Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 11:18 |
Очікувана вартість: | 5 062 873,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 314,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду та прибудинкової території на вул. С. Бандери, 14 та вул. Сахарова, 33 в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015 –45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)»
3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – вул. С. Бандери, 14 та вул. Сахарова, 33, м. Івано-Франківськ.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 062 873 грн. з ПДВ.
5. Строк виконання робіт – 31.12.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 05.03.2021 року.
7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1).Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 25000,00 (двадцять п’ять тисяч) грн.
2).Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія.
3).Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу.
4).Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
5).Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
6).Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
7).Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
8).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9).Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 10).Гарантія не може бути відкликана гарантом. 11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії.
12).Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 02820172035516 9008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443.
13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
14).Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону.
15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 13:58 |
Технічні вимоги 17.02.2021 р..doc | |
17 лютого 2021 13:58 |
Тендерна документація 17.02.2021 р..doc | |
17 лютого 2021 13:58 |
Проєкт Договору 17.02.2021 р..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-01-000027 ● 7a72d95c3b4642c8a43c46d1ab5e3c95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2021 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2021 № 630
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.10.2021 № 630
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2021-02-17-008717-a 17.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-03 12:27:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду та прибудинкової території на вул. С. Бандери, 14 та вул. Сахарова, 33 в м. Івано-Франківськ», за ДК 021:2015: 45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, очікуваною вартістю 5 062 873,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-17-008717-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог Додатку № 7 «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються для укладання договору» до тендерної документації Замовника «Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю у формі відповідних документів, які підтверджують, зокрема: право (повноваження) керівника, іншої посадової особи діяти від імені юридичної особи, яка є переможцем, без довіреності відповідно до законодавства, у тому числі підписувати договір про закупівлю, наприклад один з наступних документів: статут (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), рішення компетентного органу юридичної особи про призначення керівника, розпорядче рішення про надання права підпису, тощо» (пункт 6) та «Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
- копію ліцензії (документа, який підтверджує видачу ліцензії) на право провадження відповідного виду господарської діяльності – у випадках, якщо така ліцензія передбачена згідно чинного законодавства;
- копію документа дозвільного характеру (документа, який підтверджує видачу дозволу) - у випадках, якщо такий документ передбачений згідно чинного законодавства.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників» (пункт 7).
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи були дотримані вищезазначені вимоги переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «Карпатінвестбуд» під час укладення договору (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-08 15:46:29
Відповідь на запит
На Вашу вимогу щодо надання пояснення стосовно моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду та прибудинкової території на вул. С. Бандери, 14 та вул. Сахарова, 33 в м. Івано-Франківськ» повідомляємо наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначено згідно плану бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади на 2021 рік та титульного списку об’єктів капітального ремонту будівництва та реконструкції міжбудинкових проїздів та прибудинкових територій на 2021 рік.
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектно-кошторисної документації з урахуванням технічного стану міжбудинкового проїзду та прибудинкової території.
Враховуючи відсутність власного веб-сайту Департаменту благоустрою Івано-Франківської міської ради, у відповідь на Ваш запит надаємо посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.mvk.if.ua/news/54180 відповідно до вимог пункту 4.1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року.
2. Переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Карпатінвестбуд» під час укладення договору було надано необхідні документи відповідно до пунктів 6 та 7 Додатку 7 тендерної документації, а саме:
- ПРОТОКОЛ №1 від 24 січня 2013 р. Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Карпатінвестбуд» (завірена копія);
- Наказ №1 від 15 травня 2013 р. Про виконання обов’язків директора (завірена копія);
- Ліцензія на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (з додатком до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією України наказ №15-Л від 18 квітня 2016р.) (завірена копія).
На підтвердження додаються сканкопії вищезазначених документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-17-008717-a від 18.11.2021р. Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради не погоджується з результатами Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-17-008717-a від 18.11.2021р. оприлюдненим Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі-Управління), оскільки даний Висновок є безпідставним, необґрунтованим та протиправним виходячи з наступних підстав. Управлінням прийнято хибне рішення щодо підпису тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «Карпатінвестбуд» кваліфікованим електронним підписом. Так, відповідно до пункту 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Отже, в результаті проведення перевірки Замовником електронного підпису ТОВ «Карпатінвестбуд» на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) на тендерну пропозицію накладений «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а «сертифікат: кваліфікований». Зважаючи на викладене вище надана тендерна пропозиція ТОВ «Карпатінвестбуд» відповідала вимогам підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Додатково повідомляємо що відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» учасник має право використовувати в своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Також, Управлінням прийняте безпідставне рішення щодо відсутності банківської гарантії з грошовим покриттям, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Карпатінвестбуд». Однак дана позиція Управління не відповідає дійсності оскільки, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Карпатінвестбуд» надано файл «FW_ 10.4.09.004.02. - Гарантія під забезпечення в грошовій формі для участі у торгах_ ТОВ _Карпатінвестбуд__ код ЄДРПОУ 38554067.zip від 03 березня 2021 16:36» у якому міститься банківська гарантія з грошовим покриттям «БАНКIВС_КА_ГАРАНТIЯ_№_300.pdf.p7s.p7s» (далі-гарантія). (Банківської гарантії № 300/2021/ІФОД-МСБ-Г від «03» березня 2021 року з грошовим покриття додається на 2-х сторінках). З незрозумілих причин Управління не взяло до уваги надану у складі тендерної пропозиції гарантію та прийшло до хибного висновку про те, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Карпатінвестбуд» відсутня гарантія з грошовим покриттям. Слід також відмітити, що справжність та достовірність гарантії можна перевірити на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за наступним посиланням https://czo.gov.ua/verify, що і було зроблено Замовником. Також у складі тендерної пропозиції міститься довідка у від 03.03.2020 № 05-422/08/40/2021, видана Публічним акціонерним товариством Акціонерний банк «Укргазбанк» (далі – Банк) у якій зазначено, що гарантія учасника ТОВ «Карпатінвестбуд» забезпечена грошовим покриттям у розмірі 25 000,00 грн. (додається на 1-ій сторінці). Таким чином ТОВ «Карпатінвестбуд» дотримано вимоги пункту 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тому для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Карпатінвестбуд» на підставі абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) у Замовника не було жодних правових підстав. Таким чином, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо порушення нами вимог абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону є не обґрунтований та безпідставний. Враховуючи викладене Замовник буде оскаржувати висновок Управління до суду. Додатки: - Банківської гарантії № 300/2021/ІФОД-МСБ-Г від «03» березня 2021 року з грошовим покриття на 2-х сторінках; - довідка у від 03.03.2020 № 05-422/08/40/2021, видана Публічним акціонерним товариством Акціонерний банк «Укргазбанк» на 1-ій сторінці.
2021-11-24 17:16:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 30.11.2021 р. оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-17-008717-a від 18.11.2021 р. до Івано-Франківського окружного адміністративного суду (номер провадження П/300/8211/21). |
Дата публікації: | 01 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/300/8211/21 |
Дата відкриття провадження: | 30 листопада 2021 |
Документи:
16 грудня 2021 15:06
|
Електронний підпис |
01 грудня 2021 08:27
|
Електронний підпис |
01 грудня 2021 08:19
|
Електронний підпис |
16 грудня 2021 15:02
|
Ухвала.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Новбуд |
4 218 921,00
UAH з ПДВ
|
3 333 333,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Карпатінвестбуд" |
3 850 700,00
UAH з ПДВ
|
3 589 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНАЗБУД" |
4 162 873,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" |
4 015 000,00
UAH з ПДВ
|
4 015 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
5 062 000,00
UAH з ПДВ
|
5 062 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Новбуд #42971159 |
Відхилено |
3 333 333,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2021 12:03
|
ТОВ "Карпатінвестбуд" #38554067 |
Переможець |
3 589 750,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 14:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:01
|
додаткова угода 345.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 09:15
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:35
|
Scan.pdf | укладений |
02 квітня 2021 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника та відсутністю бюджетних призначень в повному обсязі у 2021 р., що підтверджує виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного договору підряду, сторони погодили внести зміни до Договору підряду. |
Номер договору про закупівлю: | 50/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 393/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи уточнюючий дефектний акт та враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду. |
Номер договору про закупівлю: | 50/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 345/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |