Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оренда віртуальних серверних потужностей для потреб виконавчих органів Сумської міської ради
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2021-02-17-001978-b ● 1c077aa1e46f44ccaf970798a0a5c896
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Подопригора Ірина Миколаївна +380542700149 tender@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 15:01 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72590000-7: Професійні послуги у комп’ютерній сфері
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оренда віртуальних серверних потужностей для потреб виконавчих органів Сумської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72590000-7 — Професійні послуги у комп’ютерній сфері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 14:55 |
Тендерна_документація_2.pdf | |
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_6_Проект_договору.docx | |
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.doc | |
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_ст17.doc | |
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_3_Кваліф_вимоги_ст.16.docx | |
17 лютого 2021 14:56 |
ДОДАТОК_2_Технічні_характеристики.docx | |
17 лютого 2021 14:56 |
ДОДАТОК_1_Тендерна пропозиція.doc |
01 квітня 2021 11:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 лютого 2021 14:55 |
Тендерна_документація_2.pdf
|
|||||||||
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_6_Проект_договору.docx
|
|||||||||
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.doc
|
|||||||||
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_ст17.doc
|
|||||||||
17 лютого 2021 14:57 |
ДОДАТОК_3_Кваліф_вимоги_ст.16.docx
|
|||||||||
17 лютого 2021 14:56 |
ДОДАТОК_2_Технічні_характеристики.docx
|
|||||||||
17 лютого 2021 14:56 |
ДОДАТОК_1_Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення умов
Дата подання: 18 лютого 2021 14:53
Дата відповіді: 19 лютого 2021 13:31
Доброго дня
Для забезпечення вимоги міграції інформаційних систем Замовника з хмарного середовища, на якому зберігаються інформаційні системи Замовника, станом на момент оголошення відповідної процедури закупівель, до хмарного середовища учасника, просимо надати інформацію про хмарне середовище Замовника, а саме:
-Гіпервізор, який використовується у хмарі, його версія та редакція;
-Система керування, яка використовується у хмарі, її версія та редакція;
-В якому ЦОД розміщені ресурси хмари;
-Чи має Замовник адміністративний доступ до гіпервізора хмари;
-Який час простою інформаційних систем Замовника допускається під час міграції;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
На даний час інформаційні системи перенесені на власні серверні потужності Замовника з гіпервізорами Hyper-V 9.0.
Міграція дозволяється поза робочого часу, а саме в період з 21.00 до 07.00.
На даний час інформаційні системи перенесені на власні серверні потужності Замовника з гіпервізорами Hyper-V 9.0.
Міграція дозволяється поза робочого часу, а саме в період з 21.00 до 07.00.
Уточнення умов
Дата подання: 21 лютого 2021 12:16
Дата відповіді: 24 лютого 2021 13:25
Вітаємо.
У зв'язку з з необхідністю розробки плану міграції просимо надати інформацію:
- місце знаходженню обладнання, на якому зараз процює хмара ( це будівля адміністрації у місті Суми?) ;
Відповідь: На даний час, з вимушених причин, ІТ сервіси розміщені на обладнанні, що розташовано в м. Суми за адресами: Покровська площа, буд. 2., та майдан Незалежності, буд. 2.
Уточнення умов
Дата подання: 21 лютого 2021 12:27
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:05
Доброго дня
Для підготовки технічної реалізації проекту, що дозволяє найбільш точно задовольнити вимогам, просимо повідомити:
-на якому обладнанні зараз працює хмара (якого виробника)?
-які характеристики серверів:
-які системи збереження даних та їх характеристики.
Відповідь: На даний час, з вимушених причин, ІТ сервіси розміщені на власному обладнанні різних виробників, а саме «Supermicro», «HP Proliant», «FUJITSU», «Lenovo» та безвендорному.
Уточнення умов
Дата подання: 21 лютого 2021 12:37
Дата відповіді: 24 лютого 2021 13:27
Добрий день
Поясніть будь ласка:
-чим обумовлена вимога використання VMware ( яка технологічна необхідність його використання)?
-чи мають технічні спеціалісти, що будуть долучені до експлуатації, досвід та необхідну кваліфікацію для використання VMware?
Відповідь: Вимога щодо використання платформи віртуалізації VMware обумовлена попереднім позитивним досвідом використання ресурсів, створених за допомогою цієї платформи та наявністю підготовлених фахівців, які мають досвід роботи з клієнтським інтерфейсом програмного забезпечення VMware vCloud Director. Розгортання інформаційних ресурсів у поточному гіпервізорі Hyper-V на власному обладнані здійснено тимчасово через фінансові фактори, що не дозволили своєчасно закупити хмарний сервіс.
Уточнення умов
Дата подання: 21 лютого 2021 12:42
Дата відповіді: 24 лютого 2021 13:27
Доброго дня
Чи буде пропозиція на гіпервізорі Hyper-V прийнята до розгляду (не буде відхилена Замовником на цій підставі) й рахуватись еквівалентною до пропозиції на VMware?
Відповідь: До розгляду будуть прийняті всі пропозиції, але рішення буде прийматися тендерним комітетом.
Гіпервізори (уточнення)
Дата подання: 21 лютого 2021 12:48
Дата відповіді: 24 лютого 2021 13:42
Добрий день
Які гіпервізори вважаютья еквівалентними.?
Надайте будь ласка перелік.
Які гіпервізори будуть вважатисяна не еквівалентними.
Надайте будь ласка перелік.
Відповідь: Еквівалентні гіпервізори це ті, що забезпечать виконання послуг щодо предмету закупівлі. Згідно зі словником української мови (Академічний тлумачний словник), еквівалент - це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати.
статус Partner Connect and Advanced Level
Дата подання: 22 лютого 2021 22:44
Дата відповіді: 24 лютого 2021 13:28
Partner Connect - це назва партнерської програми VMwarе. На сайті виробника гіпервізора VMwarе відсутня інформація про градацію партнерських програм.
Які статуси Замовник буде вважати нижчими статусу Partner Connect and Advanced Level, при оцінюванні тендерних пропозицій учасників?
Відповідь: VMware Partner Connect – це єдина програма, яку було розроблено для забезпечення роботи партнерів різних рівнів з максимальною ефективністю та врахуванням націленості бізнес-моделі партнера на програмне забезпечення, інтеграційні послуги або надання в оренду хмарних ресурсів. Програма VMware Partner Connect має три рівня (за зростанням рівня статусу): Partner Connect – Partner, Partner Connect – Advanced, Partner Connect – Principal. Нижчим за статус Partner Connect – Advanced буде вважатися статус Partner Connect – Partner. На сайті виробника гіпервізора VMwarе наведена інформація доступна на сторінці: https://www.vmware.com/partners/work-with-vmware/partner-connect.html
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-17-001978-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 22 лютого 2021 19:14
Дискримінаційні вимоги по використнню Гіпервізора
Конкретна вказівка на необхідність використання гипервизора Vmwre, конкретної версії і рівнем кваліфікації працівників, без аналогічних вимог для інших, еквівалентних гіпервізорів, технічно не обгрунтована (наразі замовник використовує Hyper-V) та ставить учасників, пропозиція яких базується на використанні інших, еквівалентних гіпервізорів, в залежність від суб'єктивної оцінки відповідності пропозиції технічним вимогам.
Вимагаємо виключити з тендерної документації вказівку на конкретний гипервизор або сформулювати аналогічні вимоги для еквівалентних гіпервізорів.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити з тендерної документації вказівку на конкретний гипервизор або сформулювати аналогічні вимоги для еквівалентних гіпервізорів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 15:19
Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з п. 4 Статті 14 закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник вказав - до уваги учасників: Вважати зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент».
Номер вимоги: UA-2021-02-17-001978-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 22 лютого 2021 21:13
01.03.2021 - початок надання послуг?
В розділі «Завдання до надання Послуги» Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вказано: «01.03.2021 вся розміщена в хмарі інфраструктура Замовника має бути доступною та знаходитись в робочому стані…». При цьому, аукціон призначено на 09.03.21. Враховуючи строки оцінки усіх пропозицій, оголошення переможця та строки підписання договору (згідно Закону України «Про публічні закупівлі»), договір не може бути підписано раніше, ніж 22.03.21. Відповідно (так як це відкриті торги), і початок надання послуг не може бути раніше 22.03.21. Вимагаємо внести зміни у всі пункти тендерної документації, в яких зазначено дату початку надання послуг (в тому числі і в таблицю 1 Додатку 2, де вказано загальну кількість місяців для надання послуг).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 15:20
Послуги щодо предмета закупівлі надаються помісячно та підлягають оплаті за фактично надані послуги.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-001978-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 22 лютого 2021 23:08
Проект договору
Вимагаємо привести Додаток 6 «Проект договору» (до тендерної документації Замовника) у відповідність до предмету закупівлі: «Оренда віртуальних серверних потужностей».
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 15:21
Додаток 6 «Проект договору», який є невід’мною частиною договору, відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-001978-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 22 лютого 2021 23:24
Windows Server
В п.15 розділу «Вимоги до послуг» Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вказано: «15. На всі віртуальні серверні ресурси Замовника, що розміщені в хмарному ЦОД Учасника, Учасник на весь час діє договору надає Замовнику право на використання програмного забезпечення Windows Server без обмеження кількості екземплярів, що розгорнуті.»
Вимагаємо видалити вимогу, так як специфікація, що вказана в Таблиця 1. Форма деталізації ресурсів хмарного дата-центру (згідно Закону України «Про публічні закупівлі» не може відрізнятись від специфікації в договорі), не містить деталізації стосовно Windows Server, як складової частини ресурсів хмарного дата-центру.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо видалити вимогу, так як специфікація, що вказана в Таблиця 1. Форма деталізації ресурсів хмарного дата-центру (згідно Закону України «Про публічні закупівлі» не може відрізнятись від специфікації в договорі), не містить деталізації стосовно Windows Server, як складової частини ресурсів хмарного дата-центру.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 15:22
Пунктом 15 розділу «Вимоги до послуг» Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначаються технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме можливість розгортання на всьому обсязі послуги, що є предметом закупівлі, програмного забезпечення Windows Server без обмеження кількості екземплярів.
Таблиця 1 Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлює виключно кількісні обсяги закупівлі. Таким чином при підготовці комерційної пропозиції необхідно враховувати не лише кількісні обсяги закупівлі, а й технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Таблиця 1 Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлює виключно кількісні обсяги закупівлі. Таким чином при підготовці комерційної пропозиції необхідно враховувати не лише кількісні обсяги закупівлі, а й технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-001978-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 22 лютого 2021 23:25
наявність актуального атестату КСЗІ протягом дії договору
В п.4.3 Додатку 3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ…» вимагається надати «4.3. Чинний на період надання послуги атестат відповідності КСЗІ…»
Згідно законодавства України, атестація відповідності КСЗІ повинна проводитись кожні 5 років. Вимога надати атестат відповідності КСЗІ, чинний на весь період надання послуги, є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають чинний атестат відповідності КСЗІ, дія якого закінчується під час надання послуг, але учасник гарантує наявність актуального атестату відповідності КСЗІ протягом дії договору.
Вимагаємо змінити вимогу таким чином, щоб в тендері могли прийняти участь учасники, які мають чинний атестат відповідності КСЗІ, дія якого закінчується під час надання послуг, але учасник гарантує наявність актуального атестату відповідності КСЗІ протягом дії договору.
Розгорнути
Згорнути
Згідно законодавства України, атестація відповідності КСЗІ повинна проводитись кожні 5 років. Вимога надати атестат відповідності КСЗІ, чинний на весь період надання послуги, є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають чинний атестат відповідності КСЗІ, дія якого закінчується під час надання послуг, але учасник гарантує наявність актуального атестату відповідності КСЗІ протягом дії договору.
Вимагаємо змінити вимогу таким чином, щоб в тендері могли прийняти участь учасники, які мають чинний атестат відповідності КСЗІ, дія якого закінчується під час надання послуг, але учасник гарантує наявність актуального атестату відповідності КСЗІ протягом дії договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 15:23
Відповідно до чинного законодавства України і вимог окремих нормативних документів Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та Закону України "Про захист персональних даних" обов'язковому захисту інформації підлягає: інформація, що є власністю держави, або інформація з обмеженим доступом, вимоги по захисту якої встановлені законом, в т.ч. персональні дані громадян.
Замовник, згідно вимог чинного законодавства, повинен розміщати свої ресурси з використанням захищених засобів. Атестація КСЗІ є процедурою циклічною, але не гарантованою і не безперервною.
Таким чином, у ході виконання зобов'язань умов договору може виникнути ситуація, що в певний момент часу ресурси Замовника опиняться в ХЦОД (іінформаційно-телекомунікаційній системі, із застосуванням якої будуть надаватись послуги), що не має чинного атестату, і, відповідно, порушить вимоги законодавства, що є недопустимим для Замовника.
Всі Учасники ринку хмарних послуг в Україні мають рівні умови стосовно доступу до технологій та отримання необхідних атестатів в строк відповідно до свого бачення ринкового потенціалу того чи іншого хмарного сервісу, тому така вимога в жодному разі не може вважатися дискримінаційною.
Замовник, згідно вимог чинного законодавства, повинен розміщати свої ресурси з використанням захищених засобів. Атестація КСЗІ є процедурою циклічною, але не гарантованою і не безперервною.
Таким чином, у ході виконання зобов'язань умов договору може виникнути ситуація, що в певний момент часу ресурси Замовника опиняться в ХЦОД (іінформаційно-телекомунікаційній системі, із застосуванням якої будуть надаватись послуги), що не має чинного атестату, і, відповідно, порушить вимоги законодавства, що є недопустимим для Замовника.
Всі Учасники ринку хмарних послуг в Україні мають рівні умови стосовно доступу до технологій та отримання необхідних атестатів в строк відповідно до свого бачення ринкового потенціалу того чи іншого хмарного сервісу, тому така вимога в жодному разі не може вважатися дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2021-02-17-001978-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 22 лютого 2021 23:26
Трудові книжки
В п.2.3.2 Додатку 3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ…» вимагається надати «2.3.2. Скан-копії сторінок трудових книжок, де міститься інформація, що підтверджує правові відносини сертифікованих фахівців…».
Надання такої інформації є розголошенням персональних даних співробітників учасника, тому вимагаємо видалити вимогу про надання Скан-копії сторінок трудових книжок, де міститься інформація, що підтверджує правові відносини сертифікованих фахівців.
Розгорнути
Згорнути
Надання такої інформації є розголошенням персональних даних співробітників учасника, тому вимагаємо видалити вимогу про надання Скан-копії сторінок трудових книжок, де міститься інформація, що підтверджує правові відносини сертифікованих фахівців.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 15:24
Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Замовником не вимагається інформація про персональні дані співробітників учасника, які не стосуються даного предмету закупівлі. Замовником вимагається надання копій лише тих сторінок трудових книжок, де міститься інформація, що підтверджує правові відносини сертифікованих фахівців з Учасником.
Дана вимога зумовлена тим, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копії персональних сертифікатів відповідних фахівців, а не сертифікатів, що видані безпосередньо Учаснику.
В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Замовником не вимагається інформація про персональні дані співробітників учасника, які не стосуються даного предмету закупівлі. Замовником вимагається надання копій лише тих сторінок трудових книжок, де міститься інформація, що підтверджує правові відносини сертифікованих фахівців з Учасником.
Дана вимога зумовлена тим, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копії персональних сертифікатів відповідних фахівців, а не сертифікатів, що видані безпосередньо Учаснику.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-17-001978-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 03 березня 2021 18:21
Дата подання: 03 березня 2021 18:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 березня 2021 16:03
рішення від 05.03.2021 № 4242 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 16:03
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.03.2021 №3700.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 17:12
інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2021 №6441.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 19:53
рішення від 30.03.2021 №6441.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 19:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерна закупівля - оренда віртуальних серверних потужностей для потреб виконавчих органів Сумської міської ради, відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг), відповідно до рішення тендерного комітету (протокол № 45 від 06.04.2021 року) буде відмінена у зв’язку з проведеною оптимізацією структури ІТ-послуг.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2021 16:08
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 16:29 |
Кінець періоду оскарження: | 17 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 17 квітня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг у зв’язку з проведеною оптимізацією структури ІТ-послуг. |
Документи:
06 квітня 2021 16:29
|
Електронний підпис |
06 квітня 2021 16:21
|
Протокол |