Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-02-17-002430-b f0b607095c154238b11e65c70778c48e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Iгор Максютенко

+380984203600 ulianovkamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Благовіщенська міська рада
Код ЄДРПОУ: 05402697
Місцезнаходження: 26400, Україна , Кіровоградська обл., м. Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54
Контактна особа: Iгор Максютенко
+380984203600
ulianovkamr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенске, Промислова 23/54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50232100-1 — Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється протягом п’яти банківських днів з моменту підписання Акту прийому-передачі послуг, розрахунок здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Здача послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформляється актом прийому-передачі виконаних послуг, який підписується повноважними представниками Сторін протягом 2 (двох) робочих днів після фактичного завершення виконання послуги. Підписання Акту прийому-передачі представником Замовника є підтвердженням відсутності претензій до Виконавця з його боку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "БЛАГОВІЩЕНСЬКЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОМУНАЛЬНИК " 109 500,00
UAH з ПДВ
109 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БЛАГОВІЩЕНСЬКЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОМУНАЛЬНИК "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "БЛАГОВІЩЕНСЬКЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОМУНАЛЬНИК "
#34856768
Переможець 109 500,00
UAH з ПДВ
02 березня 2021 08:48

Документи

02 березня 2021 08:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2021 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "БЛАГОВІЩЕНСЬКЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОМУНАЛЬНИК "
#34856768
109 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2021 08:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 16:53
Додаткова угода № 1 від 23 грудня 2021 року до договору від 05 березня 2021 року № 27.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 11:39
Додаткова угода від 19 квітня №1 до договору №27 від 05 березня 2021 року.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 08:43
Договір №27 від 5 березня 2021 року.pdf укладений
05 березня 2021 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору про закупівлю вносяться у зв'язку з тим, що на заробітну плану нарахування ПДВ не проводиться. Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму ПДВ. Загальна сума договору про закупівлю та всі інші умови залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 105,82
UAH (в тому числі ПДВ 6 181,71 UAH)