Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЗЗР
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2021-02-18-002801-a ● d28b2764c69a486891ea5800c1bb23d7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 32368222 |
Вебсайт: | http://rice.in.ua |
Місцезнаходження: | 75705, Україна , Херсонська обл., с. Антонівка, вул. Студентська, 11, с. Антонівка, Скадовський р-н, Херсонська обл |
Контактна особа: |
Набока Анна +380553734687 tender.rice@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
ЗЗР (детально в технічній специфікації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6886.075 л.
ЗЗР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75705, Україна, Херсонська область, с. Антонівка, Студентська,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 12:25 |
Додаток 2 ст.16.docx | |
18 лютого 2021 12:25 |
Додаток 4 проект договора .doc | |
18 лютого 2021 12:25 |
Додаток 1 ТП .docx | |
18 лютого 2021 12:25 |
Додаток Технічні .docx | |
18 лютого 2021 12:25 |
ТД ВТ (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2021 20:03
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:20
Замовник встановив у ТД наступні вимоги: Учасник повинен надати засвідчені копії або скановані оригінали: договорів (контрактів) або інші офіційні документи (свідоцтва або сертифікати дистриб’ютора), що підтверджує походження та придбання хімічних засобів у виробника товару (для виявлення походження товару та відсутність фальсифікату).
Походження товару та його справжність підтверджуються супровідною документацією на партію товару (сертифікати, договори, видаткові та ін.) які будуть надані разом з товаром, з чого виходить, що вимога щодо документів дистриб’юторів є гарантією відповідності та справжності товару. Якщо у ролі Учасника (продавця) виступає субдистриб’ютора, то у складі документації – він надає сканований оригінал, або належно завірену копію договору щодо субдистрибюції та лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора щодо субдистрибюції з даним Учасником.
Замовник не має жодної законодавчої підстави встановлювати такого типу вимоги, лиши з посиланням на норми чинного законодавства. Задля уникнення дискримінації серед учасників просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дану вимогу Замовником встановлено з урахуванням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та задля уникнення визнання нікчемності майбутньої угоди і фактів, що свідчать про оформлення нереальних (з порушенням законодавства) операцій. Первинний продаж засобів захисту рослин підтверджується фактом (законним джерелом) реального походження товару (присутнє дійсне формування активу) у попередніх ланках ланцюга його придбання з метою уникнення недостовірності визначення по взаємовідносинах з контрагентом-постачальником та подальшого використання у власній господарській діяльності підприємства придбаних ЗЗР.
В порядку статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В порядку статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 лютого 2021 16:01
Дата відповіді: 26 лютого 2021 16:18
Ось такий вигляд має Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України "Про публічні закупівлі":
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідь Замовника на чітко поставлене запитання могла б бути більш чіткою, а не з посиланням на принципи публічних закупівель, яких Замовник не дотримується.
Частиною 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так яким законодавством керувався Замовник при встановлені наступних вимог: Учасник повинен надати засвідчені копії або скановані оригінали: договорів (контрактів) або інші офіційні документи (свідоцтва або сертифікати дистриб’ютора), що підтверджує походження та придбання хімічних засобів у виробника товару (для виявлення походження товару та відсутність фальсифікату). Походження товару та його справжність підтверджуються супровідною документацією на партію товару (сертифікати, договори, видаткові та ін.) які будуть надані разом з товаром, з чого виходить, що вимога щодо документів дистриб’юторів є гарантією відповідності та справжності товару. Якщо у ролі Учасника (продавця) виступає субдистриб’ютора, то у складі документації – він надає сканований оригінал, або належно завірену копію договору щодо субдистрибюції та лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора щодо субдистрибюції з даним Учасником? В
Рекомендуємо Замовнику внести зміни до ТД та виключити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Повідомляємо, що частина 4 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" стосується лише Замовника: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати документи що підтверджують походження та придбання хімічних засобів у виробника товару (для виявлення походження товару та відсутність фальсифікату).
Оскільки продукти агрохімічні належать до хімічно-небезпечних речовин, які підлягають обов'язковій державній реєстрації, учасник повинен поставити оригінальні препарати, які пройшли державні випробування та реєстрацію.
Вимога щодо документів дистриб’юторів (субдистрибюторів) є гарантією відповідності та справжності товару.
Якщо у ролі Учасника (продавця) виступає субдистриб’ютор, то у складі документації – він надає сканований оригінал, або належно завірену копію договору щодо субдистрибюції та/або лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора щодо субдистрибюції з даним Учасником.
Учасник повинен надати засвідчені копії або скановані оригінали: договорів (контрактів) або інші офіційні документи (свідоцтва або сертифікати дистриб’ютора) тощо, що підтверджує походження та придбання хімічних засобів у виробника товару (для виявлення походження товару та відсутність фальсифікату).
Замовник ні в якому разі не переслідує на меті обмежити коло учасників і не створює дискримінаційні умови, а лише намагається захиститися від придбання фальсифікату засобів захисту рослин, що можуть суттєво зменшити дію препарату ЗЗР) на збудника (або взагалі не подіяти), а це може спричинити втрати врожаїв та призвести до фінансових втрат державного підприємства.
Оскільки продукти агрохімічні належать до хімічно-небезпечних речовин, які підлягають обов'язковій державній реєстрації, учасник повинен поставити оригінальні препарати, які пройшли державні випробування та реєстрацію.
Вимога щодо документів дистриб’юторів (субдистрибюторів) є гарантією відповідності та справжності товару.
Якщо у ролі Учасника (продавця) виступає субдистриб’ютор, то у складі документації – він надає сканований оригінал, або належно завірену копію договору щодо субдистрибюції та/або лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора щодо субдистрибюції з даним Учасником.
Учасник повинен надати засвідчені копії або скановані оригінали: договорів (контрактів) або інші офіційні документи (свідоцтва або сертифікати дистриб’ютора) тощо, що підтверджує походження та придбання хімічних засобів у виробника товару (для виявлення походження товару та відсутність фальсифікату).
Замовник ні в якому разі не переслідує на меті обмежити коло учасників і не створює дискримінаційні умови, а лише намагається захиститися від придбання фальсифікату засобів захисту рослин, що можуть суттєво зменшити дію препарату ЗЗР) на збудника (або взагалі не подіяти), а це може спричинити втрати врожаїв та призвести до фінансових втрат державного підприємства.
Інформація про відміну
Дата відміни
06 березня 2021 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій