Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pharmaceutical products (6 items)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Юрій Пророчук +380617698131 zokltend1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE NEKOMERTSIYNE PIDPRYYEMSTVO "ZAPORIZKA OBLASNA KLINICHNA LIKARNYA" ZAPORIZKOYI OBLASNOYI RADY |
National ID: | 02006716 |
Contact point: |
Yuriy Prorochuk +380617698131 zokltend1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 5 022 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 лютого 2021 10:16 |
Enquiries until: | 11 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 022 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2021 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2021 10:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 6 найменування (5).docx | |
18 лютого 2021 10:16 |
проєкт фарм продукція 6 наим. 2021 (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-05-000020 ● f8d43177b62a4e71a38392e657e6c91b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 14:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2021 № 450
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 450
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-02-18-001953-b 18.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-09 08:31:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю фармацевтичної продукції, ДК 021:2015:33600000-6, очікуваною вартістю 5 022 800,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-001953-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1-4 постанову Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 10:37:52
Відповідь на звернення від 09.08.2021
У відповідь на ваше звернення від 09.08.2021 року, повідомляємо наступне:
З лютого 2020 року Запорізька обласна клінічна лікарня змінила форму власності з «Комунальної установи» на «Комунальне некомерційне підприємство». З того часу КНП «ЗОКЛ» ЗОР здійснює переважну більшість закупівель за кошти від здійснення господарської діяльності (власні кошти). Закупівля фармацевтичної продукції (ID: UA-2021-02-18-001953-b) за кодом ДК 021:2015:33600000-6, також здійснювалася за власні кошти, про що було зазначено у опублікованому плану закупівель (UA-P-2021-02-18-001730-b) у розділі «джерела фінансування».
Таким чином вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не були порушені, через те що вищезазначена закупівля здійснювалася не за бюджетні кошти.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 14:59:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю фармацевтичної продукції, ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю 5 022 800,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-001953-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Новофарм-Біосинтез» під час укладення договору (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 14:13:07
Відповідь на звернення від 16 серпня 14:59
У відповідь на ваше звернення від 16.08.2021 року, повідомляємо наступне, що під час укладення договору про поставку товару з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Новофарм-Біосинтез», відповідно до вимог пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Новофарм-Біосинтез» під час укладення договору про поставку товару були надані наступні документи у паперовому вигляді:
1. Протокол № 14 від 05.12.2006 р. загальних зборів учасників ТОВ «Торговий Дім «Новофарм-Біосинтез» про звільнення директора Товариства та про призначення нового директора.;
2. Наказ № 31/о від 06.12.2006 р. Про вступ до посади директора;
3. Протокол № 1 від 22.03.2012 р. загальних зборів учасників ТОВ «Торговий Дім «Новофарм-Біосинтез» про зміну персональних даних директора, а саме зміна прізвища.
4. Протокол № 5 від 25.10.2016 р. загальних зборів учасників ТОВ «Торговий Дім «Новофарм-Біосинтез» про подовження повноваження директора Товариства на посаді.
5. Протокол № 6 від 20.12.2019 р. загальних зборів учасників ТОВ «Торговий Дім «Новофарм-Біосинтез» про подовження повноваження директора Товариства на посаді.;
6. Довідка про те що згідно Статуту Товариства та протоколів загальних зборів учасників ТОВ «Торговий Дім «Новофарм-Біосинтез» уповноваженою особою що має повноваження підписувати документи у тому числі договори є директор підприємства Мороз Оксана Іванівна.
7. Лист-роз’яснення щодо надання Ліцензії Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України
8. Довідка про реєстр місць провадження діяльності з оптової та роздрібної торгівлі ЛЗ.
Копії вищевказаних документів надаються окремим файлом до відповіді.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Усунуто шляхом розірвання договору
2021-12-30 16:21:09
Оскарження в суді
Опис: | На висновок за результатами моніторингу (UA-M-2021-08-05-000020) Північним офісом Держаудитслужби (Чернігівська обл.) від 5 серп 11:53, стосовно закупівлі UA-2021-02-18-001953-b, КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР подано позовну заяву на оскарження даного висновку. |
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Документи:
07 вересня 2021 09:49
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОВОФАРМ-БІОСИНТЕЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОВОФАРМ-БІОСИНТЕЗ" |
3 990 030,00
UAH з ПДВ
|
3 990 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" |
4 044 065,00
UAH з ПДВ
|
4 044 065,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОВОФАРМ-БІОСИНТЕЗ" #31872661 |
Переможець |
3 990 030,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:21
|
ДУ_7_ до 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:17
|
ДУ_7_ до 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:37
|
ДУ_6_ДО 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 09:14
|
ДОДАТКОВА УГОДА 5 ДО ДОГОВОРУ 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 08:36
|
ДОДАТКОВА УГОДА 4 ДО ДОГОВОРУ 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 11:08
|
ДОДАТКОВА УГОДА 3 ДО ДОГОВОРУ 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 13:37
|
ДОДАТКОВА УГОДА 2 ДО ДОГОВОРУ 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:23
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1 ДО ДОГОВОРУ 30_04_ТБ_21.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 09:08
|
ДОГОВІР 30_ТБ_21 НОВОФАРМ БІОСИНТЕЗ.pdf | укладений |
13 квітня 2021 09:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 30-04 ТБ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |