Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля,код ДК 021:2015-03210000-6 - "Зернові культури та картопля"
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2021-02-18-003269-c 732a916ab6644253b6ba4bbaec6695ea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Наталія Володимирівна

+380954770149 dnz25304043@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад №61
Код ЄДРПОУ: 25304043
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Гоголівська, будинок 67
Контактна особа: Ільченко Наталія Володимирівна
+380954770149
dnz25304043@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 26 лютого 2021 12:23
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Гоголівська 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 17:14
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
18 лютого 2021 17:14
оголошення спрощеної закупівлі 61 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА" 19 480,00
UAH з ПДВ
18 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна 20 600,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 09:12
Електронний підпис
24 лютого 2021 09:05
картопля.rar

Публічні документи

24 лютого 2021 15:44
Електронний підпис
24 лютого 2021 15:44
персональні.pdf
24 лютого 2021 15:44
проект картопля 61.pdf
24 лютого 2021 15:44
лист санітарні.pdf
24 лютого 2021 15:44
лист експертиза.pdf
24 лютого 2021 15:44
вимоги картопля 61.pdf
24 лютого 2021 15:44
пропозиція картопля 61.pdf
24 лютого 2021 15:44
потужності Ходюк.pdf
24 лютого 2021 15:44
ходюк ЄП.pdf
24 лютого 2021 15:44
паспорт код Ходюк.pdf
24 лютого 2021 15:44
ІПН.pdf
24 лютого 2021 15:44
картопля горох.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"

ФОП Ходюк Тамара Адамівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"
#3185603940
Переможець 18 980,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 11:02

Документи

01 березня 2021 11:00
Електронний підпис
01 березня 2021 10:59
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"
#3185603940
18 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2021 11:00
Електронний підпис
01 березня 2021 10:59
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 18:14
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 17:25
Додаткова угода 1 картопля.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 18:09
договір укладений
03 березня 2021 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару на 10% підтверджене документально
Номер договору про закупівлю: 35/21КА
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 980,00
UAH