Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
7 580,00 UAH
UA-2021-02-18-001123-b 7ef4d19c599c42379973e09a1b270ae7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толмачова

+380999610396 nosik.mariy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КОТОВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23078513
Вебсайт: http://kotovskynrc.wix.com/knrc
Місцезнаходження: 51112, Україна , Дніпропетровська обл., с. Котовка, Магдалиновский р-н, ул. Садовая, 2
Контактна особа: Марія Толмачова
+380999610396
nosik.mariy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2021 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 11:00
Очікувана вартість: 7 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Більше детальну інформацію дивіться у документації до закупівлі. Вартість доставки входить в суму очікуваної вартості закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 штуки
Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51112, Україна, Дніпропетровська область, c. Котовка, Магдалинівський р-н, вул. Садовая, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 09:39
Оголошення_ Фармацевтична продукція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГУЛЬКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 7 200,00
UAH з ПДВ
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГУЛЬКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУЛЬКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2884906831
Переможець 7 200,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 14:26

Документи

01 березня 2021 14:26
Електронний підпис
01 березня 2021 14:25
протокол 30.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГУЛЬКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2884906831
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2021 14:26
Електронний підпис
01 березня 2021 14:25
протокол 30.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 16:21
Доп угода 1 від 18.11.2021.PDF зміни до договору
28 січня 2022 16:19
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 13:25
CCF04032021.pdf укладений
04 березня 2021 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фізична особа-підприємець Гулько Олександр Вікторович (надалі іменується «Постачальник») в особі Гулько Олександра Вікторовича, діючого згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №2 212 000 0000 005520 від 05.40.2017 р., з одного боку, та КЗО «Котовська спеціальна школа» ДОР» (надалі іменується «Замовник») в особі директора Конюхової Наталії Миколаївни, з іншої сторони, що діє на підставі Статуту, дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду №2 до Договору №04/03 від 04 березня 2021 року про наступне: 1. Зменшити загальну суму договору на суму 2800 грн. 00 коп. (дві тисячі вісімсот грн. 00 коп.) та викласти п.2.13 розділу 2 «Сума договору, обсяги закупівлі та ціни» у наступній редакції: «2.13. Вартість закупівлі товарів становить 4400,00 грн (чотири тисячі чотириста грн. 00 коп.)» 2. Решта умов Договору є незмінною та обов’язковою до виконання. 3. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, набирає чинності з моменту її підписання та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 04/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 400,00
UAH