Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Наркотичні засоби та засоби наркозу («Morphine» , «Diazepam» «Thiopentalum natricum», «Naloxone», «Suxamethonium» )
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-02-18-003802-a ● b11073e0038244e198e9b3c5c0f4807b
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛИПОВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982577 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, Липовецький район ,вул.Пирогова,будинок 9 |
Контактна особа: |
Давискиба Юлія Вікторівна 380435821167 lip_crl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 49 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Наркотичні засоби та засоби наркозу («Morphine» , «Diazepam» «Thiopentalum natricum», «Naloxone», «Suxamethonium» ) Місце знаходження :Замовника- 22500,Вінницька область ,м.Липовець , вул.Пирогова9; Код ЄДРПОУ 01982577; Категорія : відповідно до п.3ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі "в новій редакції від 19.04.2020 року -юридична особа є розпорядником , одержувачем бюджетних коштів; Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Одиниця
Морфін 1% 1,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
30 Одиниця
Сибазон 0,5% 2,0 мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
100 Одиниця
Тіопентал натрія ліофіліз д/р-ра д/і 1,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
40 Одиниця
Дітілін р-р д/і 20 мг/мл 5,0 № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
10 Одиниця
Налоксон 1 мл (0,4 мг/мл) №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Naloxone
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 10-ми банківських днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 14:16 |
ОГОЛОШЕННЯ НА НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ ТА ЗАСОБИ НАРКОЗУ.docx | |
18 лютого 2021 14:04 |
Додаток 2 до документації договір проєкт.doc | |
18 лютого 2021 14:01 |
Додаток 1 до документації по наркотичних засобах та засобах наркозу.doc |
18 лютого 2021 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
18 лютого 2021 14:16 |
ОГОЛОШЕННЯ НА НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ ТА ЗАСОБИ НАРКОЗУ.docx
|
||
18 лютого 2021 14:04 |
Додаток 2 до документації договір проєкт.doc
|
||
18 лютого 2021 14:01 |
Додаток 1 до документації по наркотичних засобах та засобах наркозу.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003802-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СТМ-Фарм", Код ЄДРПОУ:43808856
Дата подання: 22 лютого 2021 10:27
Просимо вас поділити специфікацію на окремі лоти.
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі
лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
З метою дотримання зазначених принципів при закупівлі лікарських засобів замовникам рекомендується дотримуватись наступних дій :
У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензія ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, не рекомендується об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у торгах.
Просимо вас поділити специфікацію на окремі лоти.
Розгорнути
Згорнути
лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
З метою дотримання зазначених принципів при закупівлі лікарських засобів замовникам рекомендується дотримуватись наступних дій :
У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензія ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, не рекомендується об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у торгах.
Просимо вас поділити специфікацію на окремі лоти.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 09:28
Відповідь на вимогу Учасника.
Добрий день, шановний Учаснику!!!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 22 частини 1 Статті 1. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за № 922-VIII (зі змінами) (далі Закон) «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 2 частини 10 статті 3 Закону «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону».
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.03.2020 року №708 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”, з останніми змінами та доповненнями (надалі - Наказ), а саме згідно абзацу 2 частини 2 Розділу II Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу (МНН), формою випуску, дозуванням, обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів».
Нормативними документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік різних лікарських засобів.
Оскільки на сьогоднішній день в Україні зафіксована підвищена захворюваність населення тому перелік лікарських засобів, по яких оголошено відповідну закупівлю, був сформований виходячи з термінової (нагальної) потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Крім того, виокремлення окремих найменувань в один лот, призведе до збою закупівлі і, таким чином, до неповного забезпечення закладу лікарськими засобами для здійснення безперебійного лікувального процесу, оскільки учасники будуть зацікавлені приймати участь у лотах з більшою сумою, а лікарські засоби на невеликі суми залишаться не закупленими. Проте вони є не менш важливими для нашого закладу. З цієї точки зору, виокремлення в окремий лот найменувань предмету закупівлі з невеликою бюджетною сумою, уповноважені особи КНП "Липовецької міської лікарні " Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області вважають недоцільним.
Звертаємо Вашу увагу на те, що заявлені до закупівлі лікарські препарати є в достатній кількості та асортименті на ринку медичної продукції України, особливо ті, що вироблені в Україні, та можуть бути запропоновані до продажу не одним постачальником. Такі постачальники приймають участь у аналогічних процедурах закупівель та можуть задовольнити потребу нашого КНП "Липовецької міської лікарні " Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області в повному обсязі.
Наша документація повністю відповідає вимогам Закону та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг, та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедур закупівель.
З повагою, уповноважена особа КНП " Липовецької міської лікарні " Липовецької міської ради
Добрий день, шановний Учаснику!!!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 22 частини 1 Статті 1. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за № 922-VIII (зі змінами) (далі Закон) «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 2 частини 10 статті 3 Закону «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону».
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.03.2020 року №708 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі”, з останніми змінами та доповненнями (надалі - Наказ), а саме згідно абзацу 2 частини 2 Розділу II Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу (МНН), формою випуску, дозуванням, обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів».
Нормативними документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік різних лікарських засобів.
Оскільки на сьогоднішній день в Україні зафіксована підвищена захворюваність населення тому перелік лікарських засобів, по яких оголошено відповідну закупівлю, був сформований виходячи з термінової (нагальної) потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
Крім того, виокремлення окремих найменувань в один лот, призведе до збою закупівлі і, таким чином, до неповного забезпечення закладу лікарськими засобами для здійснення безперебійного лікувального процесу, оскільки учасники будуть зацікавлені приймати участь у лотах з більшою сумою, а лікарські засоби на невеликі суми залишаться не закупленими. Проте вони є не менш важливими для нашого закладу. З цієї точки зору, виокремлення в окремий лот найменувань предмету закупівлі з невеликою бюджетною сумою, уповноважені особи КНП "Липовецької міської лікарні " Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області вважають недоцільним.
Звертаємо Вашу увагу на те, що заявлені до закупівлі лікарські препарати є в достатній кількості та асортименті на ринку медичної продукції України, особливо ті, що вироблені в Україні, та можуть бути запропоновані до продажу не одним постачальником. Такі постачальники приймають участь у аналогічних процедурах закупівель та можуть задовольнити потребу нашого КНП "Липовецької міської лікарні " Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області в повному обсязі.
Наша документація повністю відповідає вимогам Закону та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг, та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедур закупівель.
З повагою, уповноважена особа КНП " Липовецької міської лікарні " Липовецької міської ради
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій