Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Planting and maintenance services of green areas (maintenance of green plantations of limited use, which are located in the city (pruning of tree crowns under natural appearance, removal of trees, pruning of felled trees, uprooting of stumps, pruning of trees in difficult conditions, collection, loading and transportation of branches (without pruning, rejuvenation, pruning and removal of trees), removal of overgrown trees) based on CPV according to DK 021: 2015 – 77310000-6 - Planting and maintenance services of green areas
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Кірсік Анна Вадимівна +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council |
National ID: | 34827358 |
Contact point: |
Kirsik Anna Vadymivna +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 18 лютого 2021 14:19 |
Enquiries until: | 11 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг/акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 19:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 19:42 |
Додаток 2.pdf | |
18 лютого 2021 19:42 |
Додаток 5.pdf | |
18 лютого 2021 19:42 |
ТД озеленення обмеженого користування_обрізка дерев.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-15-000020 ● e28bc9bdeba14402a3f07f37f9fc078c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2021 №418
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 15.07.2021 № 418
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-18-004117-a, 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-22 13:40:20
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (обрізування крон дерев під природній вигляд, видалення дерев, розкряжування повалених дерев, корчування пнів, обрізування дерев в складних умовах, збір, навантаження та перевезення гілля (без обрізки, омолодження, розкряжування та видалення дерев), видалення секатором порослі дерев) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-18-004117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-23 13:27:42
відповідь
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (обрізування крон дерев під природній вигляд, видалення дерев, розкряжування повалених дерев, корчування пнів, обрізування дерев в складних умовах, збір, навантаження та перевезення гілля (без обрізки, омолодження, розкряжування та видалення дерев), видалення секатором порослі дерев) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-18-004117-a) повідомляємо, що замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 3 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на https://prozorro.gov.ua. Також повыдомляэмо, що департамент не має власного веб сайту, тому всю необхідну інформацію розміщуємо на сайті Кам’янської міської ради http://kam.gov.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО.БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ" |
7 998 300,00
UAH з ПДВ
|
7 904 747,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО.БУД" |
7 992 000,00
UAH з ПДВ
|
7 992 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ" #40323029 |
Переможець |
7 904 747,25
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 13:50
|
SCAN0003.PDF | укладений |
24 грудня 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 13:48
|
SCAN0031.PDF | зміни до договору |
26 жовтня 2021 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 15:19
|
SCAN0008.PDF | зміни до договору |
07 вересня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 11:57
|
SCAN0027.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 11:35
|
SCAN0107.PDF | зміни до договору |
16 липня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 14:31
|
SCAN0021.PDF | укладений |
13 квітня 2021 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення п.3.3.1 Договору та п. 2 Додатку 1 до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 219-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю сторони домовились 1. Викласти в новій редакції п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 566 370 грн. 50 коп. (один мільйон п’ятсот шістдесят шість тисяч триста сімдесят гривень 50 коп.), ( без ПДВ)» |
Номер договору про закупівлю: | 219-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю сторони домовились 1. Викласти в новій редакції п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 866 370 грн. 50коп. (один мільйон вісімсот шістдесят шість тисяч триста сімдесят гривень 50 коп.), ( без ПДВ)» |
Номер договору про закупівлю: | 219-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю сторони домовились 1. Викласти в новій редакції п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 2 204 368 грн. 57 коп. (два мільйона двісті чотири тисячі триста шістдесят вісім гривень 57 коп.), ( без ПДВ)» |
Номер договору про закупівлю: | 219-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |