Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ямпільська міська рада Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 03772660 |
Місцезнаходження: | 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, Замкова 94/2 |
Контактна особа: |
Горобець Любов Василівна +380433622051 yampmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 2 568 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 08:56 |
ДКТ.doc |
19 лютого 2021 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2021 08:56 |
ДКТ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000029 ● 0ee70ff84cd24775be75437e5ae2b491
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.03.2021 №215
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.03.2021 №215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-02-18-000266-a 18.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-26 09:43:49
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-18-000266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в електронній системі закупівель в окремому документі не оприлюднений перелік змін, що вносились до тендерної документації?
2. Яким чином учасник тендеру комунальне підприємство «Ямпільське міське господарство» Ямпільської міської ради, якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги Додатку №1 тендерної документації в частині надання:
- довідки/листа у довільній формі про недопущення забруднення в процесі виконання послуг та розроблення заходів із захисту довкілля;
- гарантійного листа щодо оперативності надання послуг взагалі та в вразі необхідності ліквідації наслідків надзвичайних, аварійних ситуацій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-29 15:11:03
Про надання пояснень
На ваш запит про надання пояснень по даній закупівлі, надаємо пояснення згідно зазначених вами питань:
1. Перелік змін, що вносилися до тендерної документації не оприлюдненний в окремому документі у зв'язку з тим, що зміни до умов зазначених в початковій тендерної документації не вносилися, в новій документації було лише випралено допущену опечатку (помилку) в даті закінчення прийняття пропозицій, що не впливало на умови проведення закупівлі, так як вірна дата закінчення прийняття була зазначена в оголошенні про закупівлю.
2. На підтвердження зазначених в запиті вимог тендерної документації, учасником закупівлі КП "Ямпільське міське господарство" Ямпільської міської ради надано такі документи:
- Гарантійний лист про надання послуг в потрібній кількості, обсягах та строках передбаченими умовами закупівлі.
- Інформаційний лист про наявність працівників для надання послуг в аварійному режимі.
Враховуючи допущені неточності та невідповідності допущені при проведені процедури закупівлі, з метою приведення закупівлі у відповідність до порядку та забезпечення проведення закупівлі у відповідності до норм Закону України "Про публічні закупівлі" нами проведено переговори з переможцем торгів КП "Ямпільське міське господарство" Ямпільської міської ради, та дійшли згоди про приведення закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць у відповідність до вимог законодавства шляхом розірвання договору № 1-П від 22.03.2021 року та оголошення та проведення нової процедури закупівлі зазначених послуг відповідно до чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи зазначені у висновку невідповідності закупівлі вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" Ямпільською міською радою усунуто допущені порушення вимог Закону шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 29.03.2021 року до договору № 1-П від 22.03.2021 року про розірвання договору, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 29.03.2021 року.
2021-03-31 12:02:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 22.03.2021 №1-П додатковою угодою від 29.03.2021 №1
2021-03-31 13:55:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Ямпільське міське господарство" Ямпільської міської ради |
2 448 000,00
UAH з ПДВ
|
2 448 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ДОВЖОЦЬКИЙ ОБРІЙ" |
2 538 000,00
UAH з ПДВ
|
2 538 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Ямпільське міське господарство" Ямпільської міської ради
#05454059 |
Переможець |
2 448 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 16:07
|
Додаткова угода | укладений |
29 березня 2021 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 21:38
|
договір | укладений |
22 березня 2021 21:36
|