Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
222 750,00 UAH
UA-2021-02-18-003990-b ● c3570d423cdc47cdbdfe7164b90f80a5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40358617 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Катерина Голбан +380502269731 udvm.buh@polvet.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 222 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 113,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів), код класифікатора відповідно до "Порядку визначення предмета закупівлі" за ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015-50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником після підписання Сторонами акту наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів. У разі затримки фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідних коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 14:24 |
Протокол 20 зміни.pdf | |
22 лютого 2021 14:24 |
Тендерна документація Нова редакція.doc | |
22 лютого 2021 14:24 |
Перелік змін до ТД.docx | |
18 лютого 2021 11:33 |
Тендерна документація.doc |
22 лютого 2021 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2021 14:24 |
Протокол 20 зміни.pdf
|
||||||
22 лютого 2021 14:24 |
Тендерна документація Нова редакція.doc
|
||||||
22 лютого 2021 14:24 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
18 лютого 2021 11:33 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання щодо документів
Дата подання: 18 лютого 2021 15:37
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:29
У додатку №3 Тендорної документації вказано:"У разі відсутності у Замовника змінного картриджу до будь якого апарату, Виконавець повинен надати безкоштовно свій картридж на час надання послуг з метою забезпечення безперебійності робочого процесу."
Запитання: Чому Ви вимагаєте від постачальника послуг надавати Вам додаткові послуги, які не входять до предмета закупівлі. Надавати Замовнику змінний картридж чи не надавати його,це особисте бажання Виконавця, а не обов` язок. Крім того в Законі України «Про публічні закупівлі» данна вимога не передбачена. Вимагання від постачальника послуг додаткових безкоштовних послуг, з гідно чинного законодавства України, є отримання Замовником неправомірної вигоди.
Отже пропонуємо Вам прибрату дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо. Протокольним рішенням №20 від 22.02.2021 року внесено зміни до тендерної документації.
запитання
Дата подання: 18 лютого 2021 15:39
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:35
Просимо пояснити: Що Ви маєте на увазі під висловом "оригінальні витратні матеріали та запчасти."
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику, під висловом "оригінальні витратні матеріали та запчастини" слід розуміти - витратні матеріали та запчастини виготовлені виробником відповідної техніки та/або сторонньою компанією, що має ліцензію на право виготовлення відповідно витратних матеріалів та запчастин.
запитання
Дата подання: 18 лютого 2021 15:42
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:37
Просимо пояснити: Чи будуть надаватись Замовников картриджі Виконавцю у темних герметичних світлонепроникних пакетах
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику,виконуйте, будь ласка, умови тендерної документації та беріть участь у тендері.
запитання
Дата подання: 18 лютого 2021 15:49
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:39
У додатку №3 до тендерної документаціі вказано:"На вимогу Замовника Виконавець протягом двох робочих днів зобов’язаний надати документи, що підтверджують заправку картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин."
Просимо пояснити: які докумети Ви маєте на увазі( назва документів)
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику внесено зміни до додатку №3. Вимогу виключено.
запитання
Дата подання: 18 лютого 2021 15:51
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:40
У додатку №3 до тендерної документаціі вказано:"На вимогу Замовника Виконавець протягом двох робочих днів зобов’язаний надати документи, що підтверджують заправку картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин."
Просимо пояснити: які докумети Ви маєте на увазі( назва документів)
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику внесено зміни до додатку №3. Вимогу виключено.
запитання
Дата подання: 18 лютого 2021 16:54
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:46
Що Ви маєте на увазі під замовленням: Відновлення картриджа Brother TN-3480
Якщо заміна фотобарабана, то його у Brother TN-3480 фізично тахнічно не має( не передбачено).
Драм-картридж має інше маркування.
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику, враховуючи те, що замовник не є кваліфікованим спеціалістом з відновлення картриджів, Виконавцю слід врахувати, що при наявності драм-картриджу відновлення або заміну фотобарабану потрібно проводити в драм-картриджі відповідного обладнання.
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
Дата подання: 20 лютого 2021 13:39
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:48
У додатку №3 Тендорної документації вказано:"У разі відсутності у Замовника змінного картриджу до будь якого апарату, Виконавець повинен надати безкоштовно свій картридж на час надання послуг з метою забезпечення безперебійності робочого процесу."
Данна вимога є НЕЗАКОННОЮ та потребує ВИКЛЮЧЕННЯ
ПІДСТАВА: 1. у Законі "Про публічні закупівлі", Господарському кодексі України, Цивільному кодексі України дана норма зобовьязань що до Виконавця послуг відсутня.Наявність та створення власного обмінного фонду для конктретоно ЗАМОВНИК у Виконавця є власнна ініціатива Виконавця та особиста власність Виконавця послуг і надаватись він може тільки за власною ініціативою. І більше ні як та не є, згідно чинного законодавства України, обов` язком Виконавця послуг
Підстава 2. Приватна власність Виконавця може бути надана Замовнику у користування на підставі договору аренди або лізингу та актів прийому передачі власності Виконавця послуг у користування Замовнику послуги.
Підстава 3. Данна вимога не відповідають вимогам предмета закупки по коду ДК 021:2015 – 50310000-5 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, а відповідають коду ДК 021:2015:99999999-9, а це вже інша закупівля 4. ст. 368 КК України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику, дякуємо.Протокольним рішенням №20 від 22.02.2021р. внесли зміни до тендерної документації.
запитання
Дата подання: 28 лютого 2021 15:27
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:21
У тендерній документації вказано , що Виконавець повинен надати "Копія документу, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку).
ПИТАННЯ: Який документ потрібно нам надати ,якщо ми здійснюємо свою господарської діяльності на загальних підставах, але без ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Надайте копію документу, відповідно до якого, здійснюєте свою господарську діяльність.
запитання
Дата подання: 28 лютого 2021 15:52
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:22
У п.6 Додатку 2 тендерної документації вказано, що Виконанвець повинен надати:"Копію повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб"
Згідно повідомлення Мінюсту України поняття "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не існує, є поняття "Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб".
На підставі вищенаведенного просимо Вас пояснити на підставі якого чинного акту України Ви вимагате даний документ.
ст22 Закону України " Про публічні закупівлі" документ під назваю "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не передбачений
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації.
Ч. 3.ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ч. 3.ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
вимога
Дата подання: 28 лютого 2021 15:53
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:23
У п.6 Додатку 2 тендерної документації вказано, що Виконанвець повинен надати:"Копію повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб"
Згідно повідомлення Мінюсту України поняття "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не існує, є поняття "Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб".
ст22 Закону України " Про публічні закупівлі" документ під назваю "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не передбачений
На підставі вищенаведеного просимо внести зміги до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації».
Ч. 3.ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ч. 3.ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
запитання
Дата подання: 01 березня 2021 16:17
Дата відповіді: 02 березня 2021 14:01
У тендерній документації вказано , що Виконавець повинен надати "Копія документу, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку). На данний час Форма свідоцтва для юридичної особи, як платника податку на загальних підставах без ПДВ, чинним законодавством України на даний час не передбачена. Реєстр платників податку на загальних підставах та платників податку на загальних підставах без ПДВ на даний час не розроблений та чинним законодавством не передбачений.
ПИТАННЯ: Який документ потрібно нам надати ,якщо ми здійснюємо свою господарської діяльності на загальних підставах, але без ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Надайте документ, що підтверджує здійснення господарської діяльності без ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003990-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 20 лютого 2021 13:41
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
У додатку №3 Тендорної документації вказано:"У разі відсутності у Замовника змінного картриджу до будь якого апарату, Виконавець повинен надати безкоштовно свій картридж на час надання послуг з метою забезпечення безперебійності робочого процесу." Данна вимога є НЕЗАКОННОЮ та потребує ВИКЛЮЧЕННЯ ПІДСТАВА: 1. у Законі "Про публічні закупівлі", Господарському кодексі України, Цивільному кодексі України дана норма зобовьязань що до Виконавця послуг відсутня.Наявність та створення власного обмінного фонду для конктретоно ЗАМОВНИК у Виконавця є власнна ініціатива Виконавця та особиста власність Виконавця послуг і надаватись він може тільки за власною ініціативою. І більше ні як та не є, згідно чинного законодавства України, обов` язком Виконавця послуг Підстава 2. Приватна власність Виконавця може бути надана Замовнику у користування на підставі договору аренди або лізингу та актів прийому передачі власності Виконавця послуг у користування Замовнику послуги. Підстава 3. Данна вимога не відповідають вимогам предмета закупки по коду ДК 021:2015 – 50310000-5 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, а відповідають коду ДК 021:2015:99999999-9, а це вже інша закупівля 4. ст. 368 КК України
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 15:13
Добрий день. Шановний учаснику, протокольним рішенням №20 від 22.02.2021 р. внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003990-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 20 лютого 2021 13:42
вимога змінити тендерну докуметацію
Надайте відповіді на попередні запитання
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 15:09
Добрий день. Шановний учаснику. Протокольним рішенням №20 від 22.02.2021 р. внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003990-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 20 лютого 2021 14:13
Вимога щодо внесення змін до тенденрної документації
До п.6.5 Проекту договору додати доповнення: "Замовник зобов’язується забезпечити Виконавцю необхідні умови для виконання робіт( послуг)"
До п.6.9.Проекту Договору додати:" У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Замовник зобов` язаний надати Виконавцю послуг Акт встановлення даного картриджу на пристій з обов` язковою вказівкою показників лічильника пристрою на момент встановлення картриджа та на момент виходу його зладу ,дати встановлення даного картриджа на притсрій та копії зразків документів, які друкувались на данному пристрої у даний період часу.
До Розділ 7 Проекту договара додати:1. "Замовник зобов’язується своєчасно, на протязі трьох днів,повідомляти Виконавця послуг що до стану фінансування Замовника коштами з бюджету на оплату наданих Замовнику послуг Виконавцем.
2. " У разі припинення фінансування Замовника з бюджету, Замовник послуг не звільняється від зобов` язань оплати за вже наданих Виконавцем послуг.
Розгорнути
Згорнути
До п.6.9.Проекту Договору додати:" У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Замовник зобов` язаний надати Виконавцю послуг Акт встановлення даного картриджу на пристій з обов` язковою вказівкою показників лічильника пристрою на момент встановлення картриджа та на момент виходу його зладу ,дати встановлення даного картриджа на притсрій та копії зразків документів, які друкувались на данному пристрої у даний період часу.
До Розділ 7 Проекту договара додати:1. "Замовник зобов’язується своєчасно, на протязі трьох днів,повідомляти Виконавця послуг що до стану фінансування Замовника коштами з бюджету на оплату наданих Замовнику послуг Виконавцем.
2. " У разі припинення фінансування Замовника з бюджету, Замовник послуг не звільняється від зобов` язань оплати за вже наданих Виконавцем послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2021 15:04
Добрий день. Шановний учаснику, в тендерну документацію внесено зміни протокольним рішенням №20 від 22.02.2021 р. Розділом 10 проєкту договору п. 10.1. "Цей договір набуває чинності з дня підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків за надані Послуги-до повного їх виконання Сторонами.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003990-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Індустріальні системи автоматизації", Код ЄДРПОУ:34612093
Дата подання: 22 лютого 2021 19:53
Вимога про внесення змін у тендерну документацію
Шановний Замовник! Вимагаємо доповнити тендерну документацію вимогою про надання підтвердження повноважень Учасника, як представника Static Control Components, тобто внести зміни у документацію ( Додаток 3),стосовно використання Тонера для заправки картриджів та комплектуючіх для відновлення картриджу, які мають бути саме Static Control Components .
В іншому разі, просимо роз’яснення, яким чином буде здійснюватись контроль: тобто тонером, якої торговельної марки буде заправлено або відновлено картридж. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
В іншому разі, просимо роз’яснення, яким чином буде здійснюватись контроль: тобто тонером, якої торговельної марки буде заправлено або відновлено картридж. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2021 16:15
Добрий день. Шановний учаснику надаємо відповідь:У разі виникнення проблем з друком після заправки картриджа або його відновлення, а саме: неякісного друку або інших проблем з друком Замовник буде вимагати від Учасника документи, що підтвердять закупівельні відносини (договори, накладні, тощо) з постачальником якісних витратних матеріалів
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003990-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 28 лютого 2021 15:54
вимога
У п.6 Додатку 2 тендерної документації вказано, що Виконанвець повинен надати:"Копію повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб"
Згідно повідомлення Мінюсту України поняття "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не існує, є поняття "Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб".
ст22 Закону України " Про публічні закупівлі" документ під назваю "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не передбачений
На підставі вищенаведеного просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Згідно повідомлення Мінюсту України поняття "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не існує, є поняття "Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб".
ст22 Закону України " Про публічні закупівлі" документ під назваю "Повний Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб" не передбачений
На підставі вищенаведеного просимо внести зміни до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 14:31
Добрий день. П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації».
Ч. 3.ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ч. 3.ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003990-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 01 березня 2021 16:07
вимога
Добрий день. у своєї відповіді на попередню вимогу Ви вказали те, що у "П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації».
Ознайомившись з тендерною документвцією в редакції від 22.02.2021р. було з` ясовано:
1. такої редакції п.6 Додатку 2 , яку вказуєте Ви у вищевказаній відмові" в п.6 Додатку 2 Тендерної документвції в редакції від 22.02.2021р НЕ МАЄ.
2. П.6 Додатку 2 Тендерної документвції в редакції від 22.02.2021р. ВИКЛАДЕНО так: "6. Копію ПОВНОГО Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства із зазначенням актуальних даних на період подачі тендерної пропозиції.
Тому, на підставі вищенаведеного, приведіть вимогу п.6 Додатеу 2 Тендерної документаціїї до умов чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з тендерною документвцією в редакції від 22.02.2021р. було з` ясовано:
1. такої редакції п.6 Додатку 2 , яку вказуєте Ви у вищевказаній відмові" в п.6 Додатку 2 Тендерної документвції в редакції від 22.02.2021р НЕ МАЄ.
2. П.6 Додатку 2 Тендерної документвції в редакції від 22.02.2021р. ВИКЛАДЕНО так: "6. Копію ПОВНОГО Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства із зазначенням актуальних даних на період подачі тендерної пропозиції.
Тому, на підставі вищенаведеного, приведіть вимогу п.6 Додатеу 2 Тендерної документаціїї до умов чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 14:07
П.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копії Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з «повним» переліком внесених змін, якщо такі зміни відбувалися. На період подачі тендерної пропозиції передбачено надання достовірної інформації».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛОУС АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
206 419,00
UAH з ПДВ
|
183 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
214 980,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" |
222 750,00
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛОУС АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" #3118518170 |
Відхилено |
183 510,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 14:37
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3518005360 |
Переможець |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 15:47
|
Додаткова №1 до Договору 5 ВТ.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 16:07
|
Договір № 5 ВТ.pdf | укладений |
05 квітня 2021 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв'язку зі зміною прізвища підприємця |
Номер договору про закупівлю: | 5 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |