Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печиво типу «Топлене молоко» або аналог, вафлі типу «Артек» або аналог
Очікувана вартість
54 425,00 UAH
UA-2021-02-17-007623-a ● b7ad20e77c874cda82290746393e14bf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "КОДИМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ №2" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33775772 |
Місцезнаходження: | 66000, Україна , Одеська обл., Кодима, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Василь Семенець 380486721630 buhschool@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 54 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Печиво типу «Топлене молоко» або аналог - 576.0 кг, вафлі типу «Артек» або аналог - 215,0 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
576 кілограми
Печиво типу «Топлене молоко» або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
215 кілограми
Вафлі типу «Артек» або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дня поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 13:18 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ печиво, вафлі ЗШ №2 .docx | |
17 лютого 2021 13:18 |
ОГОЛОШЕННЯ печиво, вафлі ЗШ №2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-007623-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДН КЛАСИК", Код ЄДРПОУ:36714492
Дата подання: 11 березня 2021 11:46
Не правомірна дискваліфікація
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "КОДИМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ №2" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ не правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ДН Класик".
Організатор закупівлі відхилив тенедерну пропозицію учасника (ТОВ "ДН Класик") опираючись на власну назву товару, що пропонувався учасником, а не на його технічні та кількісні характеристики, що повністю відповідають вимогам замовника. Також при подачі якісного посвідчення, встановленого діючим законодавством на запропоновану продукцію, що підтверджує якість товару та відповідність його встановленим організатором технічним вимогам, організатор відхилив посвідчення, опираючись на дату створення. Якісні посвідчення підтверджують якість товару при його поставці, або інформують про якісні та кількісні характеристики товару. Учасник ТОВ "ДН Класик" не надавав зразків товару та не здійснював фактичну поставку товарів відповідно яких необхідно надавати якісне посвідчення відповідно до дати виготовлення поставленої партії. В такому випадку, якісні посвідчення для предметів закупівлі надаються виключно для підтвердження відповідності кількісних та якісних характеристик умовам закупівлі, а не для підтвердження дати виготовлення товару який ще не постачається! Просимо перевірити порушення порядку розгляду тендерної пропозиції відносно ТОВ "ДН Ксласик".
Розгорнути
Згорнути
Організатор закупівлі відхилив тенедерну пропозицію учасника (ТОВ "ДН Класик") опираючись на власну назву товару, що пропонувався учасником, а не на його технічні та кількісні характеристики, що повністю відповідають вимогам замовника. Також при подачі якісного посвідчення, встановленого діючим законодавством на запропоновану продукцію, що підтверджує якість товару та відповідність його встановленим організатором технічним вимогам, організатор відхилив посвідчення, опираючись на дату створення. Якісні посвідчення підтверджують якість товару при його поставці, або інформують про якісні та кількісні характеристики товару. Учасник ТОВ "ДН Класик" не надавав зразків товару та не здійснював фактичну поставку товарів відповідно яких необхідно надавати якісне посвідчення відповідно до дати виготовлення поставленої партії. В такому випадку, якісні посвідчення для предметів закупівлі надаються виключно для підтвердження відповідності кількісних та якісних характеристик умовам закупівлі, а не для підтвердження дати виготовлення товару який ще не постачається! Просимо перевірити порушення порядку розгляду тендерної пропозиції відносно ТОВ "ДН Ксласик".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 12:24
Відповідь на скаргу!
Доброго дня!
По-перше! Замовник неодноразово намагався звя'затися з вами щодо надання вами роз'яснень стосовно питань, які виникали в ході розгляду Вашої пропозиції, проте жодним чином з Вами зв'язатися не можливо! На номері телефону вказаного на майданчику - вхідні дзвінки заблоковані, а номер телефону, який вдавлося знайти по вашому коду ЄДРПОУ не відповідає!. Питання - яким чином з'ясувати інформацію стосовно пиння, які є спірними!?
По друге, якщо надане Вами печиво є аналогом, як Ви стверджуєте, то яким саме документом це підтверджено, де можна ознайомитися з складом печива, пропозицію якого ви надали!?
По третє - відхилення відбувалося не на підставі дати створення посвідчення якості, а на підставі дати виробництва партії печива в протоколі зазначено: "так як в заявленому виробником печиві дата виробництва – 06.07.2020 року, а строк придатності становить 180 діб (розрахункова дата кінцевої дати споживання вказаної партії – 06.01.2021 року)", якщо Ви є виробником вказаної продукції, чому для Вас було проблемою завантажити чинний сертифіка якості чи декларацію виробника?
Всі ці питання ми намагалися з'ясавати з Вами в телефонному режимі, проте, як ми зазначили вище, з Вами жодним чином зв'язку встановити не вдалося!
Дякуємо!
Доброго дня!
По-перше! Замовник неодноразово намагався звя'затися з вами щодо надання вами роз'яснень стосовно питань, які виникали в ході розгляду Вашої пропозиції, проте жодним чином з Вами зв'язатися не можливо! На номері телефону вказаного на майданчику - вхідні дзвінки заблоковані, а номер телефону, який вдавлося знайти по вашому коду ЄДРПОУ не відповідає!. Питання - яким чином з'ясувати інформацію стосовно пиння, які є спірними!?
По друге, якщо надане Вами печиво є аналогом, як Ви стверджуєте, то яким саме документом це підтверджено, де можна ознайомитися з складом печива, пропозицію якого ви надали!?
По третє - відхилення відбувалося не на підставі дати створення посвідчення якості, а на підставі дати виробництва партії печива в протоколі зазначено: "так як в заявленому виробником печиві дата виробництва – 06.07.2020 року, а строк придатності становить 180 діб (розрахункова дата кінцевої дати споживання вказаної партії – 06.01.2021 року)", якщо Ви є виробником вказаної продукції, чому для Вас було проблемою завантажити чинний сертифіка якості чи декларацію виробника?
Всі ці питання ми намагалися з'ясавати з Вами в телефонному режимі, проте, як ми зазначили вище, з Вами жодним чином зв'язку встановити не вдалося!
Дякуємо!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " Рошен Де Люкс" |
49 164,00
UAH з ПДВ
|
47 207,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДН КЛАСИК" |
47 708,40
UAH з ПДВ
|
47 708,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Згардан Сергій Михайлович |
54 425,00
UAH з ПДВ
|
54 425,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Рошен Де Люкс" #37984318 |
Відхилено |
47 207,60
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДН КЛАСИК" #36714492 |
Відхилено |
47 708,40
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 10:47
|
Фізична особа-підприємець Згардан Сергій Михайлович #2790904656 |
Переможець |
54 425,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:28
|
CCF_000633.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:29
|
110001.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:20
|
CCF_000475.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 15:36
|
CCF_000440.pdf | укладений |
23 березня 2021 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі тексту додаткової угоди від 02.04.2021 року № до договору купівлі-продажу від 23.03.2021 року №15 |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі тексту додаткової угоди від 28.12.2021 року №3 до договору купівлі-продажу від 23.03.2021 року №15 |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі тексту додаткової угоди від 28.12.2021 року №2 до договору купівлі-продажу від 23.03.2021 року №15 |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |