Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021: 2015 код СPV 09320000-8- Пара, гаряча та пов'язана продукція (Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води)
Очікувана вартість
3 833 802,00 UAH
UA-2021-02-17-005871-b 25fbf12ed5f64a7da622a6b78e160184
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Юха

+380669421482 etorgi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 01994921
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
Контактна особа: Людмила Юха
+380669421482
etorgi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-ІІІ регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах: транспортування теплової енергії. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-ІІІ зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, у яких діють суб’єкти природних монополій, — національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до інформації зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), встановлено, що КП «Теплоенергетик» є суб’єктом природної монополії на ринку централізованого постачання теплової енергії та включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на території Кіровоградської області та м. Кропивницького (в межах території, на якій розташовані діючі мережі підприємства). Інформацією, що міститься у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (http://www.nerc.gov.ua), встановлено, що КП «Теплоенергетик» має ліцензію на провадження господарської діяльності надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. КП «Теплоенергетик» є єдиним постачальником даної послуги в області. Будь-які альтернативи щодо надання послуг централізованого постачання теплової енергії в інших підприємств - відсутні. У зв’язку з вищевикладеним послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води можуть бути надані виключно КП «Теплоенергетик» у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України "Про природні монополії"; інформація щодо переліку суб’єктів природних монополій на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України: http://www.amc.gov.ua ; ліцензія НКРЕ про право надання відповідних послуг; протокол проведення переговорів з учасником процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 18:39
Оскарження наміру укласти договір: 23 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник сплачує вартість теплової енергії згідно діючих тарифів протягом 5 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, але не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Оплата за спожиту теплову енергію проводиться у безготівкову порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника із спеціальним режимом використання. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

17 лютого 2021 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК"
#24153576
Переможець 3 833 802,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 18:39

Документи

17 лютого 2021 18:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 18:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК"
#24153576
3 833 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2021 18:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:09
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:41
Тепло.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:36
Тепло.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:04
ДОД. УГОДА № 5 ТЕПЛО БЗ.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 14:20
ДОД. УГОДА № 4 ТЕПЛО ЗМІНА ТАРИФУ.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 16:01
ДОД. УГОДА № 3 ТЕПЛО ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК ЗМЕНШЕННЯ БЗ.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 14:53
ДОГОВІР ТЕПЛО КП ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК.pdf укладений
23 лютого 2021 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди № 3 від 30.08.2021р. (зменшення бюджетних зобов'язань ). Сума договору після внесення змін залишається незмінною та становить 3 833 802,00 грн. Бюджетні зобов'язання зменшилися на 350 000,00 грн. та складають 1 802 618,00 грн. Обсяг постачання залишається без змін та складає 1800 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 226Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту додаткової угоди № 4 від 08.11.2021р (зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни). Відповідно до Рішення виконавчого комітету Кропивницької міської ради від 21.10.2021р № 674 тариф на послугу з постачання теплової енергії збільшився та становить 5030,15 грн. за 1 Гкал. з ПДВ, у зв’язку з чим Сторони дійшли згоди внести зміни у договір шляхом укладання ДУ. Сума договору після внесення відповідних змін збільшилася на 3 283 303,81 грн. та складає 7 117 105,81 грн. Сума бюджетних зобов’язань по договору не змінилася та складає 1 802 618,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 226Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди № 5 від 13.12.2021р. (збільшення бюджетних зобов'язань ). Сума договору після внесення змін залишається незмінною та становить 7 117 105,81 грн. Бюджетні зобов'язання збільшилися на 2 100 000,00 грн. та складають 3 902 618,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 226Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту дод. угоди № 6 від 22.12.2021 р (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), а саме: у зв'язку з перерозподілом кошторисних призначень, відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік сума договору зменшилася на 3 384 513.99 грн. та складає 3 732 591,82 грн. Кількість Г кал зменшилася на 629,507 Г кал та становить 1 170,493 Г кал. Бюджетні призначення зменшилися на 170 026,18 грн. та складають 3 732 591,82 грн.
Номер договору про закупівлю: 226Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 732 591,82
UAH (в тому числі ПДВ 622 098,63 UAH)