Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою)
"Architectural, engineering and planning services" the code DK 021-2015: 71240000-2 (Services for the implementation of a set of land management and land management works)
"Architectural, engineering and planning services" the code DK 021-2015: 71240000-2 (Services for the implementation of a set of land management and land management works)
Очікувана вартість
86 666,67 UAH
UA-2021-02-18-003069-c ● 960ae36bf29d400faa4109ec860d271e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Лісковецький Олександр Сергійович +380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Гладун Олена Романівна +38(048) 729-43-15 gor@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Liskovetsky Alexander Sergeevich +380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
HLADUN OLENA +38(048) 729-43-15 gor@ods.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 86 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 866,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2500 UAH |
Publication date: | 18 лютого 2021 16:33 |
Enquiries until: | 23 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 86 667 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 867 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Scope of the procurement
«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою) Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2 500,00 грн. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
"Architectural, engineering and planning services" the code DK 021-2015: 71240000-2 (Services for the implementation of a set of land management and land management works) The documents provided by the participants of the procurement procedure as part of their bids, presented in other languages, must be submitted together with their authentic translation into Ukrainian. The accuracy of the translation of these documents / the authenticity of the translator's signature is notarized. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their generally accepted application. The defining document is the document / text presented in the Ukrainian language. Amount of tender security (if required by the Customer): 2 500,00 UAH. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): in accordance with the terms of the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, площа Митна, 1/4
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Services for the implementation of a set of land management and land management works
CPV: 71240000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг, які визначені Календарним планом на надання послуг (Додаток № 2 до Договору), проводиться поетапно та здійснюються Замовником після підписання Акту наданих послуг за кожен етап окремо, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) та за умови затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) і наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору. Власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 16:30 |
1.7. Тендерна документація (Митна пл. 1.4).docx | |
18 лютого 2021 16:30 |
1.7. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
18 лютого 2021 16:30 |
Проєкт договору.docx | |
18 лютого 2021 16:30 |
1.7. Announcement of procurement.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
накладення електронного підпису
Дата подання: 19 березня 2021 09:45
Дата відповіді: 23 березня 2021 15:58
Чи допускається накладення Учасником на документи ТП удосконаленого електронного підпису?
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставленого питання.
Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа).
Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування закупівельника: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою |
68 466,67
UAH
|
68 466,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій