Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Соки фруктові
Очікувана вартість
468 800,00 UAH
UA-2021-02-17-003907-a ● 725d1d5bd4bd430cb8bd0017dda080c0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43978239 |
Вебсайт: | https://zlmr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Україна, Львівська область, Золочівський район, місто Золочів, вул. Івасюка В., будинок,12 |
Контактна особа: |
Жуковська Галина Володимирівна +380962711620 osvita_zlmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 11:06 |
Початок аукціону: | 09 березня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 468 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 688,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
категорія замовника : орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 літр
Соки фруктові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80700, Україна, Львівська область, Заклади освіти Золочівської територіальної громади Золочівського району, Заклади освіти Золочівської територіальної громади Золочівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється згідно виставленої накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 11:02 |
ТД соки фруктові .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-003907-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3565608144
Дата подання: 11 березня 2021 09:50
Необгрунтований вибір переможця
Вих.№1 від 11.03.2021р.
Відділу з питань освіти, молоді і спорту
Золочівської міської ради Золочівського району
Львівської області
Уповноваженій особі
Шановний Замовнику, провівши незалежну оцінку тендерної пропозиції Учасника-переможця ФОП Михайлишин Роман Мирославович, маємо підстави для оскарження Вашого рішення, а саме:
1. Для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону згідно п.1.1 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати- «довідка, складена у довільній формі, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника (при наявності), яка підтверджує наявність у учасника складських та інших приміщень з зазначенням їх адрес. До інформаційної довідки додається: - документ, що дає право на користування складськими приміщеннями з УСІМА ДОДАТКАМИ та АКТАМИ ПРИЙОМУ/ПЕРЕДАЧІ.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович наявний документ «Довідка матеріально технічна база» який містить ДОГОВІР №3 від 1 січня 2020 року про оренду приміщення. Згідно п.3 даного договору- Передача-приймання об’єкта здійснюється на підставі відповідного акта приймання-передачі… У складі пропозиції ФОП Михайлишин Роман Мирославович відсутній акт приймання-передачі приміщення. Учасник НЕ НАДАВ «документ, що дає право на користування складськими приміщеннями з УСІМА ДОДАТКАМИ та АКТАМИ ПРИЙОМУ/ПЕРЕДАЧІ» Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником в цій частині.
2.Згідно п.1.3. Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати - Документи про санітарне оброблення транспортних засобів для доставки продуктів харчування, ЯК ВЛАСНИХ, так і ОРЕНДОВАНИХ автомобілів або тих, що знаходяться у користуванні за іншими, ніж договір оренди документами, договори на санітарне оброблення транспортних засобів.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович наявний документ «Довідка матеріально технічна база» згідно якого учасник декларує НАЯВНІСТЬ ДВОХ АВТОМОБІЛІВ- Volkswagen Caddy- власний та Peugeot Expert- власний по довіреності, проте у складі пропозиції наявний Договір сан обробка автомобіля №11/3 від 04 січня 2021 та акт санобробки на дезінфекцію лише автомобіля Peugeot Expert.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович відсутні документи про санітарне оброблення та договір на санітарне оброблення автомобіля Volkswagen Caddy. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником в цій частині.
3.Згідно п.3.3. Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати - Оригінали листів-відгуків до кожного договору, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів, видані НЕ РАНІШЕ дати оприлюднення інформації про цю закупівлю.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович наявний лист відгук виданий Відділом освіти Золочівської РДА, що не відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації, а саме не містить дати видання, що дає підстави вважати, що документ виданий РАНІШЕ дати оприлюднення інформації про цю закупівлю. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником в цій частині.
4.Згідно п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються замовником в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Підписувачі
Підписувач
Михайлишин Роман Мирославович
П.І.Б.
Михайлишин Роман Мирославович
РНОКПП
2863804359
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
19:43:24 09.03.2021
Сертифікат виданий
КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер
58E2D9E7F900307B04000000BADC0300B5448000
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
УДОСКОНАЛЕНИЙ
Сертифікат
Кваліфікований
Пропозиція учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович не містить саме КВАЛІФІКОВАНОГО електронного підпису, як це вимагалося тендерною документацією і має бути відхилена в цій частині - не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Такої ж позиції дотримується АМКУ в своєму рішенні https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-01-005456-b
5.Згідно п.9 Додаток 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати :
-документ , що підтверджує відносини учасника з виробником продукції , що є предметом закупівлі ( дилерська угода або дистриб’ютерський договір або договір поставки, тощо ) дійсний на 2021 рік ( у випадку, якщо учасник не є виробником продукції, що є предметом закупівлі ) .
Поданий у складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович файл «21Документи що підтверджують відносини учасника з виробником продукції» Договір поставки б/н від 03 лютого 2020 року, який не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки предметом закувлі по даному договору є «ТОВАР», який саме? Невідомо, також відсутні додатки чи специфікації, які б підтвердили, що даний товар включає «Соки фруктові». Термін дії договору до 31 грудня 2020 року, учасник не довів дійсність договору протягом 2021 року, як вимагалося тендерною документацією.
Пропозицію Учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович було неправомірно визнано Переможцем, зважаючи на наявність невідповідностей, що не можуть бути виправлені протягом 24 год, відповідно, виникають законні підстави для скасування рішення про визнання ФОП Михайлишин Роман Мирославович переможцем та відхилення пропозиції ФОП Михайлишин Роман Мирославович як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону, технічній специфікації та іншим вимогам тендерної документації. .
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою, ФОП Моцьо Л.В.
Розгорнути
Згорнути
Відділу з питань освіти, молоді і спорту
Золочівської міської ради Золочівського району
Львівської області
Уповноваженій особі
Шановний Замовнику, провівши незалежну оцінку тендерної пропозиції Учасника-переможця ФОП Михайлишин Роман Мирославович, маємо підстави для оскарження Вашого рішення, а саме:
1. Для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону згідно п.1.1 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати- «довідка, складена у довільній формі, засвідчена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника (при наявності), яка підтверджує наявність у учасника складських та інших приміщень з зазначенням їх адрес. До інформаційної довідки додається: - документ, що дає право на користування складськими приміщеннями з УСІМА ДОДАТКАМИ та АКТАМИ ПРИЙОМУ/ПЕРЕДАЧІ.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович наявний документ «Довідка матеріально технічна база» який містить ДОГОВІР №3 від 1 січня 2020 року про оренду приміщення. Згідно п.3 даного договору- Передача-приймання об’єкта здійснюється на підставі відповідного акта приймання-передачі… У складі пропозиції ФОП Михайлишин Роман Мирославович відсутній акт приймання-передачі приміщення. Учасник НЕ НАДАВ «документ, що дає право на користування складськими приміщеннями з УСІМА ДОДАТКАМИ та АКТАМИ ПРИЙОМУ/ПЕРЕДАЧІ» Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником в цій частині.
2.Згідно п.1.3. Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати - Документи про санітарне оброблення транспортних засобів для доставки продуктів харчування, ЯК ВЛАСНИХ, так і ОРЕНДОВАНИХ автомобілів або тих, що знаходяться у користуванні за іншими, ніж договір оренди документами, договори на санітарне оброблення транспортних засобів.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович наявний документ «Довідка матеріально технічна база» згідно якого учасник декларує НАЯВНІСТЬ ДВОХ АВТОМОБІЛІВ- Volkswagen Caddy- власний та Peugeot Expert- власний по довіреності, проте у складі пропозиції наявний Договір сан обробка автомобіля №11/3 від 04 січня 2021 та акт санобробки на дезінфекцію лише автомобіля Peugeot Expert.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович відсутні документи про санітарне оброблення та договір на санітарне оброблення автомобіля Volkswagen Caddy. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником в цій частині.
3.Згідно п.3.3. Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати - Оригінали листів-відгуків до кожного договору, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів, видані НЕ РАНІШЕ дати оприлюднення інформації про цю закупівлю.
У складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович наявний лист відгук виданий Відділом освіти Золочівської РДА, що не відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації, а саме не містить дати видання, що дає підстави вважати, що документ виданий РАНІШЕ дати оприлюднення інформації про цю закупівлю. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником в цій частині.
4.Згідно п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються замовником в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Підписувачі
Підписувач
Михайлишин Роман Мирославович
П.І.Б.
Михайлишин Роман Мирославович
РНОКПП
2863804359
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
19:43:24 09.03.2021
Сертифікат виданий
КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер
58E2D9E7F900307B04000000BADC0300B5448000
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
УДОСКОНАЛЕНИЙ
Сертифікат
Кваліфікований
Пропозиція учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович не містить саме КВАЛІФІКОВАНОГО електронного підпису, як це вимагалося тендерною документацією і має бути відхилена в цій частині - не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Такої ж позиції дотримується АМКУ в своєму рішенні https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-01-005456-b
5.Згідно п.9 Додаток 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати :
-документ , що підтверджує відносини учасника з виробником продукції , що є предметом закупівлі ( дилерська угода або дистриб’ютерський договір або договір поставки, тощо ) дійсний на 2021 рік ( у випадку, якщо учасник не є виробником продукції, що є предметом закупівлі ) .
Поданий у складі пропозиції учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович файл «21Документи що підтверджують відносини учасника з виробником продукції» Договір поставки б/н від 03 лютого 2020 року, який не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки предметом закувлі по даному договору є «ТОВАР», який саме? Невідомо, також відсутні додатки чи специфікації, які б підтвердили, що даний товар включає «Соки фруктові». Термін дії договору до 31 грудня 2020 року, учасник не довів дійсність договору протягом 2021 року, як вимагалося тендерною документацією.
Пропозицію Учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович було неправомірно визнано Переможцем, зважаючи на наявність невідповідностей, що не можуть бути виправлені протягом 24 год, відповідно, виникають законні підстави для скасування рішення про визнання ФОП Михайлишин Роман Мирославович переможцем та відхилення пропозиції ФОП Михайлишин Роман Мирославович як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону, технічній специфікації та іншим вимогам тендерної документації. .
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою, ФОП Моцьо Л.В.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2021 14:11
Розглянувши зауваження Учасника ФОП Моцьо Людмили Василівни стосовно тендерної пропозиції Учасника-переможця ФОП Михайлишин Роман Мирославович, Замовник взяв їх до уваги і вирішив повторно розглянути пропозицію Учасника ФОП Михайлишин Роман Мирославович на їх відповідність вимогам тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-17-003907-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Михайлишин Роман Мирославович, Код ЄДРПОУ:2863804359
Оскарження
Вимога про скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Моцьо Людмила Василівна.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області було проведено закупівлю
UA-2021-02-17-003907-a ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки від 17.02.2021р.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Моцьо Людмила Василівна.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Учасника ФОП Моцьо Людмила Василівна, зазначаємо:
Згідно додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції документи що підтверджують відповідність пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону, а зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В п.п 3.2 . вказано, що в довідці про виконання аналогічних договорів, є обов’язковим надання до кожного договору документів, які підтверджують постачання товару, який є предметом закупівлі (копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару).
В документації ФОП Моцьо Людмила Василівна розмістила
Аналогічний договір_акт.pdf (В реєстрі документів № 3 (номера в реєстрі документів не співпадає з роміщеними файлами) )
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.03.2021 19:07
Версія документу від: 04.03.2021 19:07
Розкрито: 09.03.2021 12:20.
В даному документі міститься наступна інформація:
1. Договір про закупівлю;
2. Специфікація ;
3. Додатковий договір;
4. Специфікація;
5. Акт звірки взаємних розрахунків.
Копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару відсутні.
Враховуючи вищевказане порушення прошу відхилити пропозицію ФОП Моцьо Людмила Василівна, та дискваліфікувати даного учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-17-003907-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Михайлишин Роман Мирославович, Код ЄДРПОУ:2863804359
Дата подання: 22 березня 2021 10:36
Дата подання: 22 березня 2021 10:36
Оскарження результатів кваліфікації
ФОП Михайлишин Р.М.
Юр.адр.м.Тернопіль, вул.Курбаса 7/53
Фіз.адр. м.Тернопіль, вул. Стецька 20а
Код 2863804359
UA093387830000026002060181652
ТФ Приватбанк, МФО 338783
Тел. 0673347523
E-mail: Mykhroman78@gmail.com
_____________________________________________________________________________
№1 від 22.03.2021р.
Орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вл. Василя Липківського, 45.
Скаржник:
ФОП Михайлишин Р.М.
46016, Україна, м.Тернопіль, вул.Курбаса 7/53
Код ІПН 2863804359
р/р UA093387830000026002060181652
Приватбанк, МФО 338783
Тел.+380673347523
E-mail: Mykhroman78@gmail.com
Замовник:
Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області
80700, Україна, Львівська область, місто Золочів, вул. Івасюка 12
Інформація про закупівлю:
Процедура закупівлі: відкриті торги
Ідентифікатор закупівлі :
UA-2021-02-17-003907-a
Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки
Дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р.
Скарга щодо рішення замовника про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
В системі електронних закупівель ProZorro, Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (в подальшому Замовник) було проведено закупівлю UA-2021-02-17-003907-a ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки. Дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-02-17-003907-a від 15.03.2021р. з учасником ФОП Моцьо Людмила Василівна Код в ЄДРПОУ / ІПН – 3565608144, юридична адреса: Львівська обл., Буський район, с. Новий Ріпнів, Буський район, Львівська область, Україна, 80540.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією вважаю, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Моцьо Людмила Василівна суперечить закону України «Про публічні закупівлі», та вимогам тендерної документації, а саме:
1) Згідно додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції документи що підтверджують відповідність пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям відповідно ст. 16 Закону, а зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В п.п 3.2 .вимог замовника вказано, що в довідці про виконання аналогічних договорів, є обов’язковим надання до кожного договору документів, які підтверджують постачання товару, який є предметом закупівлі (копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару).
В документації ФОП Моцьо Людмила Василівна розмістила
Аналогічний договір_акт.pdf (В реєстрі документів № 3 (номера в реєстрі документів не співпадає з роміщеними файлами) )
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.03.2021 19:07
Версія документу від: 04.03.2021 19:07
Розкрито: 09.03.2021 12:20.
В даному документі міститься наступна інформація:
1. Договір про закупівлю;
2. Специфікація ;
3. Додатковий договір;
4. Специфікація;
5. Акт звірки взаємних розрахунків.
(Копію документа додаю в додатку.)
Копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару відсутні.
2) В додатку №3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, замовник ставить умови щодо якісних параметрів, а зокрема фасування 1 літр.
Найменування Кількість (літр ) Якісні параметри
Соки фруктові 16000 Натуральні, без добавок, смак і аромат добре виражені, притаманні певному виду соку.
Колір однорідний за усією масою, властивий кольору однойменних натуральних соків та/або натуральних пюре чи їх суміші, з яких були виготовлені відновлені соки.
Якість повинна відповідати діючим стандартам та технічним умовам в Україні.
Упаковка типу Tetra Pak.
Фасування -1 літ
Учасник торгів ФОП Моцьо Людмила Василівна запропонувала продукцію заводу СП «Вітмарк – Україна» ТОВ/ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування».
Соки даного заводу розливаються в тару ємкістю 0,95л., що вказано в сертифікатах учасника.
Це суперечить якісним вимогам замовника торгів.
Враховуючи вищевикладене , вважаю, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-02-17-003907-a
Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки, дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р. з ФОП Моцьо Людмила Василівна з ціновою пропозицією 310400,00грн. було прийнято не правомірно.
У зв’язку із зазначеними вище обставинами звертаємося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою
3. Зобовязати замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-02-17-003907-a Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки, дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р. з ФОП Моцьо Людмила Василівна з ціновою пропозицією 310400,00грн. без ПДВ.
Додатки:
1.Виконання аналогічного договору ФОП Моцьо Людмила Василівна з Дошкільним навчальним закладом с.Старичі.
2. Якісні посвідчення.
3. Платіжне доручення.
Фізична особа-підприємець Михайлишин
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2021 12:50
рішення від 24.03.2021 №5877+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 12:50
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2021 №5243.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 18:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 №7634.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 18:01
рішення від 12.04.2021 №7634.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 18:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Задоволено Замовником
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2021 13:14
Номер скарги: UA-2021-02-17-003907-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Михайлишин Роман Мирославович, Код ЄДРПОУ:2863804359
Скарга щодо рішення замовника про намір укласти договір про закупівлю
ФОП Михайлишин Р. М.
Юр. адреса м. Тернопіль, вул. Курбаса 7/53
Фіз. адреса м. Тернопіль, вул. Стецька 20а
РНОКПП 2863804359 UA093387830000026002060181652
ТФ Приватбанк, МФО 338783
Тел. 0673347523
E-mail: Mykhroman78@gmail.com
«30» квітня 2021 року
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: ФОП Михайлишин Р. М.
46016, Україна, м.Тернопіль, вул.Курбаса 7/53 Код ІПН 2863804359
р/р UA093387830000026002060181652 Приватбанк, МФО 338783
Тел.+380673347523 E-mail: Mykhroman78@gmail.com
Замовник: Відділ з питань освіти, молоді і спорту
Золочівської міської ради Золочівського
району Львівської області
80700, Україна, Львівська область, місто
Золочів, вул. Івасюка 12
Код ЄДРПОУ 43978239
Веб-сайт: https://zlmr.gov.ua/
Інформація про закупівлю: Процедура закупівлі: відкриті торги
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-17-003907-a
Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7) - фруктові та овочеві соки
Дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р
Скарга щодо рішення замовника про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
В системі електронних закупівель ProZorro, Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (в подальшому Замовник) було проведено закупівлю UA-2021-02-17-003907-a ДК 021:2015 (15320000-7)- фруктові та овочеві соки. Дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р.
23 квітня 2021 року Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ФОП Моцьо Людмила Василівна Код в ЄДРПОУ / ІПН – 3565608144, юридична адреса: Львівська обл., Буський район, с. Новий Ріпнів, Буський район, Львівська область, Україна, 80540.
Вважаю, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Моцьо Людмила Василівна суперечить закону України «Про публічні закупівель», та вимогам тендерної документації.
Серед тендерної пропозиції ФОП Моцьо Людмила Василівна надано ряд документів, які не відповідають чинному законодавству та є недійсними, зокрема:
1. Щодо наявності в ФОП Моцьо Л.В. складських приміщень:
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону згідно п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати – «довідку, складену у довільній формі, засвідчену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника (при наявності), яка підтверджує наявність у учасника складських та інших приміщень з зазначенням їх адрес. До інформаційної довідки додається: - документ, що дає право на користування складськими приміщеннями з усіма додатками та актами прийому/передачі, таким документом може бути: договір купівлі-продажу або договір оренди або договір тимчасового користування, тощо.
У складі пропозиції учасника ФОП Моцьо Людмила Василівна наявний Договір оренди приміщення складу від 01 листопада 2019 року.
Відповідно до п. 3.1 Договору строк оренди складає 3 (три) роки з дати передачі об’єкта за Актом прийому-передачі.
Частиною 2 ст. 793 ЦК України передбачено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Згідно ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемний.
Частиною 2 ст. 215 ЦК України передбачено, що недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов’язані з його недійсністю.
Оскільки Договір оренди приміщення складу від 01 листопада 2019 року, укладений між ФОП Моцьо Людмила Василівна та ТОВ «ЕКСІМ ФУД», не був посвідчений нотаріально – він є нікчемним в силу закону, а отже не створює ЖОДНИХ правових наслідків.
Зважаючи на викладене вище, вважаю, що ФОП Моцьо Людмила Василівна не виконала вимоги тендерної документації та не надала належних документів про право власності або право користування складськими приміщеннями.
2. Щодо наявності в ФОП Моцьо Л.В. транспортних засобів:
Згідно п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати - довідку, складену у довільній формі, засвідчену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника (при наявності), яка підтверджує наявність у учасника транспорту, яким буде здійснюватися поставка товару, що є предметом закупівлі (сканкопія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт), договір про надання транспортних послуг або договір оренди автотранспортного засобу, якщо Учасник не має власного транспорту).
У складі пропозиції учасника ФОП Моцьо Людмила Василівна наявний Договір оренди транспортного засобу № 3/11-19 від 01 листопада 2019 року.
Зазначений вище договір укладено між ТОВ «Ексім Фуд» (Орендодавець) та Орендарем ФОП Моцьо Людмила Василівна – ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ.
Предметом вказаного вище договору є автомобіль IVECO DAILY 70C17 д.н.з ВС2130НЕ.
Відповідно до ч. 2 ст. 799 ЦК України Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Згідно ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемний.
Частиною 2 ст. 215 ЦК України передбачено, що - недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов’язані з його недійсністю.
Оскільки Договір оренди транспортного засобу № 3/11-19 від 01 листопада 2019 року, укладений між ФОП Моцьо Людмила Василівна та ТОВ «ЕКСІМ ФУД», не був посвідчений нотаріально – він є нікчемним в силу закону, а отже не створює ЖОДНИХ правових наслідків.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що ФОП Моцьо Людмила Василівна не виконала вимоги тендерної документації та НЕ НАДАЛА НАЛЕЖНИХ ДОКУМЕНТІВ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ АБО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ ТРАСНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ, а відтак тендерна пропозиція учасника ФОП Моцьо Людмила Василівна не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону.
3. Надання недостовірної інформації щодо персоналу та досвіду роботи.
Згідно п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати інформаційну довідку, що містить наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді.
У тендерній документації учасником ФОП Моцьо Людмила Василівна надано недостовірну інформацію, щодо працівників та їх досвіду роботи, а саме:
У довідці (без дати та вихідного номера) яка підписана ФОП Моцьо Людмила Василівна зазначає, що:
«Загальна чисельність персоналу – 2 чоловіки:
1. Моцьо Людмила Василівна – директор ….
2. Олех Тарас Іванович (водій-експедитор) відповідальний за навантажувально -розвантажувальні роботи, доставку товару до Замовника. Досвід роботи загальний – 5 років, на посаді водія 5 років.»
Зазначена вище інформація є недостовірною, оскільки серед тендерної пропозиції також надано посвідчення водія Олех Тараса Івановича (серія ВХР №428258) яке видане 04.08.2017 року.
Зважаючи на викладене вище, станом на час підготовки тендерної документації Олех Т.І. ЛИШЕ 3 РОКИ МАВ ПРАВО КЕРУВАТИ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ, А ВІДТАК НЕ МІГ ПРАЦЮВАТИ НА ПОСАДІ «ВОДІЙ» БІЛЬШЕ 3 РОКІВ.
А отже подана учасником ФОП Моцьо Л.В. інформація про стаж працівників є недостовірною.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів в UA-2021-02-17-003907-a Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки, дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р. ФОП Моцьо Людмила Василівна з ціновою пропозицією 310400,00 грн. було прийнято неправомірно.
Щодо порушених прав скаржника та підстав для подання скарги.
Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій, натомість усунуто Скаржника, як конкурента, а Замовником прийнято оскаржуване Рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Моцьо Л.В.
Абзацом 6 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Прийняття тендерної пропозиції ФОП Моцьо Л.В. з порушеннями вимог Законодавства - прямо порушує права Скаржника, як іншого учасника процедури закупівлі.
Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-02-17-003907-a Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки, дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р. ФОП Моцьо Людмила Василівна з ціновою пропозицією 310400,00грн. без ПДВ.
* усі документи, на які є посилання у цій Скарзі містяться у тендерній пропозиції ФОП Моцьо Л.В.
Фізична особа-підприємець Михайлишин Р. М.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-17-003907-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Михайлишин Роман Мирославович, Код ЄДРПОУ:2863804359
Дата подання: 30 квітня 2021 10:45
Дата подання: 30 квітня 2021 10:45
Скарга щодо рішення замовника про намір укласти договір про закупівлю
ФОП Михайлишин Р. М.
Юр. адреса м. Тернопіль, вул. Курбаса 7/53
Фіз. адреса м. Тернопіль, вул. Стецька 20а
РНОКПП 2863804359 UA093387830000026002060181652
ТФ Приватбанк, МФО 338783
Тел. 0673347523
E-mail: Mykhroman78@gmail.com
«30» квітня 2021 року
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: ФОП Михайлишин Р. М.
46016, Україна, м.Тернопіль, вул.Курбаса 7/53 Код ІПН 2863804359
р/р UA093387830000026002060181652 Приватбанк, МФО 338783
Тел.+380673347523 E-mail: Mykhroman78@gmail.com
Замовник: Відділ з питань освіти, молоді і спорту
Золочівської міської ради Золочівського
району Львівської області
80700, Україна, Львівська область, місто
Золочів, вул. Івасюка 12
Код ЄДРПОУ 43978239
Веб-сайт: https://zlmr.gov.ua/
Інформація про закупівлю: Процедура закупівлі: відкриті торги
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-17-003907-a
Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7) - фруктові та овочеві соки
Дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р
Скарга щодо рішення замовника про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
В системі електронних закупівель ProZorro, Відділ з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (в подальшому Замовник) було проведено закупівлю UA-2021-02-17-003907-a ДК 021:2015 (15320000-7)- фруктові та овочеві соки. Дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р.
23 квітня 2021 року Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ФОП Моцьо Людмила Василівна Код в ЄДРПОУ / ІПН – 3565608144, юридична адреса: Львівська обл., Буський район, с. Новий Ріпнів, Буський район, Львівська область, Україна, 80540.
Вважаю, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Моцьо Людмила Василівна суперечить закону України «Про публічні закупівель», та вимогам тендерної документації.
Серед тендерної пропозиції ФОП Моцьо Людмила Василівна надано ряд документів, які не відповідають чинному законодавству та є недійсними, зокрема:
1. Щодо наявності в ФОП Моцьо Л.В. складських приміщень:
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону згідно п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати – «довідку, складену у довільній формі, засвідчену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника (при наявності), яка підтверджує наявність у учасника складських та інших приміщень з зазначенням їх адрес. До інформаційної довідки додається: - документ, що дає право на користування складськими приміщеннями з усіма додатками та актами прийому/передачі, таким документом може бути: договір купівлі-продажу або договір оренди або договір тимчасового користування, тощо.
У складі пропозиції учасника ФОП Моцьо Людмила Василівна наявний Договір оренди приміщення складу від 01 листопада 2019 року.
Відповідно до п. 3.1 Договору строк оренди складає 3 (три) роки з дати передачі об’єкта за Актом прийому-передачі.
Частиною 2 ст. 793 ЦК України передбачено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Згідно ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемний.
Частиною 2 ст. 215 ЦК України передбачено, що недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов’язані з його недійсністю.
Оскільки Договір оренди приміщення складу від 01 листопада 2019 року, укладений між ФОП Моцьо Людмила Василівна та ТОВ «ЕКСІМ ФУД», не був посвідчений нотаріально – він є нікчемним в силу закону, а отже не створює ЖОДНИХ правових наслідків.
Зважаючи на викладене вище, вважаю, що ФОП Моцьо Людмила Василівна не виконала вимоги тендерної документації та не надала належних документів про право власності або право користування складськими приміщеннями.
2. Щодо наявності в ФОП Моцьо Л.В. транспортних засобів:
Згідно п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати - довідку, складену у довільній формі, засвідчену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника (при наявності), яка підтверджує наявність у учасника транспорту, яким буде здійснюватися поставка товару, що є предметом закупівлі (сканкопія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт), договір про надання транспортних послуг або договір оренди автотранспортного засобу, якщо Учасник не має власного транспорту).
У складі пропозиції учасника ФОП Моцьо Людмила Василівна наявний Договір оренди транспортного засобу № 3/11-19 від 01 листопада 2019 року.
Зазначений вище договір укладено між ТОВ «Ексім Фуд» (Орендодавець) та Орендарем ФОП Моцьо Людмила Василівна – ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ.
Предметом вказаного вище договору є автомобіль IVECO DAILY 70C17 д.н.з ВС2130НЕ.
Відповідно до ч. 2 ст. 799 ЦК України Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Згідно ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемний.
Частиною 2 ст. 215 ЦК України передбачено, що - недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов’язані з його недійсністю.
Оскільки Договір оренди транспортного засобу № 3/11-19 від 01 листопада 2019 року, укладений між ФОП Моцьо Людмила Василівна та ТОВ «ЕКСІМ ФУД», не був посвідчений нотаріально – він є нікчемним в силу закону, а отже не створює ЖОДНИХ правових наслідків.
Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що ФОП Моцьо Людмила Василівна не виконала вимоги тендерної документації та НЕ НАДАЛА НАЛЕЖНИХ ДОКУМЕНТІВ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ АБО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ ТРАСНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ, а відтак тендерна пропозиція учасника ФОП Моцьо Людмила Василівна не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону.
3. Надання недостовірної інформації щодо персоналу та досвіду роботи.
Згідно п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати інформаційну довідку, що містить наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді.
У тендерній документації учасником ФОП Моцьо Людмила Василівна надано недостовірну інформацію, щодо працівників та їх досвіду роботи, а саме:
У довідці (без дати та вихідного номера) яка підписана ФОП Моцьо Людмила Василівна зазначає, що:
«Загальна чисельність персоналу – 2 чоловіки:
1. Моцьо Людмила Василівна – директор ….
2. Олех Тарас Іванович (водій-експедитор) відповідальний за навантажувально -розвантажувальні роботи, доставку товару до Замовника. Досвід роботи загальний – 5 років, на посаді водія 5 років.»
Зазначена вище інформація є недостовірною, оскільки серед тендерної пропозиції також надано посвідчення водія Олех Тараса Івановича (серія ВХР №428258) яке видане 04.08.2017 року.
Зважаючи на викладене вище, станом на час підготовки тендерної документації Олех Т.І. ЛИШЕ 3 РОКИ МАВ ПРАВО КЕРУВАТИ ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ, А ВІДТАК НЕ МІГ ПРАЦЮВАТИ НА ПОСАДІ «ВОДІЙ» БІЛЬШЕ 3 РОКІВ.
А отже подана учасником ФОП Моцьо Л.В. інформація про стаж працівників є недостовірною.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів в UA-2021-02-17-003907-a Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки, дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р. ФОП Моцьо Людмила Василівна з ціновою пропозицією 310400,00 грн. було прийнято неправомірно.
Щодо порушених прав скаржника та підстав для подання скарги.
Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій, натомість усунуто Скаржника, як конкурента, а Замовником прийнято оскаржуване Рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Моцьо Л.В.
Абзацом 6 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Прийняття тендерної пропозиції ФОП Моцьо Л.В. з порушеннями вимог Законодавства - прямо порушує права Скаржника, як іншого учасника процедури закупівлі.
Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-02-17-003907-a Код ДК: ДК 021:2015 (15320000-7)-фруктові та овочеві соки, дата оголошення закупівлі: 17.02.2021р. ФОП Моцьо Людмила Василівна з ціновою пропозицією 310400,00грн. без ПДВ.
* усі документи, на які є посилання у цій Скарзі містяться у тендерній пропозиції ФОП Моцьо Л.В.
Фізична особа-підприємець Михайлишин Р. М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 10:29
рішення від 05.05.2021 №9746+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 10:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2021 №10909.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 18:15
рішення від 18.05.2021 №10909.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Задоволено Замовником
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2021 17:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Михайлишин Роман Мирославович |
281 600,00
UAH з ПДВ
|
281 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА |
310 400,00
UAH з ПДВ
|
310 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Михайлишин Роман Мирославович #2863804359 |
Рішення скасоване |
281 600,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 14:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2021 17:43
|
ФОП Михайлишин Роман Мирославович #2863804359 |
Рішення скасоване |
281 600,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:14
|
|
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА #3565608144 |
Рішення скасоване |
310 400,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:14
|
|
ФОП Михайлишин Роман Мирославович #2863804359 |
Рішення скасоване |
281 600,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 09:43
|
|
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА #3565608144 |
Рішення скасоване |
310 400,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 09:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 16:15
|
ФОП Михайлишин Роман Мирославович #2863804359 |
Відхилено |
281 600,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 10:35
|
|
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА #3565608144 |
Відхилено |
310 400,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 10:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 травня 2021 10:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі