Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка с. Макарівка Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
123 760,68 UAH
UA-2021-02-17-004896-b 501a431a70db4b74a5b0f696a7b93cd8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2021 16:41
Початок аукціону: 02 березня 2021 12:56
Очікувана вартість: 123 760,68 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 618,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка с. Макарівка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 16:54
Оголошення.doc
17 лютого 2021 16:54
Додаток 3 Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-17-004896-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 12:55
Про подання в складі тендерної дукементації копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2021 16:58
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2021 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" 113 183,52
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 114 318,14
UAH з ПДВ
77 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" 118 848,62
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 120 104,20
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2021 13:57
Електронний підпис
26 лютого 2021 13:55
Свідоцтва на техніку.pdf
26 лютого 2021 13:55
Довідка_про рахунки.pdf
26 лютого 2021 13:55
Гарант_лист_санкції.pdf
26 лютого 2021 13:55
Договір_вивіз_сміття.pdf
26 лютого 2021 13:55
Гарант_лист_оплата.pdf
26 лютого 2021 13:55
Лист_аванс.pdf
26 лютого 2021 13:55
Довідка_ліцензії.pdf
26 лютого 2021 13:55
Довідка_аналог_досвід.pdf
26 лютого 2021 13:55
Довідка_працівники.pdf
26 лютого 2021 13:55
Дипломи_працівників.pdf
26 лютого 2021 13:55
Проект_договору.pdf
26 лютого 2021 13:55
2.imd
26 лютого 2021 13:55
Технічні умови.pdf
26 лютого 2021 13:55
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2021 13:55
Статут.pdf
26 лютого 2021 13:55
Протокол.pdf
26 лютого 2021 13:55
Паспорт+код.pdf
26 лютого 2021 13:55
Наказ.pdf
26 лютого 2021 13:55
Ліцензія.pdf
26 лютого 2021 13:55
Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2021 13:55
Виписка.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 16:05
Довідка банк.pdf
26 лютого 2021 16:05
Договір перевезення.pdf
26 лютого 2021 16:05
Ліцензія.pdf
26 лютого 2021 16:05
Відомість.pdf
26 лютого 2021 16:05
Договір техніки.pdf
26 лютого 2021 16:05
Витяг ТОВ НАРДОР.pdf
26 лютого 2021 16:05
Договірна Ціна.pdf
26 лютого 2021 16:05
Договір утилізація.pdf
26 лютого 2021 16:05
Довідка ДПСУ.pdf
26 лютого 2021 16:05
Виписка.pdf
26 лютого 2021 16:05
Наказ.pdf
26 лютого 2021 16:05
Статут.pdf
26 лютого 2021 16:05
Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2021 16:05
Довідки.pdf
26 лютого 2021 16:05
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 11:27
Електронний підпис
26 лютого 2021 11:25
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
26 лютого 2021 11:25
Локальний кошторис.pdf
26 лютого 2021 11:25
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
26 лютого 2021 11:25
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
26 лютого 2021 11:25
протокол засновників.pdf
26 лютого 2021 11:25
Проект Договору.pdf
26 лютого 2021 11:25
Копія ліцензії.pdf
26 лютого 2021 11:25
копія витягу ПДВ.pdf
26 лютого 2021 11:25
Копія виписки з ЄДР.pdf
26 лютого 2021 11:25
копію Статуту.pdf
26 лютого 2021 11:25
Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2021 11:25
_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf

Публічні документи

25 лютого 2021 21:26
Електронний підпис
25 лютого 2021 21:19
13. Аналогічний досвід.rar
25 лютого 2021 21:19
8. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
25 лютого 2021 21:19
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2021 21:19
164.imd
25 лютого 2021 21:19
6. Статут.pdf
25 лютого 2021 21:19
19. Про санкції.pdf
25 лютого 2021 21:19
4. Проект договору.pdf
25 лютого 2021 21:19
7. Повноваження.rar
25 лютого 2021 21:19
15.1 Технічне завдання.pdf
25 лютого 2021 21:19
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРАЙ ЛТД"

НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД"
#42322645
Відхилено 77 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 15:46
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40299913
Відхилено 77 500,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 08:44
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"
#42883178
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 09:21
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 13:32

Документи

03 березня 2021 15:46
Електронний підпис
03 березня 2021 15:45
Протокол №43-ТД.pdf

Документи

04 березня 2021 08:44
Електронний підпис
04 березня 2021 08:41
Протокол 44-ТД.pdf

Документи

04 березня 2021 09:20
Електронний підпис
04 березня 2021 09:20
Протокол 45-ТД.pdf

Документи

04 березня 2021 13:32
Електронний підпис
04 березня 2021 13:32
Протокол №48-ТД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 13:32
Електронний підпис
04 березня 2021 13:32
Протокол №48-ТД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 16:51
дод.угода№1 до дог. 76-21 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:26
Договір 76-21.pdf укладений
16 березня 2021 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 76/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 333,33 UAH)