Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні хронометри
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-02-16-014868-a 75bdf56502a0406bb3becefda884f021
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Малиновський

+380972645348 oblrada@rada.rv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 21085816
Вебсайт: http://ror.gov.ua
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., м.Рівне, майдан Просвіти,1
Контактна особа: Юрій Малиновський
+380972645348
oblrada@rada.rv.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2021 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2021 16:40
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 штуки
Наручні годинники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, майдан Просвіти,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється замовником лише за фактично отриманий товар на підставі пред’явленої постачальником відповідної видаткової накладної протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання видаткової накладної. Оплата товару здійснюється в межах реального фінансування видатків на зазначені цілі. У разі затримки фінансування замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання замовником коштів для закупівлі товару на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до замовника не застосовуються. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-16-014868-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 21 лютого 2021 21:06
ВИМАГАЄМО внести зміни до «Технічного завдання» (Додаток 1 до Оголошення), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”
В черговий раз викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, Рівненська обласна державна адміністрація НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Рівненська обласна державна адміністрація (надалі – Замовник), в черговий раз, вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «TIME-R» Замовник в документації навіть не передбачає!) Нагадуємо, що аналогічні закупівлі таких саме годинників за завищеною у 2-3 рази ціною (у порівнянні з еквівалентними годинниками) через спрощену процедуру у ТОВ «Київський годинниковий завод» Рівненська обласна державна адміністрація здійснила у липні 2020року та місяць тому – у грудні 2020 року, без надання жодної відповіді по суті пред’явлених скарг

«Технічне завдання» (Додаток 1 до Оголошення) прописаний Замовником під конкретні моделі годинників “Time-R”:
 годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-523 – 94 шт.
 годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402 – 48 шт.
конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 199 500 грн.

Це повністю підтверджують наступні факти

1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” модель 319-523 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 401-402

Замовник планує закупити всього 142 годинник на загальну суму 199 500 гривень, що складає, в середньому, 1 404 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума у 2-3 рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками!

Таким чином, більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть протиправно відхилені Замовником лише на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»

Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника

Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»

2. Замовник - Рівненська обласна державна адміністрація, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у «Технічному завданні» вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів (чоловічий «TIME-R 319-523» та жіночий – «TIME-R 401-402»), які вимагаються та їх розмірів (з точністю до десятої долі мм»), розрахованих на параметри конкретних механізмів, які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, без передбачення надання еквівалентів!

Так, Замовник вимагає відповідність годинникам ПЕВНИМ РОЗМІРАМ та, підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників, вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ, чиї параметри розраховані на конкретну конструкцію корпусів, а саме:
- для годинника наручного чоловічого Замовник вимагає вимагає розмір 42мм та механізм Miyota 2115 (без можливості надання еквівалентів)
- для годинника наручного жіночого Замовник специфічну КВАДРАТНУ ФОРМУ та розміри -ширина 26 мм, довжина - 37,8 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів)

Існує дуже широкий модельний ряд різноманітних японських механізмів ідентичної якості різних брендів та виробників. Але, замість того, щоб зазначити необхідні характеристики механізмів, Замовник протиправно обмежує конкуренцію, вимагаючи механізми виключно певних виробників та ще й конкретних типів - «Miyota 2115» (для чоловічих годинників) та «S. Epson Corp. Y121E» (для жіночих годинників), параметри яких розраховані на конкретні конструкції корпусів наведених вище конкретних моделей годинників ТОВ «Київський годинниковий завод». При цьому, Замовник, навіть, не зазначає яким характеристикам мають відповідати механізми, які йому необхідні, отже, вимагає їх абсолютного НЕОБГРУНТОВАНО, так само як і конкретні розміри корпусів, всупереч пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»

Тому зрозуміло, що крім відповідних моделей TIME-R 319-523 TIME-R 401-402 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників, підлаштованих ПІД ПАРАМЕТРИ конкретних механізмів Miyota 2115 (для чоловічих годинників) та S. Epson Corp. Y121E (для жіночих годинників), конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до десятої долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам 42 мм (для чоловічих годинників) та 26 мм х 37,8 мм (для жіночих годинників), доводять, що Замовник прописав вказані характеристики виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод»

Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до десятої долі міліметру (!) розміри корпусів годинників та конкретні механізми конкретних брендів, параметри яких розраховані на конкретну конструкцію корпусу, аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ

Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.

Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - TIME-R, конкретних моделей та конструкцій годинників TIME-R 319-523, TIME-R 401-402, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізму конкретних виробників Miyota 2115 та S. Epson Corp. Y121E, підлаштованих під зазначений корпус.

Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного виробника!

Таким чином, посилання на зазначені моделі «Time-R» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!) абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.

Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності

Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель

Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування та БЕЗ можливості надання еквівалентів, в порушення чинного законодавства, протиправно збирається закуповувати виключно конкретні моделі годинників “Time-R” (годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-523 та годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402, без можливості надання еквівалентів) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», крім того, обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише зазначеним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.

Необхідно додати, що Замовник проводить аналогічні закупівлі таких саме годинників у постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» регулярною Так, у липні 2020 р. у першому варіанті тендерної документації Замовник вимагав просто японські механізми, без зазначення конкретного бренду та конкретної моделі, а розміри обмежував 39-43 мм (для чоловічого годинника) та 23-27 мм х 35-39 (для жіночих годинників) та не посилався на конкретні моделі годинників TIME-R 319-523 та жіночий - TIME-R 401-402, але потім протиправно, безпідставно й необґрунтовано вніс зміни з зазначеними обмеженнями до тендерної документації, в інтересах конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод». 21 липня та 22 липня 2020р. ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» спрямував до Замовника вимоги UA-2020-07-16-005764-c.a1 та UA-2020-07-16-005764-c.b2 привести тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством, але Замовник відмовив, оскільки, на його думку, на процедуру «спрощеної закупівлі» вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші норми чинного законодавства не розповсюджуються, хоча даний Закон стверджує якраз протилежне.
Аналогічну закупівлю таких саме годинників за завищеною у 2-3 рази ціною (у порівнянні з еквівалентними годинниками) через спрощену процедуру у ТОВ «Київський годинниковий завод» Рівненська обласна державна адміністрація здійснила у липні 2020року та місяць тому – у грудні 2020 року, без надання жодної відповіді по суті пред’явлених скарг

Тому не викликає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами.

Більш того, незрозуміло чому Рівненська обласна державна адміністрація, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.

Важливо відмітити, що годинники так званої ТМ «TIME-R», які збирається закуповувати Замовник всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», насправді є російським брендом годинників «ПОЛЕТ», у чому можно легко переконатися на сайті останнього і які до недавнього часу ТОВ «Київський годинниковий завод» продавав саме під брендом «ПОЛЕТ», про що свідчать ілюстрації з його каталогів. Отже, зазначений товар, вочевидь, має російське походження та невідомо якими каналами потрапляє в Україну

Таким чином закладаючи протиправні та маніпулятивні обмеження у тендерну документацію та вимагаючи виключно годинники торгової марки ТМ «TIME-R» БЕЗ можливості надання еквівалентів, Замовник гарантує перемогу у торгах ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких “Time-R” (насправді російська торгова марка «ПОЛЕТ») прописаний предмет закупівлі (і який, ймовірно, має потрапити під дію Закону про санкції) та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства

Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до «Технічного завдання» (Додаток 1 до Оголошення), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:

1. прибрати безпідставне та необґрунтоване посилання на конкретні моделі годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» - чоловічий «TIME-R 319-523» та жіночий «TIME-R 401-402» разом з притаманними ним технічними характеристиками.

2. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо форми та будь-яких конкретних розмірів годинників

3. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо конкретних артикулів механізмів Miyota 2115 та S. Epson Corp. Y121E, пристосовані під певні параметри корпусів зазначених моделей годинників чоловічий «TIME-R 319-523» та жіночий «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод», натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги

4. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники чоловічий «TIME-R 319-523» та жіночий «TIME-R 401-402» (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»


Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 319-523» та «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм
5. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
6. Надати обґрунтування вимоги механізму саме Miyota 2115 (для чоловічих годинників) та S. Epson Corp. Y121E (для жіночих годинників)
7. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі
8. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 199 500 грн. за 142 годинника та порядку її формування
9. Керуючись якими нормами чинного законодавства, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 319-523» та «TIME-R 401-402»?
10. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
11. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 319-523» та «TIME-R 401-402» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
12. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та вже в котрий раз збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 1 до Оголошення про закупівлю
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2021 16:06
У відповідь на ваше звернення інформуємо, що ви помилково направили дане звернення Рівненській обласній раді, оскільки у зверненні вказано, що воно адресоване Рівненській обласній державній адміністрації.
При цьому інформуємо вас, що статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закупівля Рівненської обласної ради, під час проведення якої ви подали своє звернення, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Звертаємо вашу увагу, що згадана закупівля – є спрощеною закупівлею, а
не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону.
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для проведення даної закупівлі, відповідають вимогам Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" 199 320,00
UAH з ПДВ
199 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 17:05
Електронний підпис
22 лютого 2021 17:01
Технічне завдання.pdf
22 лютого 2021 17:01
СТАТУТ.pdf
22 лютого 2021 17:01
Проєкт договору.pdf
22 лютого 2021 17:01
Опис реєстратора.pdf
22 лютого 2021 17:01
Наказ на директора.pdf
22 лютого 2021 17:01
Лист-згода_договір.pdf
22 лютого 2021 17:01
Договір №22 від 16.11.2020.pdf
22 лютого 2021 17:01
Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2021 17:01
Виписка з Протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
#25277725
Переможець 199 320,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
#25277725
199 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 11:24
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 13:36
СКАН додаткова угода №2 годинники.pdf зміни до договору
26 січня 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 12:16
dog19.pdf укладений
15 березня 2021 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 8.1. Договору викласти у наступній редакції: «8.1. Цей договір складений в двох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, вступає в дію з моменту підписання і діє до 31 березня 2022 року, а в частині виконання зобов'язань – до повного та належного їх виконання сторонами за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується передати належний йому товар: цінні подарунки – наручні годинники з символікою та гравіюванням в кількості 167 (сто шістдесят сім) штук, а саме – годинники наручні чоловічі в кількості 112 (сто дванадцять) штук та годинники наручні жіночі в кількості 55 (п’ятдесят п’ять) штук (код ДК 021:2015 18520000-0 – персональні хронометри) (зазначені в Специфікаціях (додаток №1 та додаток №2 до Договору), зокрема: – у 2021 році Постачальник зобов’язується поставити цінні подарунки – наручні годинники з символікою та гравіюванням в кількості 142 (сто сорок два) штуки, а саме – годинники наручні чоловічі в кількості 94 (дев’яносто чотири) штуки та годинники наручні жіночі в кількості 48 (сорок вісім) штук; – у 2022 році Постачальник зобов’язується поставити цінні подарунки – наручні годинники з символікою та гравіюванням в кількості 25 (двадцять п’ять) штук, а саме – годинники наручні чоловічі в кількості 18 (вісімнадцять) штук та годинники наручні жіночі в кількості 7 (сім) штук; (далі – товар) – у власність Покупцеві, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити фактично поставлений товар на умовах Договору.»; 1.2. пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікаціях (додаток №1 та додаток №2 до Договору), становить 238 257 (двісті тридцять вісім тисяч двісті п’ятдесят сім) гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ: 39 709 (тридцять дев’ять тисяч сімсот дев’ять) гривень 50 копійок, а саме: – вартість Договору на 2021 рік становить 199 320 (сто дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять) гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ: 33 220 (тридцять три тисячі двісті двадцять) гривень 00 копійок; – вартість Договору на 2022 рік становить 38 937 (тридцять вісім тисяч дев’ятсот тридцять сім) гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ: 6 489 (шість тисяч чотириста вісімдесят дев’ять) гривень 50 копійок.». 1.3. Що обсяг поставленого товару у 2022 році у зв’язку із укладенням цієї додаткової угоди, а також його оплата визначені Специфікацією, що є додатком №2 до Договору та є невід’ємною частиною даного Договору (Специфікація додається до даної додаткової угоди). При цьому відповідно до пункту 3.2. Договору, розрахунок за товар здійснюється Покупцем за фактично отриманий товар на підставі пред’явленої Постачальником відповідної видаткової накладної протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання видаткової накладної.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 238 257,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 709,50 UAH)