Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Парки та сквери м.Луцька |
Код ЄДРПОУ: | 37887516 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Рівненська, 119 |
Контактна особа: |
Феденчук Богдан Михайлович +380332250292 parky.skvery@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 10:32 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 12:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 12:13 |
зміни.docx | |
05 березня 2021 12:13 |
тендерна документація зі змінами 2..docx | |
01 березня 2021 16:34 |
зміни.docx | |
01 березня 2021 16:34 |
тендерна документація зі змінами 1.docx | |
26 лютого 2021 14:21 |
зміни.docx | |
26 лютого 2021 14:21 |
тендерна документація зі змінами.docx | |
18 лютого 2021 10:27 |
тендерна документація розсадницька продукція.docx |
05 березня 2021 12:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 березня 2021 12:13 |
зміни.docx
|
|||||||||
05 березня 2021 12:13 |
тендерна документація зі змінами 2..docx
|
|||||||||
01 березня 2021 16:34 |
зміни.docx
|
|||||||||
01 березня 2021 16:34 |
тендерна документація зі змінами 1.docx
|
|||||||||
26 лютого 2021 14:21 |
зміни.docx
|
|||||||||
26 лютого 2021 14:21 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
18 лютого 2021 10:27 |
тендерна документація розсадницька продукція.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 30 березня 2021 09:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-30-000023 ● aaf3f6869fdf44a1b9f7b20d83970aeb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2022 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 № 25-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 29.08.2022 № 25-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-18-002220-b від 18.02.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-30 16:09:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Розсадницька продукція (розсада однорічних, дворічних та багаторічних квітів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-002220-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, акти звіряння взаєморозрахунків, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 11.05.2021 №55, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-08 15:39:06
Пояснення
Предмет закупівлі: ДК 021:20ё5: 03450000-9-Розсадницька продукція:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі:
Якісні характеристики визначено відповідно до технічних вимог ДЖКГ Луцької міської ради та з урахуванням стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Обгрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення:
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного шляхом отримання інформації від підприємств виробників даної продукції. ТОВ "Квіти Едема", ТОВ "Лемберг Флаверс", ТОВ "Плантпол Україна".
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-09-08 16:37:29
Пояснення з власної ініціативи
Договір №55 від 11.05.2021р. виконаний в повному обсязі.
- Накладні та платіжні документи.
- накладна
- накладна
- накладна
- накладна
- накладна
- накладна
- накладна 17.09.21р. кв..pdf
- платіжні доручення
- платіжні доручення
- платіжні доручення
- платіжні доручення
- платіжні доручення
- платіжні доручення
- платіжні доручення
- платіжні доручення
- додаткова угода
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення виявлені під час моніторингу - усунені.З відповідальною особою, яка займається організацією закупівель на підприємстві проведено розяснювальну роботу щодо дотримання вимог Закону України " Про публічні закупівлі".
2022-09-12 15:01:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ |
1 505 450,00
UAH з ПДВ
|
1 505 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лемберг-Флаверс" |
1 989 960,00
UAH з ПДВ
|
1 989 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства |
1 995 672,00
UAH з ПДВ
|
1 995 672,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ #2599409237 |
Рішення скасоване |
1 505 450,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 08:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 16:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лемберг-Флаверс" #42363206 |
Рішення скасоване |
1 989 960,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 08:49
|
|
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ #2599409237 |
Переможець |
1 505 450,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 14:58
|
додаткова угода _1 кв..pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 08:26
|
Договір. | укладений |
11 травня 2021 08:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |