Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15540000-5 Сирні продукти
Очікувана вартість
199 640,00 UAH
UA-2021-02-18-002420-a 39ba921ff75e4d7cba3535d72606c6c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макухова Наталія

380678583891 makuhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Макухова Наталія
380678583891
makuhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 11:44
Очікувана вартість: 199 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 кілограми
15540000-5 Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 березня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 3 банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії). Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 11:54
договір сир.docx
18 лютого 2021 11:54
оголошення сирні продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 23 лютого 2021 16:44
Добрий день. Буде відхилено пропозицію сиру кисломолочного 10% жирності?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 199 535,40
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Кагма" 116 934,00
UAH з ПДВ
116 934,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 161 764,80
UAH з ПДВ
161 764,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 13:24
Електронний підпис
26 лютого 2021 13:23
Довідка ст.17.pdf
26 лютого 2021 13:23
Довідка санкції.pdf
26 лютого 2021 13:23
відсутність штрафів.pdf
26 лютого 2021 13:23
8.повноваження.pdf
26 лютого 2021 13:23
7.підпис.pdf
26 лютого 2021 13:23
2.витяг від 15.05.2020 р.pdf
26 лютого 2021 13:23
1. установчі документи.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:56
цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 16:56
Сертифікати КАГМА-2 2018.pdf
26 лютого 2021 16:56
Лист Ірклія.pdf
26 лютого 2021 16:56
додатки.pdf
26 лютого 2021 16:56
договір.pdf
26 лютого 2021 16:56
Договір Ірклія Нова.pdf
26 лютого 2021 16:56
Декларація виробника.pdf
26 лютого 2021 16:56
АУДИТ ХАСП 2018.PDF
26 лютого 2021 16:56
33. Протокол КАГМА 2019.pdf
26 лютого 2021 16:56
29. HACCP 2020.PDF
26 лютого 2021 16:56
21. Наказ 134.PDF
26 лютого 2021 16:56
19. Інструкція миття ТЗ.PDF
26 лютого 2021 16:56
16. Термореєстратор.PDF
26 лютого 2021 16:56
8. Витяг ПДВ 2016.pdf
26 лютого 2021 16:56
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2021 16:56
5.Статут 2019 з описом.PDF
26 лютого 2021 16:56
3. Виписка з протоколу 4.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 13:23
Електронний підпис
26 лютого 2021 13:21
14. Проект договору сир.pdf
26 лютого 2021 13:21
9. Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 13:21
0.4. Копія Виписки.pdf
26 лютого 2021 13:21
12. Технічні умови.pdf
26 лютого 2021 13:21
0.1. Витяг 27.01.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ПрАТ "Кагма"

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 12:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне акціонерне товариство "Кагма"
#00445883
Переможець 116 934,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 15:16

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Кагма"
#00445883
116 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 17:35
Додаткова угода № 4 (12-03-03) від 25.11.2021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 17:34
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 16:44
12-03-03 Кагма.PDF зміни до договору
15 червня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 16:05
додаткова угода сирні продукти.pdf зміни до договору
19 березня 2021 16:04
додаткова угода сирні продукти.pdf зміни до договору
19 березня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 15:01
тов кагма.pdf укладений
12 березня 2021 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1.«Договір набуває чинності з 12 березня 2021 року і діє до 31 грудня 2021року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань" п.2 Викласти п.2 Специфікації (Додаток № 1 до Договору № 12/03-03 від 12.03.2021) в новій редакції : «сир кисломолочний 9 - 9,5% жирності, фасування - не більше 5кг».
Номер договору про закупівлю: 12/03-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 10.1 Договору в новій редакції : «Договір набуває чинності з 12 березня 2021 року і діє до 31 грудня 2021року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань». 2. Викласти п.2 Специфікації (Додаток № 1 до Договору № 12/03-03 від 12.03.2021) в новій редакції : «сир кисломолочний 9 - 9,5% жирності, фасування - не більше 5кг».
Номер договору про закупівлю: 12/03-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною джерела фінансування «Покупця», внести зміни до п. 13 Договору № 12/03-03 від 12.03.2021 : р/р UA463206490000026005052749629 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; р/р UA773206490000026005052723560 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; р/р UA843206490000026007052752272 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Номер договору про закупівлю: 12/03-03
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною джерела фінансування «Покупця», внести зміни до п. 13 Договору № 12/03-03 від 12.03.2021 : р/р UA463206490000026005052749629 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; р/р UA773206490000026005052723560 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; р/р UA843206490000026007052752272 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; р/р UA953206490000026001052732975 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Номер договору про закупівлю: 12/03-03
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 934,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 489,00 UAH)