Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
160 800,00 UAH
UA-2021-02-17-010240-a 12b477753cd04071aef85984bcfbb6fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Корінна

+380522358342 korinnak10042016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Оксана Корінна
+380522358342
korinnak10042016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 14:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 11:03
Початок аукціону: 03 березня 2021 12:37
Очікувана вартість: 160 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 17:22
Оголошення.docx
18 лютого 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 17:22
Оголошення.docx
18 лютого 2021 11:03
Оголошення.docx
17 лютого 2021 14:44
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 лютого 2021 11:01
Дата відповіді: 19 лютого 2021 15:40
Доброго дня! Шановний замовник Вами у Додатку 2 тендерній документації однією з вимог є "Наявність власного пульту централізованого спостереження для підключення системи сигналізації, що знаходиться на об’єктах, які будуть під охороною.", що є дискримінаційним. Так як дана вимога значно звужує коло учасників які надають дані послуги за допомогою орендованого пульту централізованого спостереження. Згідно вище викладеного, наполягаємо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт у наступній редакції: Наявність власного пульту або орендованого пульту централізованого спостереження. У разі невиконання вимоги, наша компанія буде змушена у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та Законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вказана вимога була прописана з ціллю отримання Замовником якісних послуг щодо предмету закупівлі та зумовлена тим, що лише за наявності власного пульту охорони надавач послуг охорони зможе забезпечити оперативну та повну взаємодію між Замовником та персоналом охоронного підприємства у випадку виникнення подій, що потребують реагування за допомогою пульта. Метою формулювання такої вимоги є організації порядку в закладах освіти м. Кропивницького. Варто зауважити, що у відповідності до ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, керуючись нормами статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник включено саме ті вимоги, які максимально забезпечують правопорядок в роботі закладів освіти.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-17-010240-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 18 березня 2021 15:50
ВИМОГА щодо неправомірного прийняття рішення уповноваженою особою

ВИМОГА
щодо неправомірного прийняття рішення уповноваженою особою

Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від
17 березня 2021 р. - УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО при проведенні спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги», уповноваженою особою було прийнято рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» про, що було зазначено:
1.Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Охоронні послуги за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги ТОВ «АПС-КИЇВ» з таких підстав:
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ» було встановлено, що вказана пропозиція не відповідає умовам документації спрощеної закупівлі, а саме:
Згідно Додатку № 2 п. 3 передбачено, що працівники груп швидкого реагування повинні бути штатними працівниками. П.5 Додатку № 2 передбачає наявність у учасника 5-6 автомобілів для надання якісних послуг на всіх закладах освіти згідно дислокації. У довідці наданої учасником зазначено 5 автомобілів.
П.7 Загальна кількість охоронників у складі ГРУПИ реагування повинна бути не менше 2 осіб.
Враховуючи вищевказане, Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» не погоджується з рішенням уповноваженої особи Корінної О.Ю - УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО, що прийнято не об’єктивно та з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки при проведенні спрощеної закупівлі за ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» вимогою тендерної документації в п. 5 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено «Охоронна фірма повинна здійснювати негайний виїзд (10 хвилин) на об’єкт охорони у разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації Об’єкта для встановлення причин його надходження. Кількість транспорту охоронної фірми повинна бути не менше 5-6 автомобілів». У складі тендерної пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ», було надано Договір оренди транспортних засобів та свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів в кількості п’яти автомобілів, що у повній мірі відповідає вимозі тендерної документації.
П. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося «Загальна кількість охоронників у складі ГРУПИ реагування (наряду охорони) повинна бути не менше 2 осіб». На підтвердження, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АПС-КИЇВ» було надано «Довідку про наявність персоналу», яка інформує про загальну кількість охоронників у складі ОДНІЄЇ ГРУПИ, до одного транспортного засобу реагування у кількості 3 осіб (наряду охорони), що в повній мірі відповідає вимозі п.7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного, наголошуємо, що Замовником було порушено п. 4 Недискримінація учасників та рівне ставлення до них та п. 5 Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури, Статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників закупівлі/спрощеної закупівлі, Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020р.), частини 2 і 12 статті 29 Закону України, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій.
Наполягаємо Замовника скасувати рішення уповноваженої особи Корінної О.Ю. - УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО, щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АПС-КИЇВ» та ретельніше здійснити перевірку наданої документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 13:58
Доброго дня. Шановний Учаснику. Акцентуємо вашу увагу на те, що п. 3 Додатком 2 передбачено: працівники груп швидкого реагування повинні бути штатними працівниками, тобто працівники не однієї групи, так як зазначено у Вашій Довідці про наявність штатних працівників та вимогі, а саме 3 штатних працівника у складі ОДНІЄЇ ГРУПИ, до одного транспортного засобу. Згідно довідки про наявність транспортних засобів учасник має в наявності 5 транспортних засобів.
Виходячи із вищезазначеного, в учасника немає належної кількості штатних працівників для формування груп у відповідності до наявної кількості автомобілів, щоб забезпечити належне надання якісних послуг.

Документи подані скаржником

18 березня 2021 15:50
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕНБЕСТ 108 000,00
UAH з ПДВ
67 498,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в Кіровоградській області 148 500,00
UAH з ПДВ
67 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 151 200,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 13:11
Електронний підпис
01 березня 2021 13:10
Опис ТОВ ВЕНБЕСТ 23.05.2019.pdf
01 березня 2021 13:10
Довідка про обстеження.pdf
01 березня 2021 13:10
3. паспорт Писменюк Л.О..pdf
01 березня 2021 13:10
2. ІПН Писменюк Л.О..pdf.p7s
01 березня 2021 13:10
2. ІПН Писменюк Л.О..pdf
01 березня 2021 13:10
13. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
01 березня 2021 13:10
13. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 10:39
Електронний підпис
01 березня 2021 17:32
Сертифікати.pdf
01 березня 2021 17:32
Пропозиція.pdf
01 березня 2021 17:32
Проект договору.pdf
01 березня 2021 17:32
Положення.pdf
01 березня 2021 17:32
Паспорт.pdf
01 березня 2021 17:32
Ліцензія.pdf
01 березня 2021 17:32
Лист - згода (перс.дані).pdf
01 березня 2021 17:32
Ідентифікаційний код.pdf
01 березня 2021 17:32
Довіреність.pdf
01 березня 2021 17:32
Гарантійний лист.pdf
01 березня 2021 17:32
Витяг ПДВ.pdf
01 березня 2021 17:32
Аналог.договір 2.pdf
01 березня 2021 17:32
Аналог.договір 1.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 10:21
Електронний підпис
02 березня 2021 10:19
Цінова ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 березня 2021 10:19
Тех. паспарта авто.pdf
02 березня 2021 10:19
Статут.pdf
02 березня 2021 10:19
Свідоцтво реєстрація.pdf
02 березня 2021 10:19
Свідоцтва охоронника 3.PDF
02 березня 2021 10:19
Свідоцтва охоронника 2.PDF
02 березня 2021 10:19
Свідоцтва охоронника 1.PDF
02 березня 2021 10:19
Паспорт Дрозда Ю.В.pdf
02 березня 2021 10:19
Ліцензія.pdf
02 березня 2021 10:19
Документи ПДВ.pdf
02 березня 2021 10:19
Довідка персонал.pdf
02 березня 2021 10:19
Довідка МТБ.docx.pdf
02 березня 2021 10:19
Довідка МВС.pdf
02 березня 2021 10:19
Довідка Акт обстеження.pdf
02 березня 2021 10:19
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2021 10:19
ISO 9001 2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕНБЕСТ

Управління поліції охорони в Кіровоградській області

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕНБЕСТ
#30310579
Рішення скасоване 67 498,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:27
ТОВ ВЕНБЕСТ
#30310579
Відхилено 67 498,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:29
Управління поліції охорони в Кіровоградській області
#40109000
Відхилено 67 499,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 15:06
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Відхилено 148 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 15:04

Документи

11 березня 2021 15:29
Електронний підпис

Документи

16 березня 2021 15:06
Електронний підпис

Документи

17 березня 2021 15:04
Електронний підпис
17 березня 2021 15:03
протокол від 17.03.2021.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій