Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування та встановлення тимчасової споруди інкасаторського боксу за адресою: м. Черкаси, вул. Б.Вишневецького, 34
Очікувана вартість
286 000,00 UAH
UA-2021-02-16-016046-a c18cd5a75e5a476f841b9788fa2b2acc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі черкаської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21389969
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 34
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 20:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 12:05
Очікувана вартість: 286 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичної особи, яка є учасником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Облаштування та встановлення тимчасової споруди інкасаторського боксу за адресою: м. Черкаси, вул. Б.Вишневецького, 34
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, Б.Вишневецького, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платежі по даному Договору проводяться протягом 2-х робочих днів відповідно до підписаних обома сторонами актів виконаних Послуг (форми КБ-2в) і по рахунку, який надається до цих актів. Найменування замовника: АТ «Укрпошта», Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, Код ЄДРПОУ: 21560045. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Черкаської дирекції АТ «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: 18001, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 34. Код згідно з ЄДРПОУ Закупівельника: 21389969. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерієм оцінки є ціна, вага критерію - 100%. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається - умови надання забезпечення тендерної пропозиції не зазначаються у оголошенні. Забезпечення виконання договору не вимагається. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 2 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 23:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2021 21:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 09:09
Перелік змін 23.02.2021.docx
18 лютого 2021 21:19
Перелік змін 18.02.2021.docx
23 лютого 2021 09:09
Перелік змін 23.02.2021.docx
19 лютого 2021 23:35
Перелік змін 19.02.2021.docx
23 лютого 2021 09:09
Перелік змін 23.02.2021.docx.p7s
18 лютого 2021 21:19
Перелік змін 18.02.2021.docx.p7s
23 лютого 2021 09:09
Вимоги до предмету закуп_вл_ бокс нова редакція 23.02.2021.docx
18 лютого 2021 21:19
Вимоги до предмету закуп_вл_ бокс нова редакція 18.02.2021.docx
16 лютого 2021 20:12
Вимоги до предмету закуп_вл_ бокс.docx
23 лютого 2021 09:08
Вимоги до предмету закуп_вл_ бокс нова редакція 23.02.2021.docx.p7s
18 лютого 2021 21:19
Вимоги до предмету закуп_вл_ бокс нова редакція 18.02.2021.docx.p7s
16 лютого 2021 20:12
Вимоги до предмету закуп_вл_ бокс.docx.p7s
23 лютого 2021 09:08
Перелік змін 23.02.2021.docx.p7s
19 лютого 2021 23:35
Перелік змін 19.02.2021.docx.p7s
16 лютого 2021 20:12
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріали
Дата подання: 18 лютого 2021 10:35
Дата відповіді: 18 лютого 2021 16:56
Добрий день. Шановний Замовник просимо надати відомість ресурсів або специфікацію до проекту. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Проект на облаштування та встановлення тимчасової споруди інкасаторського боксу не розроблявся. Відомість ресурсів та специфікація відсутні. Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а у разі відсутності технічної можливості такого оприлюднення - нарочно, наступні документи: - Цінову пропозицію* відповідно до технічної специфікації (Додаток 2 до документації) (з урахуванням результатів аукціону) у вигляді Договірної ціни, протоколу погодження договірної ціни та кошторисів (зведений, локальний, ресурсна, загальновиробничі витрати, пояснююча).
Для можливості розрахунку вартості будови в документацію (вимоги до предмету закупівлі) будуть внесені зміни в частині розмірів споруди (до дефектного акту буде викладено схему боксу з розмірами). Відповідальна особа: Курятник Алла Миколаївна, моб. 0508003041.
проект
Дата подання: 18 лютого 2021 13:42
Дата відповіді: 18 лютого 2021 16:58
Доброго дня. Шановний Замовнику де можна переглянути проект по встановленню споруди інкасаторського боксу?
Відповідь: Доброго дня! Для можливості розрахунку вартості будови в документацію (вимоги до предмету закупівлі) будуть внесені зміни в частині розмірів споруди (до дефектного акту буде викладено схему боксу з розмірами). Відповідальна особа: Курятник Алла Миколаївна, моб. 0508003041. Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Конструкції
Дата подання: 19 лютого 2021 14:27
Дата відповіді: 19 лютого 2021 15:17
Добрий день. Шановний Замовнику, ворота ролетні холодні чи із сендвіч панелей утеплені? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Ворота секційні, з горизонтальним підйомом та дистанційним управлінням не утеплені. Відповідальна особа: Курятник Алла Миколаївна, моб. 0508003041. Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Додаток 2
Дата подання: 22 лютого 2021 10:08
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:34
Прошу скинути підсумкову відомість ресурсів до дефектного акту (без зазначення сум) задля врахування у вартсоті своєї пропозиції.
Відповідь: Доброго дня! Для можливості розрахунку вартості будови в документацію (вимоги до предмету закупівлі) будуть внесені зміни в частині необхідних матеріалів (до дефектного акту буде викладено перелік матеріалів). Відповідальна особа: Курятник Алла Миколаївна, моб. 0508003041. Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ 2020" 188 888,00
UAH з ПДВ
188 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАНЮШКІН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 233 000,00
UAH з ПДВ
217 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ПРОЕКТБУД" 246 926,40
UAH з ПДВ
218 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івченко Євген Сергійович 265 752,95
UAH з ПДВ
220 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 22:37
Електронний підпис
11 березня 2021 22:37
док.укрпошта.11.03.2021.pdf
11 березня 2021 22:25
СТАТУТ.pdf
11 березня 2021 22:25
Рішення.pdf
11 березня 2021 22:25
Опис.pdf
11 березня 2021 22:25
Наказ 1-к.pdf
11 березня 2021 22:25
Декларацыя МТБ.pdf
11 березня 2021 22:25
ВИТЯГ2123213400002 (2).pdf
11 березня 2021 22:25
Відомість учасників.pdf
11 березня 2021 22:25
Виписка з ЄДР.pdf
11 березня 2021 22:25
док.пошта11.03.20221.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 12:41
Електронний підпис
11 березня 2021 12:40
Технічна специфікація 2.jpeg
11 березня 2021 12:40
Технічна специфікація 1.jpeg
11 березня 2021 12:40
Схема 2.1.jpeg
11 березня 2021 12:40
Відомості про учасника.jpeg

Публічні документи

04 березня 2021 11:15
Електронний підпис
04 березня 2021 11:10
Статут ТОВ.PDF
04 березня 2021 11:10
Погодження Додаток 2.PDF
04 березня 2021 11:10
Захист довкілля.PDF
04 березня 2021 11:10
Ліцензія СС2.PDF
04 березня 2021 11:10
Довідка МТБ.PDF
04 березня 2021 11:09
Рішення Статут.PDF
04 березня 2021 11:09
Наказ директор ТОВ.PDF
04 березня 2021 11:09
Повноваження.PDF
04 березня 2021 11:09
Дозвіл ТОВ.PDF
04 березня 2021 11:09
Витиска ТОВ.PDF
04 березня 2021 11:09
Відомості про учасника.PDF
04 березня 2021 11:09
Протокол директор.PDF
04 березня 2021 11:09
Витяг ПДВ.PDF
04 березня 2021 11:09
Довідка працівники.PDF

Публічні документи

10 березня 2021 10:13
Електронний підпис
10 березня 2021 10:05
Додаток 1.pdf
10 березня 2021 10:05
Довідка_працівники.pdf
10 березня 2021 10:05
Довідка МТБ.pdf
10 березня 2021 10:05
Довідка аналог дог.pdf
10 березня 2021 10:05
Відгук 3й поверх.pdf
10 березня 2021 10:05
Аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ 2020"

ФОП "ПАНЮШКІН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ПРОЕКТБУД"

ФОП Івченко Євген Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ 2020"
#43512139
Рішення скасоване 188 888,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 18:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕФЕСТ 2020"
#43512139
Відхилено 188 888,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 18:46
ФОП "ПАНЮШКІН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2085203514
Переможець 217 999,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 19:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 19:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАНЮШКІН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2085203514
217 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 13:59
Zvit doh inkas boks.pdf укладений
02 червня 2021 13:58
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 15:24
Doh 10-408 Paniushkin 1.pdf укладений
22 квітня 2021 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 217 999,00
UAH