Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48410000-5 Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності (M.E.DOC)
Очікувана вартість
2 800,00 UAH
UA-2021-02-17-000951-a f6762991ac8346f7941a286a9e7efa94
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова

+380676276626 knpmml9-1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова
+380676276626
knpmml9-1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48410000-5: Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності


З № 13/П/21
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48410000-5 — Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 лютого 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМП'ЮТЕР"
#22038718
Переможець 2 800,00
UAH
17 лютого 2021 09:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 09:18
договір КМ037000037_45 від 17.02.2021.pdf укладений
17 лютого 2021 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 800,00
UAH