Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 15 764 063,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 821,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 78820 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 11:44 |
Перелік змін Яготин.pdf | |
26 лютого 2021 11:44 |
ТД Яготин ЗОШ _2 нова редакція.docx | |
18 лютого 2021 13:00 |
Додаток 3 Договір.docx | |
18 лютого 2021 13:00 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf | |
18 лютого 2021 13:00 |
Додаток 1 ТП.docx |
26 лютого 2021 11:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2021 11:44 |
Перелік змін Яготин.pdf
|
|||
26 лютого 2021 11:44 |
ТД Яготин ЗОШ _2 нова редакція.docx
|
|||
18 лютого 2021 13:00 |
Додаток 3 Договір.docx
|
|||
18 лютого 2021 13:00 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
|
|||
18 лютого 2021 13:00 |
Додаток 1 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до чинного "Положення про професійне навчання працівників на виробництві", затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України 26.03.2001 № 127/151, професійне навчання працівників на виробництві спрямоване на підвищення якості професійного складу працівників роботодавців різної форми власності та підпорядкування, формування у них високого професіоналізму, майстерності, сучасного економічного мислення, вміння працювати в нових економічних умовах та забезпечення на цій основі високої продуктивної праці та ефективної зайнятості. Професійне навчання працівників роботодавця організовується відповідним підрозділом, фахівцями, які займаються цими питаннями, чи службою управління персоналом. Професійне навчання працівників на виробництві здійснюється відповідно до нормативно-правових актів у галузі освіти, праці та інших, що регулюють суспільні відносини у сфері забезпечення роботодавців кваліфікованими і конкурентноспроможними на ринку праці працівниками. Професійне навчання працівників роботодавця носить безперервний характер і проводиться протягом їх трудової діяльності з метою поступового розширення та поглиблення їх знань, умінь та навичок відповідно до вимог виробництва. Для професійного навчання кадрів на виробництві застосовуються такі його види: первинна професійна підготовка робітників; перепідготовка робітників; підвищення кваліфікації робітників; підвищення кваліфікації керівних працівників та фахівців.
Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у "Переліку робіт з підвищеною небезпекою", затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та "Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі", затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з
№ 18/554, проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Роботи на висоті, газополум'яні, наплавочні і паяльні роботи, які передбачені технічним завданням до тендерної документації Додаток 2, входять до цих переліків, а отже Учасник повинен підтвердити кваліфікацію своїх робітників
Вимоги про усунення порушення
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимоги тендерного комітету, викладені в Тендерній документації, а саме:
3.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону: пункт
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Учасник надає копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування). Крім того, Учаснику необхідно підтвердити наявність таких кваліфікованих робітників як:
• монтажники систем утеплення будівель або штукатури, або маляри – не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- допуску до робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів (верхолазних робіт) відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
• покрівельники, не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- допуску до робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»;
- допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
- допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»;
- навчання з питань пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах відповідно до вимог НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
У відповідності до вимог Пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Затверджених Наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4,
в п.п. 4 вказано, що для одержання груп ІІ-ІІІ працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов’язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, потрібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випадків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця
Маляри-працівники нашої організації працюють з електроінструментом II і III класу, відносяться до категорії електротехнологічних працівників, яким небхідно мати не вище II групи електробезпеки. Вони експлуатують електротехнічне обладнання, але не проводять його обслуговування та ремонту.
У відповідності до вимог Пункту 6.7.6. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Затверджених Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4, до роботи з електроінструментом II і IIІ класу достатньо І групи з електробезпеки.
У відповідності до вимог Пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для одержання групи І, незалежно від посади і фаху, необхідно пройти інструктаж з електробезпеки під час роботи в даній електроустановці з оформленням в журналі реєстрації інструктажів з питань охорони праці.
Також у ТД вказано:
«Учасник повинен правильно та ефективно організовувати роботу працівників на об’єкті, а тому, такий Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про дотримання заходів з охорони праці під час виконання робіт на об’єкті. Додатково Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») виконання робіт та надання послуг відповідно до предмету закупівлі.»
Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом не зобов’язані для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO підтверджує якість виробничих процесів, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України і жодним чином не підтверджує якість продукції. Зазначаємо, що на нашому підприємстві є розроблена внутрішня програма контролю якості виробничих процесів відповідно до ДБН В.1.2-14-2009 "Загальні принципи забезпечення надійності та контруктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ" і ДБН A.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".
Учасник вимагає видалити вимогу, яку встановив Замовник щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та спосіб їх підтвердження, оскільки вважає що встановлені умови не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Замовник вважає, що вимога Учасника є необґрунтованою та не підлягають задоволенню з наступних підстав.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник погоджується, що помилково зазначив, групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів».
Відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, який відноситься до І класу безпеки, а тому, керуючись п. 6.7.1. та п. 6.7.6 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині наявності у кваліфікованих працівників групи з електробезпеки не нижче ІІ.
Крім того, Учасник вважає що подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною вимогою.
Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п.01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Разом з тим, враховуючи специфіку предмета закупівлі, а також те, що роботи будуть виконуватись в закладі з масовим перебуванням дітей, Замовник вважає, що дані роботи повинні виконуватись Учасником з достатньою кількістю фахових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є передумовою в першу чергу для виконання якісних робіт, компетентності, дисциплінованості і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника.
На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000040 ● 4b24e90b46c843acac86d6b6756e5342
- Статус: завершено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2021-02-18-003162-a 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-27 16:11:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту щодо покращення енергоефективності будівлі Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2», за адресою: м. Яготин, вул. Б. Хмельницького, 1 Яготинського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-003162-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-28 14:02:15
Пояснення на запит моніторингу від 27.04.2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту щодо покращення енергоефективності будівлі Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2», за адресою: м. Яготин, вул. Б. Хмельницького, 1 Яготинського району Київської області, визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» від 10.04.2019 року№0026-5032-19/УЕБ/А. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення передбачений в рамках Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017-2021 роки, зміни до якої затверджені рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 року №025-01-VІІІ.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/Obgruntuvannya-YAgotin-1.pdf.
Додатки: Експертний звіт та Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" |
13 700 000,00
UAH з ПДВ
|
13 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" |
15 188 842,84
UAH з ПДВ
|
15 188 842,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
15 727 084,06
UAH з ПДВ
|
15 727 084,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
13 700 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 14:07
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" #42765969 |
Переможець |
15 188 842,84
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 12:05
|
Додаткова угода Яготин _2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 12:12
|
Додаткова угода _1 до договору _14-04.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 15:25
|
Договір | укладений |
05 квітня 2021 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 14-04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 14-04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |