Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Дизельне паливо та Бензин А-95)) ТМ WOG
Очікувана вартість
586 250,00 UAH
UA-2021-02-18-003789-b 84d725293c8e4e5cbdf74e55277f034f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Царук

+380382617346 zakupky@energo.km.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 42035266
Вебсайт: https://energo.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 57/2
Контактна особа: Сергій Царук
+380382617346
zakupky@energo.km.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 586 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 587,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19500 літр
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо та Бензин А-95)) ТМ WOG
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29019, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Степана Бандери 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-003789-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 23 лютого 2021 15:01
Дискримінаційні умови Оголошення
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення щодо:
- надання гарантійного листа від вищевказаних суб’єктів господарювання, щодо готовності на відпуск/поставку товару (бензину та ДП) на користь Учасника протягом 2021 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із посиланням на ідентифікатор (номер) закупівлі;
- надання господарського договору у якому міститься інформацію про кількість товару який постачається Учаснику та перелік АЗС на яких буде здійснюватися відпуск/поставка для контрагентів Учасника. Зробивши можливість зазначення даної інформації у довільній формі окремим файлом;
- надання копії діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань бензину;
- надання копії атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій);
- надання талонів власної торгової марки;
- надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності.
Деттальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 16:10
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. В нашому випадку застосована спрощена закупівля згідно статті 14 Закону.
Номер вимоги: UA-2021-02-18-003789-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 23 лютого 2021 16:39
Дискримінаційні умови та порушення законодавства.
Шановний Замовник, дякуємо Вам за вашу некоректну відповідь
23.02.21, 16:10 на вимогу 23.02.21, 15:0123.02.21, 16:10.
ПРоте у Вимозі йшла мова про конкретні дискримінаційні умови Огоошення:
надання гарантійного листа від вищевказаних суб’єктів господарювання, щодо готовності на відпуск/поставку товару
(бензину та ДП) на користь Учасника протягом 2021 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією
тендерною документацією, із посиланням на ідентифікатор (номер) закупівлі;
- надання господарського договору у якому міститься інформацію про кількість товару який постачається Учаснику та
перелік АЗС на яких буде здійснюватися відпуск/поставка для контрагентів Учасника. Зробивши можливість зазначення
даної інформації у довільній формі окремим файлом;
- надання копії діючого договору (Учасника з лабораторією) про проведення випробувань бензину;
- надання копії атестату акредитації цієї лабораторії (атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на дату
подання тендерних пропозицій);
- надання талонів власної торгової марки;
- надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної
власності.
До чого ви керуєтеся Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону? Які АНАЛОГИ?
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення, в інакшому випадку хвернемося до правоохороних органів, зокрема ДАСУ з метою моніторингу даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 18:36
Шановний, учаснику дякуємо за наполеглеву цікавість до нашої закупівлі. Зазначення даної інформації у довільній формі окремим файлом підтверджує те що у Вас немає даного товару, і буде проводитися його закупівля, після заявки Замовника. Також читайте уважніше технічні вимоги. Дані вимоги закупівлі важаємо не Дискримінаційними. Ваше право звернутися.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД" 517 830,00
UAH з ПДВ
517 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 15:55
Електронний підпис
02 березня 2021 15:21
Копія ліцензії.pdf
02 березня 2021 15:20
Гарантійні листи ВПМ.pdf
02 березня 2021 15:20
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД"
#43603592
Переможець 517 830,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 09:41

Документи

03 березня 2021 09:41
Електронний підпис
03 березня 2021 09:40
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД"
#43603592
517 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2021 09:41
Електронний підпис
03 березня 2021 09:40
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 14:09
ДУ_2.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 15:39
ДУ_1.pdf зміни до договору
14 липня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 14:23
040420-11_03_2021-ШК364.pdf укладений
11 березня 2021 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (сума договору - 517661,00 грн з пдв), збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (збільшити ціну на бензин А-95 на 6,10%, на дизельне паливо на 2,19%)
Номер договору про закупівлю: 040420-11/03/2021-ШК364
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (сума договору - 517660,7 грн з пдв), збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (збільшити ціну на бензин А-95 на 5,3%, на дизельне паливо на 7,63%)
Номер договору про закупівлю: 040420-11/03/2021-ШК364
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 517 660,70
UAH (в тому числі ПДВ 86 276,78 UAH)