Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення харчування здобувачів освіти окремої категорії
Очікувана вартість
147 050,00 UAH
UA-2021-02-18-001852-a 5b67defad9384da783b74dd09ece2d49
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Богдан

380668171246 bodnarschol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОДНАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20565276
Місцезнаходження: 77350, Україна , Івано-Франківська обл., Калуський район, село Боднарів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 6
Контактна особа: Олійник Богдан
380668171246
bodnarschol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 147 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення харчування здобувачів освіти окремої категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77350, Україна, Івано-Франківська область, село Боднарів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 24 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вальнюк Тетяна Василівна 142 576,00
UAH з ПДВ
142 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2021 12:21
Електронний підпис
27 лютого 2021 12:21
Електронний підпис
27 лютого 2021 11:49
меню.pdf
27 лютого 2021 11:49
Проект договору.pdf
27 лютого 2021 11:49
Графік харчування.pdf
27 лютого 2021 11:49
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2021 11:49
Пояснююча медогляд.pdf
27 лютого 2021 11:49
Оператор ринку.pdf
27 лютого 2021 11:49
екодовідка.pdf
27 лютого 2021 11:49
Копія Договору.pdf
27 лютого 2021 11:49
паспорт.pdf
27 лютого 2021 11:49
Свідоцтво.pdf
27 лютого 2021 11:49
ст.17.pdf
27 лютого 2021 11:49
Витяг.pdf
27 лютого 2021 11:49
підпис.pdf
27 лютого 2021 11:49
пропозиція.pdf
27 лютого 2021 11:49
Згода з помилками.pdf
27 лютого 2021 11:49
персонал.pdf
27 лютого 2021 11:49
персональні дані.pdf
27 лютого 2021 11:49
Відгук школи.pdf
27 лютого 2021 11:49
АналогічніДоговори.pdf
27 лютого 2021 11:49
обладнання.pdf
27 лютого 2021 11:49
Платник податків.pdf
27 лютого 2021 11:49
ідентифікаційний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вальнюк Тетяна Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вальнюк Тетяна Василівна
#2350006348
Переможець 142 576,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 14:16

Документи

01 березня 2021 14:14
Електронний підпис
01 березня 2021 14:04
повідомлення.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вальнюк Тетяна Василівна
#2350006348
142 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2021 14:14
Електронний підпис
01 березня 2021 14:04
повідомлення.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 21:46
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2023 16:54
дог.3 (5).pdf зміни до договору
17 січня 2023 16:51
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2023 13:08
дог.3 (5).pdf зміни до договору
16 січня 2023 13:06
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 17:16
дог.3.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 17:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:54
дод2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:38
дод1[.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 14:32
примірне меню.FR12.pdf укладений
11 березня 2021 14:26
Untitled1.FR12.pdf укладений
11 березня 2021 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку ( під час оприлюднення додаткової угоди №3 від 01.02.22р.було допущено механічну помилку тому вартіст договору важжати збільшеним на загальну суму 170576грн.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку ( під час оприлюднення додаткової угоди №3 від 01.02.22р.було допущено механічну помилку тому вартіст договору важжати збільшеним на загальну суму 170576грн.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 142 741,00
UAH