Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штуцер, переход, муфта, заглушка, угол
Очікувана вартість
68,00 UAH
UA-2021-02-18-002845-c 28f8803a9f4649049fa21872b7961921
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короп Наталія Олександрівна

+380575151403 uosoba_korop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Шевченківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 05392766
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., Шевченківський район, смт Шевченкове, вул. Центральна, 44
Контактна особа: Короп Наталія Олександрівна
+380575151403
uosoba_korop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


інформація про технічні та якісні характеристики зазначена у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Штуцер, переход, муфта, заглушка, угол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, смт.Шевченкове, вул.Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться згідно видаткової накладної протягом 15 банківських днів з дня отримання товару на склад замовника. У випадку затримки оплати товару (відсутність коштів на розрахунковому рахунку) Покупець зобов'язується провести оплату придбаного товару на протязі 3 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЛУТЦОВ РОМАН ІВАНОВИЧ
#2709611333
Переможець 68,00
UAH
18 лютого 2021 16:04

Документи

18 лютого 2021 16:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:11
Договір укладений
18 лютого 2021 16:06