем.
При чому кваліфікаційні вимоги до проекту договору?
Дата подання: 22 лютого 2021 19:13
Дата відповіді: 23 лютого 2021 17:12
Ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі" висуваючи кваліфікаційні вимоги
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.
За підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Дата подання: 23 лютого 2021 08:25
Дата відповіді: 23 лютого 2021 17:12
Яким документом регламентується даний кваліфікаційний крітерій?
Відповідь для порозуміння між Замовником та Виконавцем не приймається.
Якою нормою в Законі України "Про публічні закупівлі" регламентується, що в спрощеній закупівлі повинні бути кваліфікаційні критерії?
Якою нормою законодавства України або пунктом ДБН передбачено щодо надання документів сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №391 заклади охорони здоров'я мають відповідать вимогам ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
Згідно постанови Кабінету Міністрів України 25 квітня 2018 р. № 410 медичний заклад для укладання договору з НСЗУ повинен надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №391 заклади охорони здоров'я мають відповідать вимогам ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
Згідно постанови Кабінету Міністрів України 25 квітня 2018 р. № 410 медичний заклад для укладання договору з НСЗУ повинен надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
кваліфікаційні крітерії
Дата подання: 23 лютого 2021 08:28
Дата відповіді: 23 лютого 2021 17:12
Якою нормою Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що в спрощеній закупівлі Замовник має право висувати кваліфікаційні крітерії?
Відповідь: Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №391 заклади охорони здоров'я мають відповідать вимогам ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
Згідно постанови Кабінету Міністрів України 25 квітня 2018 р. № 410 медичний заклад для укладання договору з НСЗУ повинен надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №391 заклади охорони здоров'я мають відповідать вимогам ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
Згідно постанови Кабінету Міністрів України 25 квітня 2018 р. № 410 медичний заклад для укладання договору з НСЗУ повинен надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Огляд об'єкту та складання креслень.
Дата подання: 24 лютого 2021 08:32
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:04
Доброго дня!
З ким можливо зв'язатися для осмотру об'єкту та складання акту?
Повідомте номер телефону бажано мобільний так як на номер уповноваженної особи дозвонитися нереально?
Відповідь: Доброго дня! Дійсній міський номер (056) 373-84-79 або (056) 373-84-78 Савинська Юлія
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 19 лютого 2021 14:56
Просимо прибрати кваліфікаційні крітерії в оголошенні
Чи потрібно вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в спрощеній закупівлі
Тут знову відповідь “Ні”.Адже якщо подивитись на частину 1 статті 16 Закону, то там зазначено: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону.
При цьому не забувайте, що при проведенні спрощеної закупівлі Замовник обов’язково має надати проект договору про закупівлю, який буде укладений за результатами спрощеної закупівлі.
Ми б радили в спрощеній закупівлі не вимагати велику кількість документів у Постачальників.
Розгорнути
Згорнути
Тут знову відповідь “Ні”.Адже якщо подивитись на частину 1 статті 16 Закону, то там зазначено: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону.
При цьому не забувайте, що при проведенні спрощеної закупівлі Замовник обов’язково має надати проект договору про закупівлю, який буде укладений за результатами спрощеної закупівлі.
Ми б радили в спрощеній закупівлі не вимагати велику кількість документів у Постачальників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 12:30
Проект договору викладений у додатку 3 у Документах закупівлі.Згідно ст.16 Замовник установлює один або декілька кваліфікаційни кретеріїв : наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 19 лютого 2021 15:17
Надайте проект на роботи. Спеціаліст який проводив дефектування робіт повинен був керуватися ДБН В.2.2-40:2018
За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 12:21
Проект на послуги з поточного ремонту не розроблявся.Креслення необхідно виконати при обстеженні об'єкта для більш чіткого розуміння технічного завдання між Замовником та Виконавцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 19 лютого 2021 15:22
Надайте креслення та внесіть зміни в кваліфікаційні крітерії
Уточнення проводяться в період уточнення інформації.
За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 12:19
Проект на послуги з поточного ремонту не розроблявся.Креслення необхідно виконати при обстеженні об'єкта для більш чіткого розуміння технічного завдання між Замовником та Виконавцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 22 лютого 2021 19:26
Приберіть кваліфікаційні вимоги в закупівлі Ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі " .
Не потрібно писати безглуздість щодо проекту договору.
Я бачу проект договору.
Чи потрібно вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в спрощеній закупівлі Тут знову відповідь “Ні”.Адже якщо подивитись на частину 1 статті 16 Закону, то там зазначено: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону. При цьому не забувайте, що при проведенні спрощеної закупівлі Замовник обов’язково має надати проект договору про закупівлю, який буде укладений за результатами спрощеної закупівлі. Ми б радили в спрощеній закупівлі не вимагати велику кількість документів у Постачальників
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 17:24
Згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 23 лютого 2021 08:31
Вимагаємо видалити із закупівлі кваліфікаційні крітерії.
Якою нормою Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що в спрощеній закупівлі Замовник має право висувати кваліфікаційні крітерії?
Будь ласка надайте посилання на роз'яснення з Прозорро.
Будь ласка надайте посилання на роз'яснення з Прозорро.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 17:20
Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №391 заклади охорони здоров'я мають відповідать вимогам ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ". Згідно постанови Кабінету Міністрів України 25 квітня 2018 р. № 410 медичний заклад для укладання договору з НСЗУ повинен надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 23 лютого 2021 08:56
Вимагаємо видалити з оголошення документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Замовник порушує Закон України "Про публічні закупівлі" висуваючи в спрощеній закупівлі кваліфікаційні крітерії.
Замовник висуваючи вимоги щодо наявності у Підрядника експерта навмисно скорочує кількість учасників у закупівлі, що є дискримінаційними діями.
Замовник висуває вимоги до учасників про наявність наступного:
- виконроба,
-спеціаліста-кошторисника,
- відповідальної особи за охорону праці на підприємстві.
-копію оригіналу документа, що підтверджує проходження відповідальної особи за організацію робіт навчання та перевірку знань: правил з охорони праці, правил з пожежної безпеки, електробезпеки правил роботи з інструментом та пристроями , правил виконання робіт на висоті.
- сертифікат спеціаліста-кошторисника.
-довідку про наявність вищої будівельної освіти у працівника відповідального за організацію робіт, наявність кваліфікаційного сертифіката в будівництві у працівника відповідального за організацію робіт (експерт/інженер/технагляд). Додати підтверджуючі документи.
Надати лист-підтвердження щодо відповідності робіт вимогам ДСТУ, ДБН та забезпечення працівників засобами індивідуального захисту.
Надати копію ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності на виконання робіт що підлягають ліцензуванню.
Бажано надати акт огляду об’єкта з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника. Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції. Уточнення проводяться в період уточнення інформації.
За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Розгорнути
Згорнути
Замовник висуваючи вимоги щодо наявності у Підрядника експерта навмисно скорочує кількість учасників у закупівлі, що є дискримінаційними діями.
Замовник висуває вимоги до учасників про наявність наступного:
- виконроба,
-спеціаліста-кошторисника,
- відповідальної особи за охорону праці на підприємстві.
-копію оригіналу документа, що підтверджує проходження відповідальної особи за організацію робіт навчання та перевірку знань: правил з охорони праці, правил з пожежної безпеки, електробезпеки правил роботи з інструментом та пристроями , правил виконання робіт на висоті.
- сертифікат спеціаліста-кошторисника.
-довідку про наявність вищої будівельної освіти у працівника відповідального за організацію робіт, наявність кваліфікаційного сертифіката в будівництві у працівника відповідального за організацію робіт (експерт/інженер/технагляд). Додати підтверджуючі документи.
Надати лист-підтвердження щодо відповідності робіт вимогам ДСТУ, ДБН та забезпечення працівників засобами індивідуального захисту.
Надати копію ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності на виконання робіт що підлягають ліцензуванню.
Бажано надати акт огляду об’єкта з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника. Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції. Уточнення проводяться в період уточнення інформації.
За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 17:20
Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №391 заклади охорони здоров'я мають відповідать вимогам ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ". Згідно постанови Кабінету Міністрів України 25 квітня 2018 р. № 410 медичний заклад для укладання договору з НСЗУ повинен надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:42764970
Дата подання: 24 лютого 2021 00:10
Порушення Закону України про публічні закупівлі, статья 14
Замовник Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради». Послуги з поточного ремонту вхідної групи з улаштування пандусу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою. м. Нікополь, вул.Лапинська,49
Згідно Оголошення п.2., Замовник вимагає - надати акт огляду об’єкта з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника. Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції. Уточнення проводяться в період уточнення інформації. За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
" Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «Надати довідку про огляд об`єкту», засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що «З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) по даному об’єкту, учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами поточного ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час.." як таку що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Згідно Оголошення учасник повинен оглянути об’єкт в період уточнення інформації. На це Замовник виділив аж 3 дні. Також не зрозуміло як учасник повинен діяти, якщо адреса виконання робіт м. Нікополь, а Замовник знаходиться в м. Дніпро. Також згідно закупівлі замовником наданий дефектний акт з об’ємами робіт, але Замовник від учасника закупівлі вимагає надати Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції.
Просимо Замовника уважно перечитати Закон України про публічні закупівлі – де чітко вказано що повинен надати Замовник а що учасник.
Вимагаємо видалити в Оголошенні п.2 надати акт огляду об’єкта з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника. Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції. Уточнення проводяться в період уточнення інформації. За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Це формулювання суперечить Закону України про публічні закупівлі Стаття 14. Спрощені закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Оголошення п.2., Замовник вимагає - надати акт огляду об’єкта з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника. Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції. Уточнення проводяться в період уточнення інформації. За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
" Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «Надати довідку про огляд об`єкту», засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що «З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) по даному об’єкту, учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами поточного ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час.." як таку що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Згідно Оголошення учасник повинен оглянути об’єкт в період уточнення інформації. На це Замовник виділив аж 3 дні. Також не зрозуміло як учасник повинен діяти, якщо адреса виконання робіт м. Нікополь, а Замовник знаходиться в м. Дніпро. Також згідно закупівлі замовником наданий дефектний акт з об’ємами робіт, але Замовник від учасника закупівлі вимагає надати Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції.
Просимо Замовника уважно перечитати Закон України про публічні закупівлі – де чітко вказано що повинен надати Замовник а що учасник.
Вимагаємо видалити в Оголошенні п.2 надати акт огляду об’єкта з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника. Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції. Уточнення проводяться в період уточнення інформації. За результатом огляду скласти креслення на викувані роботи, у складі пропозиції креслення на викувані роботи згідно ДБН В.2.2-40:2018 за підписом сертифікованого експерта, копію кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Це формулювання суперечить Закону України про публічні закупівлі Стаття 14. Спрощені закупівлі. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 16:25
Як зазначалося раніше, закупівля UA-2021-02-18-004443-b
Послуги з поточного ремонту вхідної групи з улаштування пандусу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою. м. Нікополь, вул.Лапинська,49 має на меті виконання вимог Постанов КМУ до медичних закладів та ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
В оголошенні про закупівлю вказано: «Бажано надати акт огляду об’єкту з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника», тому це не є обов’язкова умова.
Згідно частини 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі": «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
У зв’язку з тим, що наше підприємство для укладання договору з НСЗУ повинне надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, вважаємо все зазначене в оголошенні до закупівлі необхідним і обгрунтованим.
За адресою м. Нікополь, вул. Лапинська, 49 працює поліклінічне відділення КП «ОМПЦЛЗ» ДОР».
За бажанням учасника здійснити огляд об’єкта, в оголошенні до закупівлі вказаний контактний номер Замовника за яким можна домовитись про час огляду.
Послуги з поточного ремонту вхідної групи з улаштування пандусу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою. м. Нікополь, вул.Лапинська,49 має на меті виконання вимог Постанов КМУ до медичних закладів та ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
В оголошенні про закупівлю вказано: «Бажано надати акт огляду об’єкту з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника», тому це не є обов’язкова умова.
Згідно частини 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі": «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
У зв’язку з тим, що наше підприємство для укладання договору з НСЗУ повинне надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, вважаємо все зазначене в оголошенні до закупівлі необхідним і обгрунтованим.
За адресою м. Нікополь, вул. Лапинська, 49 працює поліклінічне відділення КП «ОМПЦЛЗ» ДОР».
За бажанням учасника здійснити огляд об’єкта, в оголошенні до закупівлі вказаний контактний номер Замовника за яким можна домовитись про час огляду.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-004443-b.c8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Дикий Сергій Юрійович, Код ЄДРПОУ:2691405053
Дата подання: 24 лютого 2021 00:24
Корупційні порушення замовником.
З огляду на дану закупівлю, вимоги учасників до замовника, та відповіді замовника, стає зрозуміло що замовник проводе закупівлю під свого участника, у якого вже є огляд обїєкту та креслення за підписом сертифікованого експерта. На вимоги учасників, замовник пише що порушення усунуто, а сам ні чого в закупівлі не змінив. Взагалі ПРОЗОРРО для того щоб не було змови участника з замовником, а замовник сам наполягає до початку подачі документів зустрічі з участником. Замовник надав дефектний акт, але просить участника надати креслення, зробити заміри. Це вже не відповідає прозорості закупівлі. Це несе корупційну змову замовника з участником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2021 16:24
Як зазначалося раніше, закупівля UA-2021-02-18-004443-b
Послуги з поточного ремонту вхідної групи з улаштування пандусу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою. м. Нікополь, вул.Лапинська,49 має на меті виконання вимог Постанов КМУ до медичних закладів та ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
В оголошенні про закупівлю вказано: «Бажано надати акт огляду об’єкту з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника», тому це не є обов’язкова умова.
Згідно частини 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі": «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
У зв’язку з тим, що наше підприємство для укладання договору з НСЗУ повинне надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, вважаємо все зазначене в оголошенні до закупівлі необхідним і обгрунтованим.
Таким чином Ваші вимоги не підлягають задоволенню.
Послуги з поточного ремонту вхідної групи з улаштування пандусу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою. м. Нікополь, вул.Лапинська,49 має на меті виконання вимог Постанов КМУ до медичних закладів та ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзівність будівель і споруд ".
В оголошенні про закупівлю вказано: «Бажано надати акт огляду об’єкту з датою відвідування об’єкту та підписом представника від замовника», тому це не є обов’язкова умова.
Згідно частини 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі": «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація»
У зв’язку з тим, що наше підприємство для укладання договору з НСЗУ повинне надати документ, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, вважаємо все зазначене в оголошенні до закупівлі необхідним і обгрунтованим.
Таким чином Ваші вимоги не підлягають задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" #3400115134 |
Переможець |
178 881,20
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 10:30
|
договір.pdf | укладений |
09 березня 2021 10:29
|