Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту комп’ютерної техніки, копіювальної техніки, принтерів, багатофункціональних пристроїв, заправки та відновлення картриджів для принтерів, копіювальних та багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
467 190,00 UAH
UA-2021-02-17-012449-a ● 725368679ebf41939ab35edccc550aa2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Донецькій областi |
Код ЄДРПОУ: | 26288796 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Добровольского 2 |
Контактна особа: |
Мотулевська Марина Миколаївна +380626225685 motulevska@dn.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 467 190,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
17 лютого 2021 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 16:47 |
Додаток 1.docx | |
17 лютого 2021 16:47 |
ТД Заправка картриджей.docx | |
17 лютого 2021 16:47 |
Додаток 5.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 1.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
ТД Заправка картриджей.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 5.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 5.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 1.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
ТД Заправка картриджей.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 5.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 1.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
ТД Заправка картриджей.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 5.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 1.docx | |
17 лютого 2021 16:46 |
ТД Заправка картриджей.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-012449-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Лінник Юрій Петрович", Код ЄДРПОУ:2219512753
Дата подання: 16 березня 2021 10:54
Шановний Замовник!
Шановний Замовник! Просимо вас ще раз переглянути документи Тамбовцева О.О. :
1) Учасник Тамбовцев Олександр Олегович зазначив у Довідці про аналогічний договір у складі пропозиції договори, які не відповідають класифікатору по предмету закупівлі, що не відповідає вимогам оголошення закупівлі (Додаток 1, пункт 3: 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
2) У складі пропозиції Учасник Тамбовцев Олександр Олегович надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер виробника ТОВ «В.М.», але дія цього висновка визначена строком дії Технічних умов виробника ТУ У 25283275.001-2000 «Проявники електрографічні (тонери фасовані).Технічні умови». У складі пропозиції Технічні умови ТОВ «В.М.» відсутні, тому строк дії висновку не можливо перевірити. Іншими словами, Учасни не підтвердив відповідність витратних матеріалів, що будуть використовуватись при наданні послуг по предмету закупівлі, вимогам діючого санітарного законодавства, (згідно пункту 7 до технічної специфікації учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на тонери, дійсний на дату розкриття пропозицій). Кваліфікаційний критерій не виконано.
Просимо вас скасувати Протокол визначення переможця від 12.03.2021р 13.00, дискваліфікувати Учасника Тамбовцева за невідповідність виконанню кваліфікаційних критериїв та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
1) Учасник Тамбовцев Олександр Олегович зазначив у Довідці про аналогічний договір у складі пропозиції договори, які не відповідають класифікатору по предмету закупівлі, що не відповідає вимогам оголошення закупівлі (Додаток 1, пункт 3: 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
2) У складі пропозиції Учасник Тамбовцев Олександр Олегович надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер виробника ТОВ «В.М.», але дія цього висновка визначена строком дії Технічних умов виробника ТУ У 25283275.001-2000 «Проявники електрографічні (тонери фасовані).Технічні умови». У складі пропозиції Технічні умови ТОВ «В.М.» відсутні, тому строк дії висновку не можливо перевірити. Іншими словами, Учасни не підтвердив відповідність витратних матеріалів, що будуть використовуватись при наданні послуг по предмету закупівлі, вимогам діючого санітарного законодавства, (згідно пункту 7 до технічної специфікації учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на тонери, дійсний на дату розкриття пропозицій). Кваліфікаційний критерій не виконано.
Просимо вас скасувати Протокол визначення переможця від 12.03.2021р 13.00, дискваліфікувати Учасника Тамбовцева за невідповідність виконанню кваліфікаційних критериїв та перейти до розгляду наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2021 16:22
Вашу вимогу № UA-2021-02-17-012449-a.a1 від 16.03.2021 року було розглянуто тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області, у зв’язку з чим повідомляємо наступне:
1. Щодо ненадання аналогічних Договорів.
Пунктом 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації від 17.02.2021року Замовника визначено, що з метою підтвердження досвіду Учасник в складі Тендерної пропозиції надає Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Пунктом 3.2. зазначено, що аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше 1 (одного)) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в довільній формі довідку, підготовлену відповідно до п 3. 1 Додатку 1.
У складі тендерної пропозиції від 04.03.2021р. Учасник Тамбовцев О.О. надав Договори та Акти виконаних робіт про виконання аналогічних робіт. Саме Акти виконаних робіт є документальним підтвердженням факту виконання аналогічних робіт та наявності досвіду роботи. За наслідками розгляду тендерної пропозиції тендерний комітет визнав що Учасник, пропозицію якого визнано найбільш економічно вигідною, має достатній досвід виконання аналогічних договорів.
2. Щодо невідповідності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації Замовника від 17.02.2021р. Так, згідно п. 7 Додатку 2 Замовник зазначає, що «Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на тонери, дійсний на дату розкриття пропозицій». Вимог надати Технічні умови у складі тендерної документації Замовник не надавав. Згідно ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції».
За наслідками розгляду Тендерної пропозиції Учасника, пропозицію якого визнано найбільш економічно вигідною, тендерний комітет Замовника визнав, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданих документів.
Основними принципами здійснення публічних закупівель є: недискримінація учасників, рівне ставлення до них та об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначено ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначено ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 3 розділу V Тендерної документації Замовника від 17.02.2021р.
Узагальнюючи вищевикладене, повідомляємо Вам, що підстав для задоволення Вашої Вимоги тендерний комітет Замовника не має.
1. Щодо ненадання аналогічних Договорів.
Пунктом 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації від 17.02.2021року Замовника визначено, що з метою підтвердження досвіду Учасник в складі Тендерної пропозиції надає Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Пунктом 3.2. зазначено, що аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше 1 (одного)) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в довільній формі довідку, підготовлену відповідно до п 3. 1 Додатку 1.
У складі тендерної пропозиції від 04.03.2021р. Учасник Тамбовцев О.О. надав Договори та Акти виконаних робіт про виконання аналогічних робіт. Саме Акти виконаних робіт є документальним підтвердженням факту виконання аналогічних робіт та наявності досвіду роботи. За наслідками розгляду тендерної пропозиції тендерний комітет визнав що Учасник, пропозицію якого визнано найбільш економічно вигідною, має достатній досвід виконання аналогічних договорів.
2. Щодо невідповідності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації Замовника від 17.02.2021р. Так, згідно п. 7 Додатку 2 Замовник зазначає, що «Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на тонери, дійсний на дату розкриття пропозицій». Вимог надати Технічні умови у складі тендерної документації Замовник не надавав. Згідно ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції».
За наслідками розгляду Тендерної пропозиції Учасника, пропозицію якого визнано найбільш економічно вигідною, тендерний комітет Замовника визнав, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність наданих документів.
Основними принципами здійснення публічних закупівель є: недискримінація учасників, рівне ставлення до них та об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначено ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначено ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 3 розділу V Тендерної документації Замовника від 17.02.2021р.
Узагальнюючи вищевикладене, повідомляємо Вам, що підстав для задоволення Вашої Вимоги тендерний комітет Замовника не має.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту комп’ютерної техніки, копіювальної техніки, принтерів, багатофункціональних пристроїв, заправки та відновлення картриджів для принтерів, копіювальних та багатофункціональних пристроїв |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 101 770,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 508,85 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
376 посл
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту комп’ютерної техніки, копіювальної техніки, принтерів, багатофункціональних пристроїв, заправки та відновлення картриджів для принтерів, копіювальних та багатофункціональних пристроїв
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 4-ЛОТ 1.docx |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 3-ЛОТ 1.docx |
17 лютого 2021 16:46 |
Додаток 2-ЛОТ 1.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Лінник Юрій Петрович" |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ " |
55 400,00
UAH з ПДВ
|
55 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
" #2107311234 |
Рішення скасоване |
55 400,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 15:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 березня 2021 00:00
|
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
" #2107311234 |
Відхилено |
55 400,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 14:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 квітня 2021 00:00
|
ФОП "Лінник Юрій Петрович" #2219512753 |
Переможець |
80 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 18:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 10:19
|
Договір | укладений |
16 квітня 2021 10:16
|