Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів (заправка та ремонт картриджів)
Очікувана вартість
1 620,00 UAH
UA-2021-02-18-003585-a 9b639dbd7fae475381a9da62eb1e241b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короп Наталія Олександрівна

+380575151403 uosoba_korop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Шевченківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 05392766
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., Шевченківський район, смт Шевченкове, вул. Центральна, 44
Контактна особа: Короп Наталія Олександрівна
+380575151403
uosoba_korop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


інформація про технічні та якісні характеристики зазначена у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів (заправка та ремонт картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, смт.Шевченкове, вул.Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 лютого 2021 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РУДЕНКО ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2523216205
Переможець 1 620,00
UAH
18 лютого 2021 13:46

Документи

18 лютого 2021 13:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 13:50
Договір укладений
18 лютого 2021 13:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 лютого 2021 14:57
1 620,00 UAH UA648201720344220003000042206
КУ Шевченківський ДБІ
UA883348510000000002600822584
ФОП Руденко В.В.
Оплачений