Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти (код ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-02-17-005597-b ● a9e6aa24a4764d60ab5aa7ebd8abba2d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХОРОСТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42622787 |
Місцезнаходження: | 48241, Україна , Тернопільська обл., місто Хоростків, ВУЛИЦЯ КН. ВОЛОДИМИРА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юрчак +380688669112 osvitahorostkiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Хліб білий з маком (пшеничний нарізний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48241, Україна, Тернопільська область, Хоростків, Кн.Володимира,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
900 кілограми
Батон (різаний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48241, Україна, Тернопільська область, Хоростків, Кн.Володимира,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
90 кілограми
Хліб (житній нарізний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48241, Україна, Тернопільська область, Хоростків, Кн.Володимира,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4000 кілограми
Булка в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48241, Україна, Тернопільська область, Хоростків, Кн.Володимира,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 17:49 |
додаток 2. технічна специфікація.docx | |
17 лютого 2021 17:49 |
Тендерна документація Хліб.doc | |
17 лютого 2021 17:48 |
додаток 3 проект договору (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-005597-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Агробізнес", Код ЄДРПОУ:30915832
Дата подання: 11 березня 2021 10:02
Вимога
Відповідно до умов тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати письмову довідку про те, що він ознайомлений та погоджується дотримуватись вимог замовника щодо порядку зміни ціни товару в сторону збільшення. Дані вимоги надані для ознайомлення в проекті договору Замовника в розділі ХІ п 11.3 Проекту Договору.
Учасник ТОВ «Агробізнес» в складі пропозиції надав лист-згоду з основними умовами договору про закупівлю повідомив що він ознайомлений з основними умовами договору та надав підписаний проект договору, який чітко регламентує умови, щодо, зміни ціни.
Відповідно до розділу 3 п 1.3 абзацу 4 документації торгів, якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник може подати необхідний документ або інформацію один раз, що і було зроблено Учасником.
Враховуючи формальний характер зауваження Замовника, яке взагалі не впливає на зміст поданої пропозиції відхилення пропозиції ТОВ «Агробізнес» є неправомірним.
Рекомендуємо Вам повторно переглянути пропозицію та прийняти обґрунтоване рішення стосовно кваліфікації учасника
Якщо наша вимога не буде прийнята до уваги, ми будемо змушені звертатись до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ТОВ «Агробізнес» в складі пропозиції надав лист-згоду з основними умовами договору про закупівлю повідомив що він ознайомлений з основними умовами договору та надав підписаний проект договору, який чітко регламентує умови, щодо, зміни ціни.
Відповідно до розділу 3 п 1.3 абзацу 4 документації торгів, якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник може подати необхідний документ або інформацію один раз, що і було зроблено Учасником.
Враховуючи формальний характер зауваження Замовника, яке взагалі не впливає на зміст поданої пропозиції відхилення пропозиції ТОВ «Агробізнес» є неправомірним.
Рекомендуємо Вам повторно переглянути пропозицію та прийняти обґрунтоване рішення стосовно кваліфікації учасника
Якщо наша вимога не буде прийнята до уваги, ми будемо змушені звертатись до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 12:19
Шановний учасник!
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Згідно із положенням п.4.4. ч.4 розділу 6 тендерної документації: учасник у складі своєї пропозиції повинен надати письмову довідку про те, що він ознайомлений та погоджується дотримуватись вимог замовника щодо порядку зміни ціни товару в сторону збільшення.
Згідно із п. 3.8. ч.3 розділу 6 ТД Учасник, який подав тендерну пропозицію повинен підтвердити згоду із проектом договору, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та дотримання умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Таким чином, замовник не встановлював одну і ту саму вимогу двічі.
У складі вашої тендерної пропозиції надано гарантійний лист на виконання п. 3.8.ч.3 розділу 6 ТД.
Проте гарантійного листа на виконання п.4.4. ч.4 розділу 6 ТД ви не надали. На нашу думку, «лист-згода з основними умовами договору» не є рівнозначним документом, до згоди на дотримання вимог замовника щодо порядку зміни ціни товару в сторону збільшення.
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Згідно із положенням п.4.4. ч.4 розділу 6 тендерної документації: учасник у складі своєї пропозиції повинен надати письмову довідку про те, що він ознайомлений та погоджується дотримуватись вимог замовника щодо порядку зміни ціни товару в сторону збільшення.
Згідно із п. 3.8. ч.3 розділу 6 ТД Учасник, який подав тендерну пропозицію повинен підтвердити згоду із проектом договору, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та дотримання умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Таким чином, замовник не встановлював одну і ту саму вимогу двічі.
У складі вашої тендерної пропозиції надано гарантійний лист на виконання п. 3.8.ч.3 розділу 6 ТД.
Проте гарантійного листа на виконання п.4.4. ч.4 розділу 6 ТД ви не надали. На нашу думку, «лист-згода з основними умовами договору» не є рівнозначним документом, до згоди на дотримання вимог замовника щодо порядку зміни ціни товару в сторону збільшення.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-005597-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Агробізнес", Код ЄДРПОУ:30915832
Дата подання: 11 березня 2021 09:09
Вимога Замовнику
Відповідно до п. 2 кваліфікаційних критеріїв учасник має подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, із долученням: Особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) водіїв, експедиторів та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, та копії водійських посвідчень водіїв.
Учасником ФОП Чорненький О.І. не надано копій водійських посвідчень водіїв.
Відповідно до п. 2 кваліфікаційних критеріїв учасник має подати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору/-ів, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання.
Учасником ФОП Чорненький О.І. надано дану довідку але аналогічний договір поданий не в повному обсязі відсутній додаток №1, який є невідємною частиною даного договору.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 документації Учасник подає інформацією про відповідність пропозиції технічним вимогам/технічній специфікації (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та Додатку 2 ТД);
Учасником ФОП Чорненький О.І. надано згоду з технічною специфікацією, але не в повному обсязі надані документи, які свідчать про відповідність пропонованих товарів технічним вимогам, а саме не надано документів, які підтверджують відповідність технічним умовам продукції батона та булки.
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Такі обставини свідчать про ігнорування Замовником вимог Оголошення та порушення одного з основних принципів у сфері публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій усіх Учасників. Враховуючи вищевикладене та те, що наявні об’єктивні факти про невідповідність документів пропозиції ФОП Чорненький О.І. вимогам Оголошення, вимагаємо повторно переглянути документи ФОП Чорненький О.І. та відхилити пропозицію ФОП Чорненький О.І. як таку, що не відповідає вимогам Оголошення та умовам проведеної закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо наше оскарження не буде прийнято до уваги, ми будемо змушені звертатись до контролюючих органів та органу оскарження
Розгорнути
Згорнути
Учасником ФОП Чорненький О.І. не надано копій водійських посвідчень водіїв.
Відповідно до п. 2 кваліфікаційних критеріїв учасник має подати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору/-ів, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання.
Учасником ФОП Чорненький О.І. надано дану довідку але аналогічний договір поданий не в повному обсязі відсутній додаток №1, який є невідємною частиною даного договору.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 документації Учасник подає інформацією про відповідність пропозиції технічним вимогам/технічній специфікації (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та Додатку 2 ТД);
Учасником ФОП Чорненький О.І. надано згоду з технічною специфікацією, але не в повному обсязі надані документи, які свідчать про відповідність пропонованих товарів технічним вимогам, а саме не надано документів, які підтверджують відповідність технічним умовам продукції батона та булки.
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Такі обставини свідчать про ігнорування Замовником вимог Оголошення та порушення одного з основних принципів у сфері публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій усіх Учасників. Враховуючи вищевикладене та те, що наявні об’єктивні факти про невідповідність документів пропозиції ФОП Чорненький О.І. вимогам Оголошення, вимагаємо повторно переглянути документи ФОП Чорненький О.І. та відхилити пропозицію ФОП Чорненький О.І. як таку, що не відповідає вимогам Оголошення та умовам проведеної закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо наше оскарження не буде прийнято до уваги, ми будемо змушені звертатись до контролюючих органів та органу оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2021 12:20
Шановний учасник!
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Ви стверджуєте, що аналогічний договір, який надав ФОП Чорненький О.І. поданий не в повному обсязі, оскільки відсутній додаток №1. Проте згідно із умовами договору №11 від 06.07.2020 року, який укладений між ФОП Чорненький О.І. та КНП «Гусятинська комунальна районна лікарня» Гусятинської районної ради, додаток №1 не є невід’ємною частиною договору, оскільки це не передбачено самим договором. Отже, договір надано в повному обсязі.
Також ви стверджуєте, що «Учасником ФОП Чорненький О.І. надано згоду з технічною специфікацією, але не в повному обсязі надані документи, які свідчать про відповідність пропонованих товарів технічним вимогам, а саме не надано документів, які підтверджують відповідність технічним умовам продукції батона та булки». Проте замовник не встановлював конкретних документів, які учасник має надати для підтвердження відповідності товару. Учасник надав всі документи, які вимагалися згідно із технічним завданням. Інші документи – надані на власний розсуд учасника.
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Ви стверджуєте, що аналогічний договір, який надав ФОП Чорненький О.І. поданий не в повному обсязі, оскільки відсутній додаток №1. Проте згідно із умовами договору №11 від 06.07.2020 року, який укладений між ФОП Чорненький О.І. та КНП «Гусятинська комунальна районна лікарня» Гусятинської районної ради, додаток №1 не є невід’ємною частиною договору, оскільки це не передбачено самим договором. Отже, договір надано в повному обсязі.
Також ви стверджуєте, що «Учасником ФОП Чорненький О.І. надано згоду з технічною специфікацією, але не в повному обсязі надані документи, які свідчать про відповідність пропонованих товарів технічним вимогам, а саме не надано документів, які підтверджують відповідність технічним умовам продукції батона та булки». Проте замовник не встановлював конкретних документів, які учасник має надати для підтвердження відповідності товару. Учасник надав всі документи, які вимагалися згідно із технічним завданням. Інші документи – надані на власний розсуд учасника.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-005597-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Агробізнес", Код ЄДРПОУ:30915832
Дата подання: 16 березня 2021 14:12
Відсутність в документах посвідчення водія
Відповідно до п. 2 кваліфікаційних критеріїв учасник має подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, із долученням: Особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) водіїв, експедиторів та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, та копії водійських посвідчень водіїв.
Учасником ФОП Чорненький О.І. не надано копій водійських посвідчень водіїв.
Розгорнути
Згорнути
Учасником ФОП Чорненький О.І. не надано копій водійських посвідчень водіїв.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2021 15:09
Шановний учасник!
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості відміни замовником своїх рішень щодо кваліфікації учасників. Замовник може скасувати своє рішення виключно на підставі рішення органу оскарження згідно із ч.19 статті 18 Закону.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості відміни замовником своїх рішень щодо кваліфікації учасників. Замовник може скасувати своє рішення виключно на підставі рішення органу оскарження згідно із ч.19 статті 18 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Агробізнес" |
273 945,40
UAH з ПДВ
|
259 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЧОРНЕНЬКИЙ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" |
297 837,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Агробізнес" #30915832 |
Відхилено |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:06
|
ФОП "ЧОРНЕНЬКИЙ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" #3076002215 |
Переможець |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:21
|
дод угода хліб 4.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:49
|
дод угода №3 хліб.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 15:46
|
дод угод2 хліб.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 17:08
|
Дод.Угода 1 хліб.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 09:29
|
договір 195.pdf | укладений |
25 березня 2021 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду до Договору № 195 від 25 березня 2021р. про постачання Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби для потреб навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти , культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради на 2021 рік від 25.03.2021 р.( надалі- Договір) про наступне: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість на 13 005,95 грн., Договору та відповідно пункт 3.1 «Загальна вартість цього Договору становить 246994,05 грн., без ПДВ» 2.Внести зміни до додатку№1 договору 195 від 25 березня 2021р. та викласти його в новій редакції(додається) |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість на 10 300,00 грн., Договору та відповідно пункт 3.1 «Загальна вартість цього Договору становить 236694,05 грн., без ПДВ» Внести зміни до додатку№1 договору 195 від 25 березня 2021р Всі інші умови Договору про закупівлю №195 від 25 «березня» 2021 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ФОП Чорненький Олег Іванович в особі Чорненького Олега , який(а) діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію, та Відділ освіти ,культури , сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради в особі керівника Мельник Ольги Тарасівни, який діє на підставі Положення, з іншої сторони, разом Сторони, у зв’язку з коливанням ціни на ринку , уклали цю Додатков угоду про наступне: Керуючись п.2. ч.5 ст.41 ЗУ « Про публічні закупівлі», враховуючи коливання ціни на ринку за одиницю продукції Сторони вирішили внести зміни в додаток 1 до Договору Всі інші умови Договору про закупівлю №195 від 25 «березня» 2021 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість на 17837,81 грн., Договору та відповідно пункт 3.1 «Загальна вартість цього Договору становить 218856,24 грн., без ПДВ» Внести зміни до додатку№1 договору 195 від 25 березня 2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |