Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт ганку поліклінічного відділення по вул. Захисників України,22 м. Чернігів)
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2021-02-17-005613-a b73a18c2352f4a8eb9f9856de02b9b16
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федосеєнко Поліна Юріївна

+380939000579 fedoseenko79@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14242161
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. 1-го Травня, 170
Контактна особа: Федосеєнко Поліна Юріївна
+380939000579
fedoseenko79@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ганку поліклінічного відділення по вул. Захисників України,22 м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Захисників України,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування- власні надходження Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 13:10
Ремонт ганку.doc
17 лютого 2021 11:56
Договір про надання послуг КНП.doc
22 лютого 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 13:10
Ремонт ганку.doc
17 лютого 2021 11:56
Ремонт ганку.doc
17 лютого 2021 11:56
Договір про надання послуг КНП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо класу наслідків
Дата подання: 19 лютого 2021 09:57
Дата відповіді: 19 лютого 2021 16:07
Прошу надати документальне підтвердження стосовно зазначеного в оголошені класу наслідків СС2 (середній клас наслідків), розраховане у відповідності до ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності). Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначаємо, що включення до вимог тендерної документації наявності ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури з переліком видів робіт обумовлено видами робіт, що потребують виконання на об’єкті, а також розташування об’єкту у багатоповерховому будинку. До того ж після завершення робіт основними відвідувачами об’єкту будуть люди похилого віку, інваліди, тому якість виконаних робіт та можливість їх нормальної експлуатації протягом гарантійного терміну є першочерговими пріоритетами замовника. Виходячи з зазначеного та для уникнення негативних наслідків принциповим є виконання робіт кваліфікованою підрядною організацією, що має відповідне підтвердження своєї кваліфікації. З огляду на вищенаведене вважаємо, що вимога наявності у учасника ліцензії не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію, адже отримати ліцензію на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури може будь-яка організація, що відповідає вичерпному переліку організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності із будівництва об’єктів. Виходячи з зазначеного вважаємо вимогу про наявність у учасника ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури аргументованою та такою, що не підлягає виключенню з тендерної документації.
Щодо класу наслідків
Дата подання: 19 лютого 2021 16:25
Дата відповіді: 22 лютого 2021 13:24
Прошу надати роз'яснення, чому замовником не надано відповідь, на підставі чого об'єкт віднесено до СС2, як саме проводено розрахунок класу наслідків СС2? Можливо об'єкт відноситься до СС3, враховуючи розташування об’єкту у багатоповерховому будинку. До того ж після завершення робіт основними відвідувачами об’єкту будуть люди похилого віку, інваліди, тому вимога стосвно наявності ліцензії є зрозумілою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію, а від так Замовника наділено правом самостійно визначати додаткові вимоги до учасників з метою здійснення максимально ефективної закупівлі. Зазначаю, що включення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимоги наявності ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури з переліком видів робіт обумовлено специфікою самого обєкту, яким є діючий заклад. Тому якість виконаних робіт та можливість їх нормальної експлуатації протягом гарантійного терміну є першочерговими пріоритетами замовника. Виходячи з зазначеного та для уникнення негативних наслідків принциповим є виконання робіт кваліфікованою підрядною організацією, що має відповідне підтвердження своєї кваліфікації. З огляду на вищенаведене вважаємо, що вимога наявності у учасника ліцензії не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію, адже отримати ліцензію на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури може будь-яка організація, що відповідає вичерпному переліку організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності із будівництва об’єктів. Виходячи з зазначеного вважаю вимогу про наявність у учасника ліцензії на право проведення робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів архітектури аргументованою та такою, що не підлягає виключенню з оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГУЛА О.М. 50 484,86
UAH з ПДВ
50 484,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 09:36
Електронний підпис
01 березня 2021 09:34
06. Корочки Олег.pdf
01 березня 2021 09:34
05. Ліцензія.PDF
01 березня 2021 09:34
05. Дозвіл общестрой.pdf
01 березня 2021 09:34
05. Дозвіл газополум.pdf
01 березня 2021 09:34
04. Декларація 2019.pdf
01 березня 2021 09:34
04. Декларація 2014.PDF
01 березня 2021 09:34
02. Витяг ПЄП.PDF
01 березня 2021 09:34
01. Виписка нов..PDF
01 березня 2021 09:34
13. Витяг 28.02.2021.pdf
01 березня 2021 09:34
Пропозиція ФОП Гула О.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГУЛА О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУЛА О.М.
#2992805716
Рішення скасоване 50 484,86
UAH з ПДВ
05 березня 2021 12:00
ФОП ГУЛА О.М.
#2992805716
Відхилено 50 484,86
UAH з ПДВ
05 березня 2021 12:05

Документи

03 березня 2021 15:44
Електронний підпис
03 березня 2021 15:37
139-21.pdf

Документи

05 березня 2021 12:05
Електронний підпис
05 березня 2021 12:01
141-21.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій