Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)
Очікувана вартість
1 958,00 UAH
UA-2021-02-17-008043-a 806371ae6686471c8720762fd8a55c5a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Бакун

+380680464319 staysi90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Код ЄДРПОУ: 02139618
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Контактна особа: Анастасія Бакун
+380680464319
staysi90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Якість Товару повинна відповідати стандартам і технічним умовам заводів-виробників. Упаковка Товару повинна повністю забезпечувати його збереження під час перевезення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, вулиця Київська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2021  —  02 березня 2021
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

17 лютого 2021 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИТВИНЮК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ
#2677315051
Переможець 1 958,00
UAH
17 лютого 2021 13:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 13:07
Додаткова угода до договору №14 від 17.02.21.jpeg зміни до договору
12 квітня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження Сторонами зміни ціни в договорі в бік збільшення у зв'язку із коливанням цін на ринку відповідних товарів
Номер договору про закупівлю: №14
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 13 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 083,00
UAH