Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна Замовника на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2021-02-18-004327-a fc1e6973bbf049408bdfc0e8ce84c65f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Юлія

380487531893 logistikaods@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611850
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, Академіка Корольова, буд. 5
Контактна особа: Пащенко Юлія
380487531893
logistikaods@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі проводилась процедура відкритих торгів на закупівлю «Послуги з охорони майна Замовника на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті», однак двічі ці торги не відбулись, так як до участі було подано менше 2-х пропозицій учасників (Ідентифікатори закупівлі: UA-2021-01-12-004660-a, UA-2021-01-29-002854-a). Таким чином, у визначеному законом порядку, для закупівлі зазначених послуг замовником прийнято рішення проводити переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 01 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна Замовника на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг На підставі актів приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Одеській області
#40108934
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 15:21

Документи

18 лютого 2021 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Одеській області
#40108934
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2021 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 14:56
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 16:11
Scan додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 січня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:42
Scan додаткова угода.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 10:31
Scan договір 24-12.pdf укладений
01 березня 2021 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 24-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв’язку з продовженням строку надання послуг, домовились внести зміни до п. 2.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 24-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 112 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 700,00 UAH)