Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 13:50 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 29 489 934,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником поетапно, протягом 30 (тридцять) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 11:59 |
Протокол 36.pdf | |
01 березня 2021 11:59 |
Додаток 3_Технічне завдання_жмр_нова редакція.docx | |
18 лютого 2021 13:45 |
Додаток 4_Проект Договору жмр.odt | |
18 лютого 2021 13:45 |
додаток до Технічного завдання.xlsx | |
18 лютого 2021 13:45 |
Тендерна документація.docx |
01 березня 2021 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2021 11:59 |
Протокол 36.pdf
|
|||
01 березня 2021 11:59 |
Додаток 3_Технічне завдання_жмр_нова редакція.docx
|
|||
18 лютого 2021 13:45 |
Додаток 4_Проект Договору жмр.odt
|
|||
18 лютого 2021 13:45 |
додаток до Технічного завдання.xlsx
|
|||
18 лютого 2021 13:45 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Скасувати Протокол № 72-ПВ від 29.03.2021 р. засідання тендерного комітету КП «Маріупольське ВУ ВКГ», з причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ "САФІР ТРЕЙД" тендерній документації Замовника.
Обгрунтування:
1. Вимогою тендерної документації є надання довідки на фірмовому бланку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання (відповідно до кошторису) та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «САФІР ТРЕЙД» не надав у своїй тендерній пропозиції жодної інформації про наявність матеріально-технічної бази.
2. Відповідно до вимог Замовника документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для (виконання робіт) надається по кожному зазначеному у довідці з підтвердженням права власності та/або на договірних умовах, у тому числі оренди. Під час обговорення до початку аукціону Замовник зазначив, що договори, які підтверджують кваліфікаційні критерії Учасника, мають бути чинними на весь період надання послуг, а саме до 30.12.2022 р. Усі надані учасником ТОВ «САФІР ТРЕЙД» договори оренди на техніку не діють до повного виконання робіт по об’єкту. Крім того, у договорах оренди № 10/2018 від 01.10.2018 року та № 11/2018 від 01.10.2018 року не вказано жодної інформації про конкретну техніку (марку, тип, модель тощо), ціну чи специфікацію/акт, що надається в оренду, а тому не містить підтвердження ніяких одиниць техніки.
3. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію досвід виконання аналогічних робіт Учасником ТОВ «САФІР ТРЕЙД» у складі своєї тендерної пропозиції:
- не надано підтвердження виконання аналогічних робіт з укладки труби та улаштування колодязів, як це вимагалося тендерною документацією;
- надано договір №1195 від 17.05.2017 року з ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча» дійсний до 15.05.2019 року та акти за формою КБ2В до нього. По-перше, даний договір не містить жодних робіт, що є аналогічними до робіт, передбачених предметом закупівлі. По-друге, Учасником надані наступні акти за формою КБ2В до даного договору: №37 за січень 2020 р., №5 за серпень 2020 р., №4 за червень 2020 р., №3 за квітень 2020 р., №33 за листопад 2019 р., №38 за лютий 2020 р., №32 за листопад 2019 р., № 27 за серпень 2029 р., №22 за серпень 2020 р., №1 за січень 2020 р., №24 за червень 2019 р., при тому, що договір є дійсним 15.05.2019 р. та жодних додаткових угод на продовження терміну дії договору не надано. Тобто роботи за даним договором виконані з порушенням строків.
- на підтвердження виконання договору №2109 від 23.11.2018 надано довідку за формою КБ3 за січень 2019 року на суму 1862,05 грн. Договір передбачає виконання робіт за 25 календарних днів з моменту підписання договору на суму 250 000 грн. Тобто даний договір не виконаний в повному обсязі та в строк.
4. Не надано жодного підтвердження на наступну техніку, вказану в довідці: грузовий довгомітр 14-20 т, грузовой самосвал – 12 т., грузовой бортовий - 1 т., екскаватор JCB 3CX, екскаватор DOOSAN SOLAR 210 W-V, навантажувач фронтальний LIUGONG CLG835, вантажний самоскид RENAULT. Крім того, надані у складі тендерної пропозиції тех. паспорти не можуть бути підтвердженням, оскільки власниками у цих паспортах є треті особи, з якими не надано договорів оренди.
5. Посвідчення зварника Стуколова Г.А. дійсне до 06.09.2020, тобто посвідчення кваліфікованого робітника не є чинним на дату подання тендерної пропозиції Учасником.
6. Дані щодо призначення директора, надані на підтвердження повноважень, суперечать запису у його трудовій книжці про прийняття на роботу. Наказ про призначення директора №1 датований 15.06.2007, в той час як у трудовій книжці зазначено, що на посаду директора було назначено відповідно до наказу №10 від 01.12.2011 року.
7. У складі тендерної пропозиції відсутній лист-гарантія (дод.1 до Тендерної документації), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України.
1. У відповідь на Ваше запитання є в наявності «довідка про наявність механізмів та обладнання.pdf»;
2. В період уточнень питання стосувалось лише працівників.
3. Договори, які були надані Учасником, підтверджують факт виконання аналогічних робіт, як і вимагалось умовами тендерної документації.
4. У відповідь на Ваше запитання, що стосується техніки надані довідка про наявність механізмів та обладнання.pdf, оренда техніки.pdf, оренда техніки2.pdf.
5. Довідка про наявность працівників відповідної кваліфікації містить не лише зварника Стуколова Г.А., а й інших.
6. Окремих вимог щодо надання документів про призначення директора у тендерній документації зазначено не було.
7. Усі документи, що передбачені Додатком 1 тендерної документації, Учасником ТОВ САФІР ТРЕЙД є у наявності.
Дякуємо.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-20-000038 ● fa4ec709a2ee4a91824bf104d3c04ec5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2021 Одеса № 567
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2021 № 567
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2021-02-18-003662-a 18.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-23 16:32:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-27 16:18:45
Пояснення Замовника
КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» надає наступні пояснення щодо запиту:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проекту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»;
Очікувана вартість предмету закупівлі здійснена виходячи з кошторисної документації.
Додаємо скановані копії зведеного кошторисного розрахунку витрат по об’єкту, експертного звіту та наказу про затвердження проектної документації.
2. Надати посилання на сторінку власного веб сайту або офіційного веб сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього питання слід зазначити наступне. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів № 710 від 11 жовтня 2016 року ( постанова № 710 була доповнена вказаним пунктом на підставі постанови КМУ № 1266 від 16.12.2020 року) визначено що Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» не є в розумінні вищезазначеної норми та статті 22 Бюджетного кодексу України, а ні головним розпорядником бюджетних коштів, а ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки. У зв’язку з чим вказана норма на підприємство не розповсюджується
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-01 08:15:11
Роз'яснення щодо висновку
Замовник ознайомившись з висновком про результати моніторингу UA-2021-02-18-003662-a, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» вважає за необхідне звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Так, у висновку визначено зобов’язання для Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Замовник повідомляє що вищезазначена вимога стосовно розірвання договору не поширюється на переможця закупівлі з яким укладено договір – ТОВ «САФІР ТРЕЙД».
З аналізу норм цивільного і господарського законодавства, що регулюють порядок укладання, виконання і розірвання господарських договорів, вбачається, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Пунктом 14.8 укладеного за результатами процедури закупівлі Договору визначено, що вказаний договір може бути розірваний за згодою Сторін, а також з інших підстав, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.
Тобто умовами укладеного договору не передбачена можливість його розірвання Замовником в односторонньому порядку.
Крім того така санкція як «розірвання договору» застосовується є одним з видів оперативно-господарських санкцій, які застосовуються за порушення господарських зобов’язань. Враховуючи що підрядник за укладеним договором належним чином виконує взяті на себе зобов’язання, у Замовника відсутні підстави застосовувати вказану оперативно-господарську санкцію, більш того розірвання договору в односторонньому порядку не передбачено укладеним договором.
Положення цивільного і господарського законодавства не містять такої підстави для розірвання господарського договору, як «наявність порушень виявлених за результатами моніторингу закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» також не містить відповідної норми.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а також послідовний алгоритм дій Замовника для виконання вимоги органу державного фінансового контролю, визначеної у висновку від 29 вересня 2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-18-003662-a ?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-10-05 13:41:36
Роз’яснення змісту висновку
Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Реконструкція самопливного колектору від ЖМР 16,17,18 в Центральному районі м. Маріуполя (інв. №2248) (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи), яку проведено Комунальним підприємством «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник).
В електронній системі закупівель Замовником 01.10.2021 оприлюднено звернення щодо роз’яснення висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-18-003662-a від 29.09.2021 (оприлюднено в електронній системі закупівель 29.09.2021).
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до абзацу 1 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Південний офіс Держаудитслужби роз’яснює наступне.
Відповідно до частини першої статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи.
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Так, Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг зазначеної процедури закупівлі після укладеного договору про закупівлю та протягом його дії.
При цьому, відповідно до частини шостої статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються, зокрема, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, у пункті 3 констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-18-003662-a від 29.09.2021 Південним офісом Держаудитслужби зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
При цьому, відповідно до частини першої статті 44 Закону відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, несуть уповноважені особи, службові (посадові) особи замовника.
Пунктом 4 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону визначено, що тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпункту 7 пункту 4 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Відповідно до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) уповноважені посадові особи Держаудитслужби мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення за статтею 164-14 КУпАП.
Отже, Південний офіс Держаудитслужби встановлює зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку, враховуючи норми законодавства в цілому, в тому числі надаючи змогу замовникам вжити відповідних заходів з метою не притягнення до відповідальності винних осіб.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На адресу Підрядника надіслано повідомлення щодо розірвання договору.
2021-10-06 09:19:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-10-29 11:50:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ САФІР ТРЕЙД |
23 849 157,49
UAH з ПДВ
|
23 849 157,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП МСБМУ-4 |
28 200 000,00
UAH з ПДВ
|
27 757 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
28 610 001,06
UAH з ПДВ
|
28 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" |
28 804 064,66
UAH з ПДВ
|
28 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ САФІР ТРЕЙД #32717386 |
Переможець |
23 849 157,49
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 15:45
|
ЖМР 16 17 18 розрив договора.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 15:13
|
Допка 5.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 15:03
|
Допка 4.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 14:50
|
доп.согл 3 к дог.312.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 14:40
|
доп.согл._2 до дог.312.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2021 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 15:19
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 16:20
|
договор _312 16 04 2021.PDF | укладений |
20 квітня 2021 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (у зв'язку зі зміною найменування Замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (у зв’язку зі зміною реквізитів Замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 квітня 2021 — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 533 108,17
UAH (в тому числі ПДВ 255 518,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони погодилися, що Договір № 312 від 16.04.2021 року розірвано з 27.10.2021 р. за взаємною згодою Сторін. |