Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молочні продукти різні (сметана, кефір, ряжанка)
Очікувана вартість
574 000,00 UAH
UA-2021-02-17-006015-b ● 1ec7e093b5a04babbad67d3642c1d3d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Юлія Шиян +380931869363 ym.shiyan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 11:14 |
Очікувана вартість: | 574 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17220 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 кілограми
Молочні продукти різні (сметана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2300 кілограми
Молочні продукти різні (кефір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1300 кілограми
Молочні продукти різні (ряжанка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника, за наявності відповідного фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем від Замовників його послуг належного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 18:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 18:18 |
Перелік змін 25.02.21.docx | |
25 лютого 2021 18:18 |
05 Нова редакція 1555 Молочні продукти різні 2021.docx | |
17 лютого 2021 18:59 |
05 1555 Молочні продукти різні 2021.docx |
25 лютого 2021 18:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2021 18:18 |
Перелік змін 25.02.21.docx
|
|||
25 лютого 2021 18:18 |
05 Нова редакція 1555 Молочні продукти різні 2021.docx
|
|||
17 лютого 2021 18:59 |
05 1555 Молочні продукти різні 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стандарт виготовлення ряжанки
Дата подання: 18 лютого 2021 08:57
Дата відповіді: 22 лютого 2021 21:26
Шановний Замовнику, чи можливо постачання ряжанки виготовленої за ТУ від виробника, що у свою чергу за якісними показниками не гірша за виготовлено за ДСТУ
Відповідь: Вимоги, які висувають до продукції технічні умови, повинні бути не нижчими, ніж ті, що передбачені державними стандартами і неприпустимо вводити в ТУ положення, що призводять до зниження якості продукції або ускладнюють її ідентифікацію. Продукція, виготовлена за технічними умовами, обов’язково повинна відповідати вимогам ДСТУ
Тендерна документація
Дата подання: 18 лютого 2021 16:13
Дата відповіді: 22 лютого 2021 21:27
Доброго дня, шановний Замовнику! В тендерній документації, а саме в Додатку 7 «Проект Договору поставки», в розділі V. Умови поставки», зазначено вимогу: «Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення продуктів харчування даного виду, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам, встановленим Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05.05.2006 № 523/12397 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», «Представник Покупця має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують Товар.», що суперечить законодаству України. Відповідно до ст.43,44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів та не передбачено оформлення санітарних паспортів. Згідно прикінцевих та перехідних положень до цього Закону розділ VII набрав чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування Закону, тобто з 20 вересня 2016 р. На даний момент Управління Держпроспожислужби уповноважене видавати дозвіл (санітарний паспорт) лише на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання. У зв’язку з чим, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації не вимагається надання санітарного паспорту на автомобіль учасника в складі документів, поданих для участі у закупівлі. Крім того, зазначаємо ,що у разі суперечності проекту договору нормативно-правовим актам, сторони при укладанні договору мають керуватися діючим законодавством та нормативно-правовими актами, узгоджувати розбіжності шляхом укладання додаткових угод, спрямованих на реалізаюцію положень діючого на момент їх укладання законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-006015-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ", Код ЄДРПОУ:05409745
Дата подання: 18 лютого 2021 16:19
Вимагаємо привести тендерну документацію в відповідність до чинного законодавства України.
Доброго дня, шановний Замовнику!
- в Додатку №3, п.3 зазначено, що Учасник має надати: "медичні довідки водіїв, щодо придатності до керування автотранспортним засобом, дійсна на момент подання тендерної пропозиції"
Вимога щодо надання саме медичних довідок водіїв щодо придатності керування автотранспортним засобом є неправомірною, оскільки відповідно до Наказу МОЗ МВСУ № 124/151 від 15.02.2013 "Про скасування наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року № 124/345 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", такі медичні довідки втратили чинність.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 №150) «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», введено в дію медичну книжку - «Форма первинної облікової документації № 1-ОМК» та Постановою КМУ №559 від 23.05.2001р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» внесено в загальний перелік, в тому числі і «Водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту)».
Отже, правомірною вимогою зазначеною в тендерній документації щодо медогляду водіїв може бути, лише надання особових медичних книжок із чинними датами проходження медогляду.
Вимагаємо привести тендерну документацію в відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
- в Додатку №3, п.3 зазначено, що Учасник має надати: "медичні довідки водіїв, щодо придатності до керування автотранспортним засобом, дійсна на момент подання тендерної пропозиції"
Вимога щодо надання саме медичних довідок водіїв щодо придатності керування автотранспортним засобом є неправомірною, оскільки відповідно до Наказу МОЗ МВСУ № 124/151 від 15.02.2013 "Про скасування наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року № 124/345 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", такі медичні довідки втратили чинність.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 №150) «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», введено в дію медичну книжку - «Форма первинної облікової документації № 1-ОМК» та Постановою КМУ №559 від 23.05.2001р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» внесено в загальний перелік, в тому числі і «Водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту)».
Отже, правомірною вимогою зазначеною в тендерній документації щодо медогляду водіїв може бути, лише надання особових медичних книжок із чинними датами проходження медогляду.
Вимагаємо привести тендерну документацію в відповідність до чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 21:30
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що згідно з НАКАЗОМ МОЗ МВСУ № 65/80 від 31.01.2013 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (далі - Наказ), який є чинним на момент звернення, з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка). В свою чергу, згідно з Наказом, водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Повідомляємо, що згідно з НАКАЗОМ МОЗ МВСУ № 65/80 від 31.01.2013 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (далі - Наказ), який є чинним на момент звернення, з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка). В свою чергу, згідно з Наказом, водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-006015-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ", Код ЄДРПОУ:05409745
Дата подання: 18 лютого 2021 17:02
Усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Доброго дня, шановний Замовнику!
В тендерній документації, а саме в Додатку 3, п.2 зазначено, що Учасника має надати: «Довідка в довільній формі, за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), про наявність автотранспорту в кількості, необхідній для забезпечення своєчасного постачання товару (не менш ніж 2 одиниці автотранспорту) (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів)»
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 2 транспортних засобів, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника, які спроможні виконувати відповідні договори поставки товару, що закуповується Замовником з використанням транспортних засобів в меншій кількості.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
В Додатку №3, п.2 зазначено: «У разі використання учасником послуг з перевезення – необхідно надати підтвердження реєстрації потужностей відповідним оператором ринку харчових продуктів.»
Вказані вимоги є дискримінаційними до учасників, що не мають власних транспортних засобів, як передбачено вимогами тендерної документації, та звертатимуться до суб’єктів, які здійснюють перевезення на договірних засадах.
І саме на цього суб’єкта покладатиметься відповідальність за проведення дезінфекції, санітарної обробки транспортних засобів, реєстрації потужностей з транспортування харчових продуктів, проходження заходів контролю, тощо.
Виконання встановлених замовником в цьому пункті вимог (надання зазначених документів) цілком залежить від дій та волі третьої особи, яка може надати або не надати відповідні документи.
Встановлення зазначеної вимоги документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, що здійснюватимуть самостійно перевезення продуктів харчування.
Аналогічна позиція зазначена в рішенні органу оскарження № 2157-р/пк-пз від 12.03.2018.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації, а саме в Додатку 3, п.2 зазначено, що Учасника має надати: «Довідка в довільній формі, за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), про наявність автотранспорту в кількості, необхідній для забезпечення своєчасного постачання товару (не менш ніж 2 одиниці автотранспорту) (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів)»
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 2 транспортних засобів, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника, які спроможні виконувати відповідні договори поставки товару, що закуповується Замовником з використанням транспортних засобів в меншій кількості.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
В Додатку №3, п.2 зазначено: «У разі використання учасником послуг з перевезення – необхідно надати підтвердження реєстрації потужностей відповідним оператором ринку харчових продуктів.»
Вказані вимоги є дискримінаційними до учасників, що не мають власних транспортних засобів, як передбачено вимогами тендерної документації, та звертатимуться до суб’єктів, які здійснюють перевезення на договірних засадах.
І саме на цього суб’єкта покладатиметься відповідальність за проведення дезінфекції, санітарної обробки транспортних засобів, реєстрації потужностей з транспортування харчових продуктів, проходження заходів контролю, тощо.
Виконання встановлених замовником в цьому пункті вимог (надання зазначених документів) цілком залежить від дій та волі третьої особи, яка може надати або не надати відповідні документи.
Встановлення зазначеної вимоги документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, що здійснюватимуть самостійно перевезення продуктів харчування.
Аналогічна позиція зазначена в рішенні органу оскарження № 2157-р/пк-пз від 12.03.2018.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 21:29
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно ч.1, ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовник визначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, норми діючого законодавства делегують Замовнику право самостійно визначати перелік кваліфікаційних критеріїв для підтвердження відповідності учасників торгів вимогам Замовника з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Водночас діючим законодавством не встановлено будь-яких обмежень щодо можливості Замовника визначати необхідну на його думку кількість обладнання та матеріально-технічної бази, яке має бути в наявності у потенційних контрагентів, які приймають участь у торгах чи жодних інших документів для підтвердження відповідності учасників. Визначені в тендерній документації Замовника кваліфікаційні критерії щодо наявності в Учасників торгів не менше 2 одиниць автотранспорту придатного для перевезення харчових продуктів, а також щодо надання, у разі використання послуг з перевезення, документів. які підтверджують реєстрацію потужностей відповідного оператора ринку харчових продуктів, в жодному випадку не є дискримінаційними та покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів міста Миколаєва та інших визначених дислокацією об’єктів. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації є однаковими, без виключення, для всіх учасників торгів та забезпечують можливість постачальників змагатися на рівних умовах. Також потрібно зазначити, що відповідно до п.п. 5.2. Розділу V Додаток 7 та п.4 Додатку 2 до тендерної документації Постачальник зобов'язаний здійснювати постачання Товару протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання Заявки від Покупця, а у разі необхідності – щоденно. В Додатку 2 Проекту договору поставки наведена Дислокація дошкільних навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки (Об`єктів), яка нараховує 125 пунктів доставки продуктів харчування. Так, з урахуванням очікуваної необхідності щоденної поставки товарів, Замовник вважає неможливим та таким, що ставить під сумнів спроможність Постачальника своєчасно та належно виконати у передбачені Проектом договору строки поставку продукції до навчальних закладів за умови наявності лише одного автомобіля. Додатково наголошуємо, що предметом закупівлі є продукти харчування, які будуть використовуватися для організації харчування дітей, які є учнями загальноосвітніх навчальних закладів. Також щодо оскаржуваної вами вимоги про необхідність надання, у разі використання учасником послуг з перевезення, підтвердження реєстрації потужностей оператором ринку харчових продуктів зазначаємо, що згідно із діючим законодавством обов’язок, а саме згідно положень ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані використовувати лише транспортні засоби для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. У разі залучення учасниками торгів до виконання послуг суб’єктів, які здійснюють перевезення на договірних засадах, останнє не позбавляє потенційних постачальників обов’язку щодо контролю за належним станом транспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання предмету закупівлі та наявності визначених тендерною документацією Замовника документів.
З огляду на вищенаведене, потрібно зазначити, що важливим є забезпечення належного процесу поставки продукції, оскільки останнє може вплинути на подальше функціонування навчального процесу. Отже, невідповідність Учасників визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям ставить під загрозу можливу закупівлю необхідної продукції для подальшої організації харчування дітей.
Окремо зауважуємо, що наведене рішення органу оскарження № 2157-р/пк-пз від 12.03.2018 не має жодного відношення до оскаржуваних вами вимог тендерної документації.
З урахуванням наданих обґрунтувань вважаємо доцільним залишити положення первісної редакції тендерної документації без змін.
Згідно ч.1, ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовник визначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, норми діючого законодавства делегують Замовнику право самостійно визначати перелік кваліфікаційних критеріїв для підтвердження відповідності учасників торгів вимогам Замовника з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Водночас діючим законодавством не встановлено будь-яких обмежень щодо можливості Замовника визначати необхідну на його думку кількість обладнання та матеріально-технічної бази, яке має бути в наявності у потенційних контрагентів, які приймають участь у торгах чи жодних інших документів для підтвердження відповідності учасників. Визначені в тендерній документації Замовника кваліфікаційні критерії щодо наявності в Учасників торгів не менше 2 одиниць автотранспорту придатного для перевезення харчових продуктів, а також щодо надання, у разі використання послуг з перевезення, документів. які підтверджують реєстрацію потужностей відповідного оператора ринку харчових продуктів, в жодному випадку не є дискримінаційними та покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів міста Миколаєва та інших визначених дислокацією об’єктів. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації є однаковими, без виключення, для всіх учасників торгів та забезпечують можливість постачальників змагатися на рівних умовах. Також потрібно зазначити, що відповідно до п.п. 5.2. Розділу V Додаток 7 та п.4 Додатку 2 до тендерної документації Постачальник зобов'язаний здійснювати постачання Товару протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання Заявки від Покупця, а у разі необхідності – щоденно. В Додатку 2 Проекту договору поставки наведена Дислокація дошкільних навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки (Об`єктів), яка нараховує 125 пунктів доставки продуктів харчування. Так, з урахуванням очікуваної необхідності щоденної поставки товарів, Замовник вважає неможливим та таким, що ставить під сумнів спроможність Постачальника своєчасно та належно виконати у передбачені Проектом договору строки поставку продукції до навчальних закладів за умови наявності лише одного автомобіля. Додатково наголошуємо, що предметом закупівлі є продукти харчування, які будуть використовуватися для організації харчування дітей, які є учнями загальноосвітніх навчальних закладів. Також щодо оскаржуваної вами вимоги про необхідність надання, у разі використання учасником послуг з перевезення, підтвердження реєстрації потужностей оператором ринку харчових продуктів зазначаємо, що згідно із діючим законодавством обов’язок, а саме згідно положень ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані використовувати лише транспортні засоби для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. У разі залучення учасниками торгів до виконання послуг суб’єктів, які здійснюють перевезення на договірних засадах, останнє не позбавляє потенційних постачальників обов’язку щодо контролю за належним станом транспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання предмету закупівлі та наявності визначених тендерною документацією Замовника документів.
З огляду на вищенаведене, потрібно зазначити, що важливим є забезпечення належного процесу поставки продукції, оскільки останнє може вплинути на подальше функціонування навчального процесу. Отже, невідповідність Учасників визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям ставить під загрозу можливу закупівлю необхідної продукції для подальшої організації харчування дітей.
Окремо зауважуємо, що наведене рішення органу оскарження № 2157-р/пк-пз від 12.03.2018 не має жодного відношення до оскаржуваних вами вимог тендерної документації.
З урахуванням наданих обґрунтувань вважаємо доцільним залишити положення первісної редакції тендерної документації без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
566 778,00
UAH з ПДВ
|
563 676,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
571 800,00
UAH з ПДВ
|
565 596,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
566 800,00
UAH з ПДВ
|
566 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" #39917620 |
Переможець |
563 676,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:55
|
Молочні продукти різні 26.03.2021-5.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2021 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 15:13
|
2603-5.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 19:36
|
ДОГОВОР_ТОВ_ПРОЕКТ_ІНВЕСТ_ХХІ_молочні_продукти_різні.PDF | укладений |
26 березня 2021 19:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/03/2021-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням ціни на товар на ринку, на підставі п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.8.7. Договору №26/03/2021-5 від 26.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 26/03/2021-5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |