Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту щодо покращення енергоефективності будівлі Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2», за адресою: м. Яготин, вул. Б. Хмельницького, 1 Яготинського району Київської області
Очікувана вартість
15 764 063,20 UAH
UA-2021-02-18-003162-a 403d0216234f4f1cb680687bdd2602df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 09 березня 2021 13:38
Очікувана вартість: 15 764 063,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 821,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78820 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - строк дії – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту щодо покращення енергоефективності будівлі Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2», за адресою: м. Яготин, вул. Б. Хмельницького, 1 Яготинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07700, Україна, Київська область, Яготинський район, вул. Б. Хмельницького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 лютого 2021 11:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 11:44
Перелік змін Яготин.pdf
26 лютого 2021 11:44
ТД Яготин ЗОШ _2 нова редакція.docx
18 лютого 2021 13:00
Додаток 3 Договір.docx
18 лютого 2021 13:00
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
18 лютого 2021 13:00
Додаток 1 ТП.docx
26 лютого 2021 11:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 13:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 11:44
Перелік змін Яготин.pdf
26 лютого 2021 11:44
ТД Яготин ЗОШ _2 нова редакція.docx
18 лютого 2021 13:00
ТД Яготин ЗОШ _2.docx
18 лютого 2021 13:00
Додаток 3 Договір.docx
18 лютого 2021 13:00
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
18 лютого 2021 13:00
Додаток 1 ТП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатково Учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними робітниками (посвідчення та протоколи навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
Дата подання: 23 лютого 2021 15:55
Дата відповіді: 26 лютого 2021 10:49
які конкретно документи учасник повинен надати які б підтвердили отримання кваліфікації робітниками? Ким повині бути видані такі документи?Яким нормативно правовим документом передбачена наявність таких документів у учасника?
Відповідь: Доброго дня! Замовником розглянуто звернення та повідомляємо.
Відповідно до чинного "Положення про професійне навчання працівників на виробництві", затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України 26.03.2001 № 127/151, професійне навчання працівників на виробництві спрямоване на підвищення якості професійного складу працівників роботодавців різної форми власності та підпорядкування, формування у них високого професіоналізму, майстерності, сучасного економічного мислення, вміння працювати в нових економічних умовах та забезпечення на цій основі високої продуктивної праці та ефективної зайнятості. Професійне навчання працівників роботодавця організовується відповідним підрозділом, фахівцями, які займаються цими питаннями, чи службою управління персоналом. Професійне навчання працівників на виробництві здійснюється відповідно до нормативно-правових актів у галузі освіти, праці та інших, що регулюють суспільні відносини у сфері забезпечення роботодавців кваліфікованими і конкурентноспроможними на ринку праці працівниками. Професійне навчання працівників роботодавця носить безперервний характер і проводиться протягом їх трудової діяльності з метою поступового розширення та поглиблення їх знань, умінь та навичок відповідно до вимог виробництва. Для професійного навчання кадрів на виробництві застосовуються такі його види: первинна професійна підготовка робітників; перепідготовка робітників; підвищення кваліфікації робітників; підвищення кваліфікації керівних працівників та фахівців.
Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у "Переліку робіт з підвищеною небезпекою", затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та "Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі", затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з
№ 18/554, проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Роботи на висоті, газополум'яні, наплавочні і паяльні роботи, які передбачені технічним завданням до тендерної документації Додаток 2, входять до цих переліків, а отже Учасник повинен підтвердити кваліфікацію своїх робітників
ДСТУ ISO 9001:2015 - навіщо???
Дата подання: 24 лютого 2021 16:04
Дата відповіді: 26 лютого 2021 10:50
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наше підприємство не має та не бажає купувати Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 так, як на нашу думку жодним законом України не передбачені вимоги щодо обов’язкового його наявності. Якщо Ваші вимоги ґрунтуються на Законному рівні – просимо надати відповідь – яким саме Законодавством України. Якщо Ваша відповідь не буде ґрунтуються на вимогах Закону України, то ми вважаємо, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними до учасників які не мають Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. В такому випадку учасник не повинен надавати зазначений сертифікат так як це НЕ передбачено законодавством для учасника закупівлі з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-18-003162-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:13707422
Дата подання: 23 лютого 2021 11:43
Дискримінаційна вимога в 3.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
Доброго дня!
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимоги тендерного комітету, викладені в Тендерній документації, а саме:
3.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону: пункт
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Учасник надає копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування). Крім того, Учаснику необхідно підтвердити наявність таких кваліфікованих робітників як:
• монтажники систем утеплення будівель або штукатури, або маляри – не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- допуску до робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів (верхолазних робіт) відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
• покрівельники, не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- допуску до робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»;
- допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
- допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»;
- навчання з питань пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах відповідно до вимог НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».

У відповідності до вимог Пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Затверджених Наказом Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4,
в п.п. 4 вказано, що для одержання груп ІІ-ІІІ працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов’язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, потрібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випадків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця
Маляри-працівники нашої організації працюють з електроінструментом II і III класу, відносяться до категорії електротехнологічних працівників, яким небхідно мати не вище II групи електробезпеки. Вони експлуатують електротехнічне обладнання, але не проводять його обслуговування та ремонту.
У відповідності до вимог Пункту 6.7.6. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Затверджених Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4, до роботи з електроінструментом II і IIІ класу достатньо І групи з електробезпеки.
У відповідності до вимог Пункту 2.1.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для одержання групи І, незалежно від посади і фаху, необхідно пройти інструктаж з електробезпеки під час роботи в даній електроустановці з оформленням в журналі реєстрації інструктажів з питань охорони праці.
Також у ТД вказано:
«Учасник повинен правильно та ефективно організовувати роботу працівників на об’єкті, а тому, такий Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про дотримання заходів з охорони праці під час виконання робіт на об’єкті. Додатково Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») виконання робіт та надання послуг відповідно до предмету закупівлі.»

Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом не зобов’язані для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO підтверджує якість виробничих процесів, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України і жодним чином не підтверджує якість продукції. Зазначаємо, що на нашому підприємстві є розроблена внутрішня програма контролю якості виробничих процесів відповідно до ДБН В.1.2-14-2009 "Загальні принципи забезпечення надійності та контруктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ" і ДБН A.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 11:31
Замовником розглянуто вимогу від 23.02.2021, UA-2021-02-18-003162-A.B1 щодо дискримінаційних вимог в 3.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
Учасник вимагає видалити вимогу, яку встановив Замовник щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та спосіб їх підтвердження, оскільки вважає що встановлені умови не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Замовник вважає, що вимога Учасника є необґрунтованою та не підлягають задоволенню з наступних підстав.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник погоджується, що помилково зазначив, групи з електробезпеки не нижче ІІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів».
Відповідно до проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, під час виконання робіт передбачено використання електрифікованого інструменту, який відноситься до І класу безпеки, а тому, керуючись п. 6.7.1. та п. 6.7.6 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів", замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині наявності у кваліфікованих працівників групи з електробезпеки не нижче ІІ.
Крім того, Учасник вважає що подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною вимогою.
Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п.01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Разом з тим, враховуючи специфіку предмета закупівлі, а також те, що роботи будуть виконуватись в закладі з масовим перебуванням дітей, Замовник вважає, що дані роботи повинні виконуватись Учасником з достатньою кількістю фахових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є передумовою в першу чергу для виконання якісних робіт, компетентності, дисциплінованості і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника.
На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога Учасника не підлягає задоволенню.

Документи

26 лютого 2021 11:31
Відповідь на вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000040 ● 4b24e90b46c843acac86d6b6756e5342
  • Статус: завершено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 09:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.04.2021 № 103

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2021-02-18-003162-a 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-27 16:11:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту щодо покращення енергоефективності будівлі Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2», за адресою: м. Яготин, вул. Б. Хмельницького, 1 Яготинського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-003162-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-28 14:02:15

Пояснення на запит моніторингу від 27.04.2021 року.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту щодо покращення енергоефективності будівлі Яготинського НВК «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2», за адресою: м. Яготин, вул. Б. Хмельницького, 1 Яготинського району Київської області, визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» від 10.04.2019 року№0026-5032-19/УЕБ/А. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення передбачений в рамках Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017-2021 роки, зміни до якої затверджені рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 року №025-01-VІІІ.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/Obgruntuvannya-YAgotin-1.pdf.
Додатки: Експертний звіт та Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 13 700 000,00
UAH з ПДВ
13 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" 15 188 842,84
UAH з ПДВ
15 188 842,84
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 15 727 084,06
UAH з ПДВ
15 727 084,06
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 березня 2021 16:44
Електронний підпис
05 березня 2021 16:37
Електронний підпис
05 березня 2021 14:53
Розрахунок ЗП.pdf
05 березня 2021 14:53
ДЦ Яготин.pdf
05 березня 2021 14:53
76.imd
05 березня 2021 13:52
Сертифікат ISO 9001 2015.jpg
05 березня 2021 13:52
досвід ЛОР ч.2 (акти).rar
05 березня 2021 13:52
досвід ЛОР ч.1.rar
05 березня 2021 13:52
Фін звіт 2020.pdf
05 березня 2021 13:52
тендерна прпозиція.pdf
05 березня 2021 13:52
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 березня 2021 13:52
паспорт Гриненко В.І. (1).pdf
05 березня 2021 13:52
накази всіх працівників.pdf
05 березня 2021 13:52
наказ суміщення.pdf
05 березня 2021 13:52
Згода.pdf
05 березня 2021 13:52
договір відходи.pdf
05 березня 2021 13:52
Довідка рахунку (1).pdf
05 березня 2021 13:52
Довідка покриття (2).pdf
05 березня 2021 13:52
Дов.про відкр.рах.01.03.2021.pdf
05 березня 2021 13:52
Відомості ЄДРПОУ 21.12.pdf
05 березня 2021 13:52
Витяг з Протоколу ОП.pdf
05 березня 2021 13:52
Витяг 04.03.21 р..pdf
05 березня 2021 13:52
Виписка покриття (2).pdf
05 березня 2021 13:52
виписка.pdf

Публічні документи

26 березня 2021 10:12
Електронний підпис
26 березня 2021 10:10
11. Довідка банкрутство.PDF
26 березня 2021 10:10
4. Декларація.PDF
26 березня 2021 10:10
3. Ліцензія.PDF
26 березня 2021 10:10
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
08 березня 2021 16:47
Електронний підпис
08 березня 2021 16:38
Електронний підпис
08 березня 2021 16:37
5.Інші документи.rar
08 березня 2021 16:37
4.Технічні вимоги.rar
08 березня 2021 16:37
1.Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

02 березня 2021 19:15
Електронний підпис
02 березня 2021 19:14
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2021 19:14
Ліцензія АВК 2020.pdf
02 березня 2021 19:14
Кошторис.rar
02 березня 2021 19:14
Календарний графік.pdf
02 березня 2021 19:14
Захист ПД -Директор.pdf
02 березня 2021 19:14
Договірна ціна.pdf
02 березня 2021 19:14
Довідка Робітники.pdf
02 березня 2021 19:14
Довідка МТБ.pdf
02 березня 2021 19:14
Довідка ІТР.pdf
02 березня 2021 19:14
Відомості про учасника.pdf
02 березня 2021 19:14
Витяг з ЄДР 19.02.2021.pdf
02 березня 2021 19:14
Бенефіціарні власники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 13 700 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 14:07
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"
#42765969
Переможець 15 188 842,84
UAH з ПДВ
22 березня 2021 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"
#42765969
15 188 842,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 16:21
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 12:05
Додаткова угода Яготин _2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 12:12
Додаткова угода _1 до договору _14-04.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 15:25
Договір укладений
05 квітня 2021 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14-04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 14-04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 134 078,04
UAH (в тому числі ПДВ 2 522 346,34 UAH)