Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підтримка роботи комп'ютерної техніки виконавчих органів Сумської міської ради
Очікувана вартість
930 000,00 UAH
UA-2021-02-17-002383-c ● 2bef2e3a15a14708808543bcfe4a83d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Подопригора Ірина Миколаївна +380542700149 tender@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2021 15:09 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72610000-9: Послуги з комп’ютерної підтримки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Підтримка роботи комп'ютерної техніки виконавчих органів Сумської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72610000-9 — Послуги з комп’ютерної підтримки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2021 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2021 15:12 |
Перелік_змін.pdf | |
23 березня 2021 15:12 |
ДОДАТОК_3_Кваліфікаційні_критерії_зміни.docx | |
23 березня 2021 15:12 |
ДОДАТОК_2_Технічні вимоги_зміни.docx | |
23 березня 2021 15:12 |
Тендерна_документація_зміни.pdf | |
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_6_Проект_договору.docx | |
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.docx | |
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_ст17.doc | |
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозиція.docx |
23 березня 2021 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 березня 2021 15:12 |
Перелік_змін.pdf
|
|||||||||
23 березня 2021 15:12 |
ДОДАТОК_3_Кваліфікаційні_критерії_зміни.docx
|
|||||||||
23 березня 2021 15:12 |
ДОДАТОК_2_Технічні вимоги_зміни.docx
|
|||||||||
23 березня 2021 15:12 |
Тендерна_документація_зміни.pdf
|
|||||||||
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_6_Проект_договору.docx
|
|||||||||
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.docx
|
|||||||||
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_ст17.doc
|
|||||||||
17 лютого 2021 15:05 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:13
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:24
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації вимагається надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інформацією, що підтверджує повноваження особи/осіб на укладення договору про закупівлю, а саме:
1) відомості про керівника та особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або на укладання договору про закупівлю (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці);
2) документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції та підписання документів за результатами процедури закупівлі: - копії виписки з протоколу засновників, наказу про призначення (для юридичних осіб), оригінал довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Якщо особа виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає завірену власною печаткою виписку зі статуту чи іншого установчого документу; - завірену копію документу, який підтверджує повноваження керівника (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або копію довіреності керівника Учасника та інше).
Повідомляємо, що Вами надано перелік документів, що передбачені виключно для юридичних осіб, але не передбачено переліку документів для фізичних осіб-підприємців.
Звертаємо Вашу увагу, що Документацією встановлено вимогу щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи, разом з тим, з фактичного переліку документів, що потрібно надати відсутні документи для фізичних осіб-підприємців. Наведене свідчить, що жоден учасник з організаційно-правовою формою фізична особа-підприємець не зможе виконати вимоги Документації.
Наведене вище свідчить, що Вами було порушено частину 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відсутність можливості участі фізичних осіб-підприємців є дискримінацією, а отже замовником було порушено принцип недискримінації учасників, що в свою чергу призвело до порушення частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П.1 Розділу 1 ТД зазначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Положенням частини 11 Статті 26 вказаного закону встановлено: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:14
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:24
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що відповідно Додатку 3 Документації учасник повинен надати підтвердження офіційного партнерства щодо надання сервісної підтримки та виконання гарантійних зобов’язань за основною технікою Замовника.
Разом з тим, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не містить інформації щодо виробника основної техніки Замовника.
Наведене вище свідчить, що Замовником не було викладено у повному обсязі інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є порушенням чинного законодавства.
Відсутність наведеної вище інформації наводить на думку, що Замовником навмисне не було надано частини технічного завдання, що унеможливлює проведення точного розрахунку вартості послуг та не дає можливості повністю та всебічно ознайомитись з технічним завданням.
Окремо необхідно звернути уваги, що для участі в даній процедурі закупівлі учасникам доведеться самостійно припускати яка в Замовника основна техніка. Також, учасникам на власний розсуд доведеться надавати підтвердження офіційного партнерства щодо надання сервісної підтримки та виконання гарантійних зобов’язань за основною технікою Замовника. У разі якщо учасник не вгадає яке обладнання в Замовника є основним – це стане причиною для відхилення пропозиції в подальшому.
Отже, чинна редакція Документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників та перетворенні процедури відкритих торгів у процедуру відкритої лотереї.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За відсутності в Додатку 3 Документації сформульованих вимог щодо підтвердження офіційного партнерства, на які ви посилаєтесь в своєму запиті, вважаємо запитання не по суті. Тендерна пропозиції повинна відповідати умовам тендерної документації. Дана тендерна документація складена на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та містить норми, які зазвичай використовуються при проведенні аналогічних тендерів. Пересвідчитись в цьому Ви можете переглянувши зразки тендерних документацій інших замовників, розміщених в системі Prozorro.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:14
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:25
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що відповідно Додатку 3 Документації учасник повинен надати гарантію здійснення організації забезпечення гарантійних зобов’язань від виробника/постачальника техніки за технікою Замовника.
Разом з тим, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не містить інформації щодо виробника основної техніки Замовника.
Наведене вище свідчить, що Замовником не було викладено у повному обсязі інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є порушенням чинного законодавства.
Відсутність наведеної вище інформації наводить на думку, що Замовником навмисне не було надано частини технічного завдання, що унеможливлює проведення точного розрахунку вартості послуг та не дає можливості повністю та всебічно ознайомитись з технічним завданням.
Окремо необхідно звернути уваги, що для участі в даній процедурі закупівлі учасникам доведеться самостійно припускати яка в Замовника основна техніка. Також, учасникам на власний розсуд доведеться надавати гарантію здійснення організації забезпечення гарантійних зобов’язань від виробника/постачальника техніки за технікою Замовника.. У разі якщо учасник не вгадає яке обладнання в Замовника є основним – це стане причиною для відхилення пропозиції в подальшому.
Отже, чинна редакція Документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, неможливості ознайомитись з технічним завданням та перетворенні процедури відкритих торгів у процедуру відкритої лотереї.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За відсутності в Додатку 3 Документації сформульованих вимог щодо гарантій здійснення організації забезпечення гарантійних зобов’язань, на які ви посилаєтесь в своєму запиті, вважаємо запитання не по суті. Зазначення конкретного виробника в тексті тендерної документація не тільки не є обов’язковим. Більш того, таке зазначення значно звужує конкуренцію. Тому законодавець спеціально обумовив, що подібне зазначення може бути застосоване як виняток з обов’язковим зазначенням «або еквівалент». З огляду на вказане, Ваше твердження є безпідставним.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:14
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:26
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що відповідно Додатку 3 Документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, що учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля.
Відповідно до інформації, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу – предметом закупівлі є надання послуг. Отже, постачання товару не буде здійснено в рамках даної закупівлі, що в свою чергу означає, що вимагати довідку що учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля – є протиправним.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За відсутності в Додатку 3 Документації сформульованих вимог щодо заходів із захисту довкілля, на які ви посилаєтесь в своєму запиті, вважаємо запитання не по суті.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:15
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:27
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати довідку в довільній формі щодо власних технічних можливостей, наявності обладнання, ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, у тому числі на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника.
Повідомляємо Вас, що вимога наявності власного центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника є дискримінацією по відношенню до учасників, що не мають власного технічного центру. Наведена редакція Документації виключає можливості оренди технічного центру на території Сумської області.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають виключно власний центр технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасник . Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради, визначеними в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до положень абзацу 3 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є:
обслуговування (підтримку роботи) комп'ютерної техніки користувачів виконавчих органів Сумської міської ради з розрахунку на 310 робочих місць за місцем їх розташування. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) наявність у учасника на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки. Пунктом 1.2 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником приміщення власного центру технічного обслуговування.
Також, умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
обслуговування (підтримку роботи) комп'ютерної техніки користувачів виконавчих органів Сумської міської ради з розрахунку на 310 робочих місць за місцем їх розташування. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) наявність у учасника на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки. Пунктом 1.2 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником приміщення власного центру технічного обслуговування.
Також, умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:15
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:28
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати довідку в довільній формі щодо власних технічних можливостей, наявності обладнання, ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, у тому числі на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника.
Повідомляємо Вас, що вимога наявності центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника саме в Сумській області є дискримінацією по відношенню до учасників.
Звертаємо увагу, що виконати вимоги технічного завдання можливо з центру технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень, що розміщені в інших областях України.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають центр технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки, офісних та складських приміщень в розпорядженні учасника саме в Сумській області. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради, визначеними в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до положень абзацу 3 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є:
обслуговування (підтримку роботи) комп'ютерної техніки користувачів виконавчих органів Сумської міської ради з розрахунку на 310 робочих місць за місцем їх розташування. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) наявність у учасника на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки. Пунктом 1.2 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником приміщення власного центру технічного обслуговування.
Також, умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
обслуговування (підтримку роботи) комп'ютерної техніки користувачів виконавчих органів Сумської міської ради з розрахунку на 310 робочих місць за місцем їх розташування. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) наявність у учасника на території Сумської області власних центру (центрів) технічного обслуговування засобів комп’ютерної техніки. Пунктом 1.2 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником приміщення власного центру технічного обслуговування.
Також, умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:15
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:28
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати документальне підтвердження права власності учасника або про оренду учасником складського приміщення на території Сумської області, необхідного для збереження підмінної техніки та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань.
Повідомляємо Вас, що вимога надати документальне підтвердження права власності учасника або про оренду учасником складського приміщення на території Сумської області, необхідного для збереження підмінної техніки та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань є дискримінацією по відношенню до учасників, що мають складське приміщення в інших областях України.
Звертаємо увагу, що виконати збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань можливо в інших областях України.
Чинна редакція документації містить дискримінаційні ознаки, що виявляється в штучному обмеженні участі Учасників, що мають складське приміщення на саме території Сумської області. Наведене призводить до неможливості участі багатьох потенційних учасників, що в свою чергу порушує принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи наведене, просимо привести Документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами надання послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради, визначеними в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до положень абзацу 3 частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є утримання учасником достатньої кількості підмінної техніки та її надання Замовнику на час виконання гарантійних зобов’язань. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для отримання послуг підмінної техніки у оперативні терміни у відповідності до Угоди про рівень обслуговування (SLA) та відповідального збереження техніки Замовника на час виконання гарантійних зобов’язань, наявність в розпорядженні учасника складських приміщень на території Сумської області. Пунктом 1.3 Додатку 3 ТД допускається оренда Учасником складського приміщення на території Сумської області.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:15
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:29
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 9001:2015 або вище - офіційний документ, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів.
Повідомляємо, що наше підприємство є реальним учасником ринку з предметом закупівлі в Україні та не має сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту 9001, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі.
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. В дану систему не включенні вимоги щодо контролю за якістю забезпечення функціонування структурованої кабельної системи. ДСТУ ISO 9001:2015 є загальним стандартом, дія якого поширюється на системи управління якістю у будь-якій галузі економічної діяльності. Управління якістю згідно ISO 9001 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/товару, а щодо управління діяльності організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії.
Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все, що не є обов’язковим, не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації. На підтвердження даного факту наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі 826/15639/17, в якій вказано, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікатів документів якості кваліфікаційного критерію. Однак, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідки відхилення її замовником.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом.
Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для якісного надання учасником послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:16
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:29
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 9001:2015 або вище.
Просимо надати роз’яснення які саме сертифікати ISO будуть розглядатись Вами, як вище ніж сертифікати ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для якісного надання учасником послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління якістю відповідно до національних стандартів. На підтвердження відповідності вказаній вимозі для Замовника прийнятне надання учасником в складі пропозиції Сертифікату відповідності ISO 9001:2015 або вище.
щодо усунення порушень
Дата подання: 22 лютого 2021 13:16
Дата відповіді: 23 лютого 2021 16:30
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією (надалі – Документація) нами було встановлено, що Додаток 3 Документації містить наступну вимогу – учасникам необхідно надати Сертифікат відповідності ISO 27001 - офіційний документ, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління інформаційною безпекою, що забезпечує високий рівень захисту конфіденційної інформації та управління ризиками, пов'язаними з витоком такої інформації.
Повідомляємо, що наше підприємство є реальним учасником ринку з предметом закупівлі в Україні та не має сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту 27001, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі.
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все, що не є обов’язковим, не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації. На підтвердження даного факту наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі 826/15639/17, в якій вказано, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікатів документів якості кваліфікаційного критерію. Однак, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідки відхилення її замовником.
Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом.
Дана вимога Замовника обмежує права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
На підставі аргументації вище, просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В рамках своїх повноважень та у відповідності до положень пункту 2 частини 2 Статті 16 замовник установив кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник визначив мінімально необхідною умовою для забезпечення конфіденційності при можливому ознайомленні із конфіденційною інформацією Замовника під час надання учасником послуг підтримки роботи комп'ютерної техніки Сумської міської ради наявність у нього офіційного документу, який підтверджує, що в учасника впроваджена система управління інформаційною безпекою, що забезпечує високий рівень захисту конфіденційної інформації та управління ризиками, пов'язаними з витоком такої інформації.
невідповідність по статті 17
Дата подання: 22 лютого 2021 14:42
Дата відповіді: 22 лютого 2021 17:00
Звертаємося до Вас з вимогою усунути невідповідність щодо встановлених вимог по статті 17 Закону України про публічні закупівлі» (Закону). В електронній системі закупівель оприлюднено вимогу щодо підтвердження по пунктам частини 2 статті 17 Закону, проте дана інформація по іншому відображена у Додатку 4 тендерної документації. Приведіть у співставність вимоги подання підтвердження по статті 17 Закону у тендерній документації та електронних полях. Оскільки у разі перевірки контролюючими органами такої закупівлі у подальшому результати торгів можуть визнати недійсними через порушення складання тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Електрона система передбачає автоматичне заповнення полів учасниками закупівлі.
Додаток 4 передбачає перелік документів, які надає переможець закупівлі.
Додаток 4 передбачає перелік документів, які надає переможець закупівлі.
загальне питання до договору
Дата подання: 22 лютого 2021 14:43
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:59
Шановний замовнику! Ознайомившися до Додатком 6 Проекту договору виникає питання чому в даному проєкті відсутні порядок змін умов договору у відповідності до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до тендерної докуменатації Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, пунктом 4 передбачено «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю». Ви посилаєтеся на статтю 41 Закону, але в самій статті 41 Закону не зазначено що саме є істотними умовами договору. Припишіть будь-ласка що є істотними умовами договору у вашому проєкті, та оприлюдніть проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов, як цього вимагає Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до статті 22. Оскільки у разі перевірки контролюючими органами такої закупівлі у подальшому результати торгів можуть визнати недійсними через порушення складання тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись роз’ясненням Уповноваженого органу – Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Відповідь на запит 405/2019), та нормами нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», (далі – Закон), на Ваше питання повідомляємо наступне.
Пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документації повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У свою чергу, відповідно до пункту 32 вказаної вище норми, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України.
Таким чином, статтею 41 Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
З огляду на вказане, керуючись чинним законодавством, істотними умовами договору в нашому випадку є предмет, ціна та строк дії договору.
Додатковим підтвердження цього е норма частини 5 статті 41 Закону, яке перелічує випадки зміни істотних умов договору, маючи на увазі варіанти зміни ціни, покращення предмету закупівлі та строку дії договору.
Тому в нашій тендерній документації і міститься посилання на зазначену вище статтю.
Інформацію про предмет договору та строк його дії ви можете знайти у тендерній документації, а ціну ви пропонуєте під час подання своєї пропозиції та в процесі проведення аукціону.
Враховуючи те, що проект договору є невід’ємною частиною тендерної документації, а тендерна пропозиція учасників повинна відповідати умовам тендерної документації, учасники тендеру apriori погоджуються з визначеними замовником істотними умовами договору, що цілком відповідає нормі частини 2 статті 368 ЦК України, тим більш, що для даного виду договорів, в процесі реалізації алгоритму закупівлі, встановленого Законом, відсутня фактична можливість досягнення згоди по іншим, ніж перелічені вище, умовам договору. Це і є однією з особливостей, зазначених в частині 1 статті 41 Закону, у порівнянні з загальними нормами Цивільного та Господарських кодексів.
Пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документації повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У свою чергу, відповідно до пункту 32 вказаної вище норми, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України.
Таким чином, статтею 41 Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
З огляду на вказане, керуючись чинним законодавством, істотними умовами договору в нашому випадку є предмет, ціна та строк дії договору.
Додатковим підтвердження цього е норма частини 5 статті 41 Закону, яке перелічує випадки зміни істотних умов договору, маючи на увазі варіанти зміни ціни, покращення предмету закупівлі та строку дії договору.
Тому в нашій тендерній документації і міститься посилання на зазначену вище статтю.
Інформацію про предмет договору та строк його дії ви можете знайти у тендерній документації, а ціну ви пропонуєте під час подання своєї пропозиції та в процесі проведення аукціону.
Враховуючи те, що проект договору є невід’ємною частиною тендерної документації, а тендерна пропозиція учасників повинна відповідати умовам тендерної документації, учасники тендеру apriori погоджуються з визначеними замовником істотними умовами договору, що цілком відповідає нормі частини 2 статті 368 ЦК України, тим більш, що для даного виду договорів, в процесі реалізації алгоритму закупівлі, встановленого Законом, відсутня фактична можливість досягнення згоди по іншим, ніж перелічені вище, умовам договору. Це і є однією з особливостей, зазначених в частині 1 статті 41 Закону, у порівнянні з загальними нормами Цивільного та Господарських кодексів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-17-002383-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Земляков Д.В., Код ЄДРПОУ:2959011753
Дата подання: 28 лютого 2021 13:44
Дата подання: 28 лютого 2021 13:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 20:13
рішення від 03.03.2021 №4003+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 № 4947.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 15:00
рішення від 15.03.2021 №4947.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 17:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель були внесені відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2021 15:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
911 268,00
UAH з ПДВ
|
911 268,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ІНФОСЕРВІС" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
930 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
911 268,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:56
|
Сплата | укладений |
04 січня 2022 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 15:00
|
Додаткова_компобслуг_0001.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 13:58
|
Додат_угода_підтримка_компобладнання.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 17:24
|
Договір | укладений |
20 квітня 2021 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | № 185/28-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена ціна за од/місяць |
Номер договору про закупівлю: | № 185/28-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |