Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні (сметана, кефір, ряжанка)
Очікувана вартість
574 000,00 UAH
UA-2021-02-17-006015-b 1ec7e093b5a04babbad67d3642c1d3d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Шиян

+380931869363 ym.shiyan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Код ЄДРПОУ: 05475854
Місцезнаходження: 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Контактна особа: Юлія Шиян
+380931869363
ym.shiyan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 07:00
Початок аукціону: 09 березня 2021 11:14
Очікувана вартість: 574 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17220 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 кілограми
Молочні продукти різні (сметана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2300 кілограми
Молочні продукти різні (кефір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1300 кілограми
Молочні продукти різні (ряжанка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Покупця на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника, за наявності відповідного фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем від Замовників його послуг належного фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 лютого 2021 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 18:18
Перелік змін 25.02.21.docx
25 лютого 2021 18:18
05 Нова редакція 1555 Молочні продукти різні 2021.docx
17 лютого 2021 18:59
05 1555 Молочні продукти різні 2021.docx
25 лютого 2021 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 18:18
Перелік змін 25.02.21.docx
25 лютого 2021 18:18
05 Нова редакція 1555 Молочні продукти різні 2021.docx
17 лютого 2021 18:59
05 1555 Молочні продукти різні 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стандарт виготовлення ряжанки
Дата подання: 18 лютого 2021 08:57
Дата відповіді: 22 лютого 2021 21:26
Шановний Замовнику, чи можливо постачання ряжанки виготовленої за ТУ від виробника, що у свою чергу за якісними показниками не гірша за виготовлено за ДСТУ
Відповідь: Вимоги, які висувають до продукції технічні умови, повинні бути не нижчими, ніж ті, що передбачені державними стандартами і неприпустимо вводити в ТУ положення, що призводять до зниження якості продукції або ускладнюють її ідентифікацію. Продукція, виготовлена за технічними умовами, обов’язково повинна відповідати вимогам ДСТУ
Тендерна документація
Дата подання: 18 лютого 2021 16:13
Дата відповіді: 22 лютого 2021 21:27
Доброго дня, шановний Замовнику! В тендерній документації, а саме в Додатку 7 «Проект Договору поставки», в розділі V. Умови поставки», зазначено вимогу: «Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення продуктів харчування даного виду, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам, встановленим Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05.05.2006 № 523/12397 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», «Представник Покупця має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують Товар.», що суперечить законодаству України. Відповідно до ст.43,44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів та не передбачено оформлення санітарних паспортів. Згідно прикінцевих та перехідних положень до цього Закону розділ VII набрав чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування Закону, тобто з 20 вересня 2016 р. На даний момент Управління Держпроспожислужби уповноважене видавати дозвіл (санітарний паспорт) лише на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання. У зв’язку з чим, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації не вимагається надання санітарного паспорту на автомобіль учасника в складі документів, поданих для участі у закупівлі. Крім того, зазначаємо ,що у разі суперечності проекту договору нормативно-правовим актам, сторони при укладанні договору мають керуватися діючим законодавством та нормативно-правовими актами, узгоджувати розбіжності шляхом укладання додаткових угод, спрямованих на реалізаюцію положень діючого на момент їх укладання законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-17-006015-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ", Код ЄДРПОУ:05409745
Дата подання: 18 лютого 2021 16:19
Вимагаємо привести тендерну документацію в відповідність до чинного законодавства України.
Доброго дня, шановний Замовнику!
- в Додатку №3, п.3 зазначено, що Учасник має надати: "медичні довідки водіїв, щодо придатності до керування автотранспортним засобом, дійсна на момент подання тендерної пропозиції"
Вимога щодо надання саме медичних довідок водіїв щодо придатності керування автотранспортним засобом є неправомірною, оскільки відповідно до Наказу МОЗ МВСУ № 124/151 від 15.02.2013 "Про скасування наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року № 124/345 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", такі медичні довідки втратили чинність.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 №150) «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», введено в дію медичну книжку - «Форма первинної облікової документації № 1-ОМК» та Постановою КМУ №559 від 23.05.2001р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» внесено в загальний перелік, в тому числі і «Водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту)».
Отже, правомірною вимогою зазначеною в тендерній документації щодо медогляду водіїв може бути, лише надання особових медичних книжок із чинними датами проходження медогляду.
Вимагаємо привести тендерну документацію в відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 21:30
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що згідно з НАКАЗОМ МОЗ МВСУ № 65/80 від 31.01.2013 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (далі - Наказ), який є чинним на момент звернення, з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка). В свою чергу, згідно з Наказом, водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-006015-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ", Код ЄДРПОУ:05409745
Дата подання: 18 лютого 2021 17:02
Усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Доброго дня, шановний Замовнику!
В тендерній документації, а саме в Додатку 3, п.2 зазначено, що Учасника має надати: «Довідка в довільній формі, за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), про наявність автотранспорту в кількості, необхідній для забезпечення своєчасного постачання товару (не менш ніж 2 одиниці автотранспорту) (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів)»
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 2 транспортних засобів, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника, які спроможні виконувати відповідні договори поставки товару, що закуповується Замовником з використанням транспортних засобів в меншій кількості.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
В Додатку №3, п.2 зазначено: «У разі використання учасником послуг з перевезення – необхідно надати підтвердження реєстрації потужностей відповідним оператором ринку харчових продуктів.»
Вказані вимоги є дискримінаційними до учасників, що не мають власних транспортних засобів, як передбачено вимогами тендерної документації, та звертатимуться до суб’єктів, які здійснюють перевезення на договірних засадах.
І саме на цього суб’єкта покладатиметься відповідальність за проведення дезінфекції, санітарної обробки транспортних засобів, реєстрації потужностей з транспортування харчових продуктів, проходження заходів контролю, тощо.
Виконання встановлених замовником в цьому пункті вимог (надання зазначених документів) цілком залежить від дій та волі третьої особи, яка може надати або не надати відповідні документи.
Встановлення зазначеної вимоги документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, що здійснюватимуть самостійно перевезення продуктів харчування.
Аналогічна позиція зазначена в рішенні органу оскарження № 2157-р/пк-пз від 12.03.2018.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 21:29
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно ч.1, ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовник визначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, норми діючого законодавства делегують Замовнику право самостійно визначати перелік кваліфікаційних критеріїв для підтвердження відповідності учасників торгів вимогам Замовника з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Водночас діючим законодавством не встановлено будь-яких обмежень щодо можливості Замовника визначати необхідну на його думку кількість обладнання та матеріально-технічної бази, яке має бути в наявності у потенційних контрагентів, які приймають участь у торгах чи жодних інших документів для підтвердження відповідності учасників. Визначені в тендерній документації Замовника кваліфікаційні критерії щодо наявності в Учасників торгів не менше 2 одиниць автотранспорту придатного для перевезення харчових продуктів, а також щодо надання, у разі використання послуг з перевезення, документів. які підтверджують реєстрацію потужностей відповідного оператора ринку харчових продуктів, в жодному випадку не є дискримінаційними та покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів міста Миколаєва та інших визначених дислокацією об’єктів. Звертаємо увагу, що умови тендерної документації є однаковими, без виключення, для всіх учасників торгів та забезпечують можливість постачальників змагатися на рівних умовах. Також потрібно зазначити, що відповідно до п.п. 5.2. Розділу V Додаток 7 та п.4 Додатку 2 до тендерної документації Постачальник зобов'язаний здійснювати постачання Товару протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання Заявки від Покупця, а у разі необхідності – щоденно. В Додатку 2 Проекту договору поставки наведена Дислокація дошкільних навчальних закладів міста Миколаєва й інших пунктів доставки (Об`єктів), яка нараховує 125 пунктів доставки продуктів харчування. Так, з урахуванням очікуваної необхідності щоденної поставки товарів, Замовник вважає неможливим та таким, що ставить під сумнів спроможність Постачальника своєчасно та належно виконати у передбачені Проектом договору строки поставку продукції до навчальних закладів за умови наявності лише одного автомобіля. Додатково наголошуємо, що предметом закупівлі є продукти харчування, які будуть використовуватися для організації харчування дітей, які є учнями загальноосвітніх навчальних закладів. Також щодо оскаржуваної вами вимоги про необхідність надання, у разі використання учасником послуг з перевезення, підтвердження реєстрації потужностей оператором ринку харчових продуктів зазначаємо, що згідно із діючим законодавством обов’язок, а саме згідно положень ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані використовувати лише транспортні засоби для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. У разі залучення учасниками торгів до виконання послуг суб’єктів, які здійснюють перевезення на договірних засадах, останнє не позбавляє потенційних постачальників обов’язку щодо контролю за належним станом транспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання предмету закупівлі та наявності визначених тендерною документацією Замовника документів.
З огляду на вищенаведене, потрібно зазначити, що важливим є забезпечення належного процесу поставки продукції, оскільки останнє може вплинути на подальше функціонування навчального процесу. Отже, невідповідність Учасників визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям ставить під загрозу можливу закупівлю необхідної продукції для подальшої організації харчування дітей.
Окремо зауважуємо, що наведене рішення органу оскарження № 2157-р/пк-пз від 12.03.2018 не має жодного відношення до оскаржуваних вами вимог тендерної документації.
З урахуванням наданих обґрунтувань вважаємо доцільним залишити положення первісної редакції тендерної документації без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2021 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 566 778,00
UAH з ПДВ
563 676,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 571 800,00
UAH з ПДВ
565 596,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 566 800,00
UAH з ПДВ
566 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2021 15:19
Електронний підпис
11 березня 2021 15:17
Довідка дитяча праця.pdf
11 березня 2021 15:17
Податкова.pdf
04 березня 2021 18:02
Електронний підпис
04 березня 2021 18:02
Повноваження.pdf
04 березня 2021 18:02
НАССР.pdf
04 березня 2021 18:02
МТБ Холодний склад.pdf
04 березня 2021 18:02
Документи ст. 17.pdf
04 березня 2021 18:02
Документи молочні різні.pdf
04 березня 2021 18:02
Довідка захист довкілля.pdf
04 березня 2021 18:02
БГ МОЛОЧНІ.rar

Публічні документи

04 березня 2021 19:07
Електронний підпис
04 березня 2021 19:06
4. Інша інформація.pdf
04 березня 2021 19:06
1.НАССР_Николаев.pdf
04 березня 2021 19:06
5. Документи на товар.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 22:26
Електронний підпис
04 березня 2021 22:22
20.Гарантийні листи .pdf
04 березня 2021 22:22
19.2.финотчет 9 месяцев 2020.PDF
04 березня 2021 22:22
9-17.Довідки по ст.17 12,02,2021.pdf
04 березня 2021 22:22
6.1.1ДФ 3 кв 2020.pdf
04 березня 2021 22:22
26.3.Сертифікати ПМКК 4-5.pdf
04 березня 2021 22:22
1.Цінова молпрод.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Переможець 563 676,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
563 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 10:55
Молочні продукти різні 26.03.2021-5.PDF зміни до договору
04 жовтня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 15:13
2603-5.pdf зміни до договору
24 червня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 19:36
ДОГОВОР_ТОВ_ПРОЕКТ_ІНВЕСТ_ХХІ_молочні_продукти_різні.PDF укладений
26 березня 2021 19:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 26/03/2021-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням ціни на товар на ринку, на підставі п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.8.7. Договору №26/03/2021-5 від 26.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 26/03/2021-5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML