Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олива трансформаторна
Очікувана вартість
3 522 600,00 UAH
UA-2021-02-17-008337-a ● 5837a6fc52534b0b875fdaed67844421
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3 |
Контактна особа: |
Хлєбніков Олександр Іванович 380322392367 loetender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 522 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 226,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Код за Єдиним закупівельним словником та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
09210000-4 – Мастильні засоби (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська та/або російська (відповідно до вимог до тендерної документації).
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
09210000-4 – Мастильні засоби (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська та/або російська (відповідно до вимог до тендерної документації).
Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: надається одночасно з поданням тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39.14 тони
Олива трансформаторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09211820-5 — Мінеральні оливи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну. | Аванс | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 14:26 |
21VT-150Z-0305-TD-Olyva_transf -zmina.docx | |
19 лютого 2021 14:16 |
21VT-150Z-0305-PR-150-TD_zm.docx |
25 лютого 2021 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 лютого 2021 14:26 |
21VT-150Z-0305-TD-Olyva_transf -zmina.docx
|
|||||||||
19 лютого 2021 14:16 |
21VT-150Z-0305-PR-150-TD_zm.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно чого, такі технічні умови.
Дата подання: 22 лютого 2021 09:33
Дата відповіді: 24 лютого 2021 15:58
Обращаем ваше внимание, что стандартом IEC 60296 (версия 4 от 02.2012), регламентируется температура застывания трансформаторного масла на уровне не выше -40°С.
На основании каких требований и стандартов в тендере приведены требования по температуре застывания не выще -45°С?
Также Обращаем ваше внимание, что стандартом IEC 60296 (версия 4 от 02.2012), регламентируется содержание антиокислительной присадки ионол для ингибированных масел в пределах 0,08 % – 0,40 %!
На основании каких требований и стандартов в тендере приведены требования по содержанию Ионола в пределах от 0,3до 0,4%?
Также Обращаем ваше внимание, что стандартом IEC 60296 (версия 4 от 02.2012), показатель кинематической вязкости указан не более 12сСт!
На основании каких требований и стандартов в тендере приведены требования по кинематической вязкости не более 11?
Просим изменить требуемые параметры согласно требований IEC60296 и СОУ–Н ЕЕ43.101:2009
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення хочемо звернути Вашу увагу на те, що в тендерній документації відсутня вимога, щодо відповідності оливи трансформаторної стандарту ІЕС 60296.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Згідно з вимогами ч.1 ст.23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Згідно з вимогами ч. 3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Крім того, відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники процедури закупівлі повинні запропонувати оливу трансформаторну будь-якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими ніж наведено в технічному завданні Додатку №4 тендерної документації.
Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Згідно з вимогами ч.1 ст.23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Згідно з вимогами ч. 3 ст.23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Крім того, відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники процедури закупівлі повинні запропонувати оливу трансформаторну будь-якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими ніж наведено в технічному завданні Додатку №4 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-008337-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МІРОІЛ", Код ЄДРПОУ:39248284
Дата подання: 17 лютого 2021 15:21
дискримінаційні умови
В умовах закупівлі є дискримінаційні складові- "надати Додаткові документи, які повинен надати учасник,
у разі пропозиції на відкриті торги еквіваленту предмету закупівлі", а саме висновки про можливість змішування запрпонованого продукта з тим, що вказано у предметі закупівлі.
По-перше, сфера використання трансформаторних олив у енергетиці України регулюється СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 "Приёмка, применение и эксплуатация трансформаторных масел." Тут докладно розписано які оливи можливо використовувати, з чим змішувати та інше. Тому якщо учасник пропонуватиме оливу, яка вже випробована і допущена до змішування, то не треба видумувати свої власні правила, і вимагати якісь додаткові докази про можливість змішування, просто почитайте документ, не робіть вигляд, що не знаєте про нього.
По-друге, замовник перестрахувався на випадок, якщо хтось додатково все-таки проведе випробування змішування, тому, намагаючись максимально ускладнити можливість пропонування аналогів, додатково прописав "під копірку" дискримінаційн,ікорупційні умови з інших тендерів (Тернопільобенерго, Житомиробленерго, Волиньоблєнергно) про змішування 2020 року. Поясніть, якщо є документ про можливість змішування, датований 2019 роком, то нвіщо це робити щороку??
Зважаючи на вищенаведене, вимагаємо змінити корупційні, дискримінаційні умови закупівлі. Ще раз просимо, прочитайте СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 "Приёмка, применение и эксплуатация трансформаторных масел.", там люди витратили купу часу та сил, щоб полегшити вам роботу!
Розгорнути
Згорнути
у разі пропозиції на відкриті торги еквіваленту предмету закупівлі", а саме висновки про можливість змішування запрпонованого продукта з тим, що вказано у предметі закупівлі.
По-перше, сфера використання трансформаторних олив у енергетиці України регулюється СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 "Приёмка, применение и эксплуатация трансформаторных масел." Тут докладно розписано які оливи можливо використовувати, з чим змішувати та інше. Тому якщо учасник пропонуватиме оливу, яка вже випробована і допущена до змішування, то не треба видумувати свої власні правила, і вимагати якісь додаткові докази про можливість змішування, просто почитайте документ, не робіть вигляд, що не знаєте про нього.
По-друге, замовник перестрахувався на випадок, якщо хтось додатково все-таки проведе випробування змішування, тому, намагаючись максимально ускладнити можливість пропонування аналогів, додатково прописав "під копірку" дискримінаційн,ікорупційні умови з інших тендерів (Тернопільобенерго, Житомиробленерго, Волиньоблєнергно) про змішування 2020 року. Поясніть, якщо є документ про можливість змішування, датований 2019 роком, то нвіщо це робити щороку??
Зважаючи на вищенаведене, вимагаємо змінити корупційні, дискримінаційні умови закупівлі. Ще раз просимо, прочитайте СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 "Приёмка, применение и эксплуатация трансформаторных масел.", там люди витратили купу часу та сил, щоб полегшити вам роботу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2021 14:05
Доброго дня, шановний заявнику,
СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009 «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел. Норми оцінювання якості» містить перелік з 14 трансформаторних олив. Саме для цього переліку докладно розписано, які оливи можливо використовувати, з чим змішувати та інше.
Перелік, зазначений в СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009 «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел. Норми оцінювання якості» навряд чи є вичерпним переліком всіх трансформаторних олив, які виробляються в світі. Якщо учасник запропонує оливу, яка відсутня в переліку СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009, то технічні спеціалісти не зможуть скористатися цим прекрасним документом, на який люди витратили купу часу та сил, щоб полегшити нам роботу, та виключно на підставі технічних паспортів визначити чи підходить ця олива для доливання в обладнання. Тому, якщо учасник пропонуватиме оливу, яка відсутня в переліку, то додаткові вимоги допоможуть зберегти високовартісне обладнання Замовника та запобігти проблемам, які виникнуть при виході з ладу обладнання. Окрім того, документ, на який ви посилаєтесь був актуальним станом на 2018 рік, тому є сумніви щодо актуальності наведеної в ньому інформації станом на 2021 рік.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники процедури закупівлі повинні запропонувати продукцію будь-якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими ніж наведено в технічному завданні Додатку №4 тендерної документації.
Наостанок пропонуємо Вам ознайомитись з листом МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях:
«Фактори, що впливають на мінімізацію конфліктності між суб’єктами сфери публічних закупівель - Дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації;», але слід зазначити, що у даному випадку ми не потребували ваших консультацій.
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.
СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009 «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел. Норми оцінювання якості» містить перелік з 14 трансформаторних олив. Саме для цього переліку докладно розписано, які оливи можливо використовувати, з чим змішувати та інше.
Перелік, зазначений в СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009 «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел. Норми оцінювання якості» навряд чи є вичерпним переліком всіх трансформаторних олив, які виробляються в світі. Якщо учасник запропонує оливу, яка відсутня в переліку СОУ-Н ЕЕ 43-101:2009, то технічні спеціалісти не зможуть скористатися цим прекрасним документом, на який люди витратили купу часу та сил, щоб полегшити нам роботу, та виключно на підставі технічних паспортів визначити чи підходить ця олива для доливання в обладнання. Тому, якщо учасник пропонуватиме оливу, яка відсутня в переліку, то додаткові вимоги допоможуть зберегти високовартісне обладнання Замовника та запобігти проблемам, які виникнуть при виході з ладу обладнання. Окрім того, документ, на який ви посилаєтесь був актуальним станом на 2018 рік, тому є сумніви щодо актуальності наведеної в ньому інформації станом на 2021 рік.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні. Учасники процедури закупівлі повинні запропонувати продукцію будь-якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики будуть не гіршими ніж наведено в технічному завданні Додатку №4 тендерної документації.
Наостанок пропонуємо Вам ознайомитись з листом МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях:
«Фактори, що впливають на мінімізацію конфліктності між суб’єктами сфери публічних закупівель - Дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації;», але слід зазначити, що у даному випадку ми не потребували ваших консультацій.
Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНКО" |
3 485 025,60
UAH з ПДВ
|
3 485 025,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВІНОЛ" |
3 499 116,00
UAH з ПДВ
|
3 499 116,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНКО" #32043003 |
Переможець |
3 485 025,60
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 15:22
|
21VT-150Z-0305-Dog-248-Olyva transf.pdf | укладений |
24 березня 2021 15:20
|